Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @dannek
    Timpi de injectie pe gaz mi se par mari 2.01ms. Din ce am citit ideal este intre 1.00 si 1.5ms intre petrol si gaz.

    Comment


    • Ms @i860 dar cum ii modific?? timpi de injectie
      @i860 am vazut ca ai lat o interfata pe bluethooth merge bine nuda erori de conexiune??/
      Cit a costat si de unde ai luat-o
      Am gasit pe unele siteuri autohtotne cu 150 ron si pe unele cu 450 ron(acum nu stiu daca amindoua fac aceeasi treaba)
      Last edited by dannek; 1 March 2015, 21:01.

      Comment


      • Sunati-ma si discutam...sant prea multe de spus...telefon pe site-infotehnic.
        Matache cum stai cu aprinderea ? Daca iti face si pe benzina la fel de ce te iei de GPL ??
        Bujii, fise, culbutori, IAC/MPP....
        Cele 2 interfete sant ok amandoua...una e originala de la AC cealalta e producator ...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • @dannek
          Interfata am cumparat-o din polonia, insa nu a mers la ecu-ul meu de gaz (agis p13). Am vandut-o unui coleg pe aici.

          Comment


          • Originally posted by i860 View Post
            @dannek
            Timpi de injectie pe gaz mi se par mari 2.01ms. Din ce am citit ideal este intre 1.00 si 1.5ms intre petrol si gaz.
            D-asta cu injectie de gaz o monteaza agr, aia care au reclama cu mihai leu. Nu aveti cum sa nu stiti reclama

            Comment


            • Ma poate ajuta cineva cu un soft de diagnoza Fratelli?
              Intefata in sine pare identica cu cea de Stag sau doar mi se pare mie?
              sigpic
              Vectra C. 1,6i

              Comment


              • Dupa unele setari adika modificat tipul de injector din valtek 30 bfh in simplu Valtek 30 3 ohmi pe care le-am facut la indicatiile lui moog
                a iesit cam asa ceva
                si la erori am ceva mesaje dar nu le pot deschide asa ca le-am sters
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by moog View Post
                  Sunati-ma si discutam...sant prea multe de spus...telefon pe site-infotehnic.
                  Matache cum stai cu aprinderea ? Daca iti face si pe benzina la fel de ce te iei de GPL ??
                  Bujii, fise, culbutori, IAC/MPP....
                  Cele 2 interfete sant ok amandoua...una e originala de la AC cealalta e producator ...
                  Bujiile au aproape 5000Km (Renault cu 3 electrozi ,nu stiu cat de bune sunt la gpl),fisele arata bine masurate si nu scapa scanteie.la culbutori nu sa umblat si nu cred ca este cazul ,corpul clapeta curatat si calibrat (tot in urma unei probleme din reglaj gpl la pornirea pe benzina avea o oscilatie mare la ralanti rezolvata dupa ce am mers pe benzina 2 zile si calibrare gpl).
                  Acum ma iau de GPL pentru ca am avut un reglaj prost cu compensari mari si cred ca a dereglat ecu benzina(poza de mai jos)
                  Astazi am facut prima autocalibrare si am mers numai pe benzina si vad ca timpi de injectie au inceput sa fie egali intre injectoare,mai merg inca 2 zile pe benzina si vad cum se comporta dupa mai fac o calibrare,am mai observant cu DDT-ul ca sonda lambda este cam puturoasa 150-700 oscilatie dar nu cred ca afecteaza prea mult.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Mergi numai pe benzina 2-3zile si trage un ochi si la MAP...0.37 e cam mare...
                    Daca la tine se regleaza culbutorii fa-o...daca e acelasi motor de pe Logan...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Da o sa merg pe benzina dar dupa mai este necesar inca o autocalibrare sau doar calibrare in mers la diferite sarcini?
                      O sa verific si filtrul de aer sa nu fie murdar in legatura cu map iar la culbutori nu as unbla inca are doar 75000Km si nu cred caste asa de mare uzura.
                      Ultimele harti innainte de autocalibrare:
                      Attached Files

                      Comment


                      • Citeste manualul de utilizare...la citi km se recomanda reglarea ???
                        Esti sigur de rampa de injectoare care ai setat-o ?
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Da rapa este rail 3ohm standard la agc compact mai au si hana dar pentru moare mai puternice si mai scumpa .
                          O sa citesc manualul Renault si daca este cazul o sa reglez si culbutori dar vreau sa le iau prin eliminare sa nu umblu aiurea peste tot sa nu fac mai rau

                          Comment


                          • @matache2000
                            "Ultimele harti innainte de autocalibrare"
                            Ciudat la mine la Agis se face auto calibrarea in relanti, dupa care se culege harta de benzina, apoi harta de gaz si apoi se aplica corecti manuale sau coretie automata.

                            Comment


                            • La AGC Compact se face si la ralanti si in turatie 2500rpm pe loc si rezulta o harta pe benzina si cateva corectii pe gpl in functie de benzina pe urma se face harta gpl si calibrari in mers la diferite sarcini si turatii ,dar cei care au montat instalatia nu fac calibrare in mers decat atunci cand te duci la schimb de filtre sau ai probleme si nu merge bine pe gpl mai aseaza harta dupa cum cred ei in garaj

                              Comment


                              • Salutare.

                                Vreau si eu o recomandare de la cineva care stiesa reglete stag200. Am facut 40-50 km pe benzina in mai multe conditii; oras, autostrada (~120km/h), drumuri printre sate (50 - 90 km/h). am facut o autocalibrare dupa care am repetat traseul pe gaz si a rezultat harta din poza.

                                Stiu ca acum nu este chiar ok, cu toate ca masina se misca bine dar imi da eroare de amestec sarac , si as vrea ca inainte sa ma apuc eu de reglaje poate primesc niste recomandar din partea cuiva care e stapan pe situatie. Ce puncte ar trebui adaugate sau mutate si cat sa le ajustez.

                                PS: Masina nu este Logan dar pana la urma principiile sunt aceleasi. Este un Mondeo 1.8
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google