If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ba da, rau tot si in unele cazuri chiar se opreste. Captura este facuta la montator. Tremura mai tot timpul pe gpl, la relanti indiferent de temperatura antigelului. Reglajul din poza este facut dupa ce masina a mers " la greu" 2 zile pe benzina. Ce eate se facut in cazul asta?!
MAP= depresiunea in galerie... 0.37 ...pe la 0.4 deja e nasol...normal e spre 0.3
REgleaza culbutorii si dupa aia mai discutam...
Tapatalk neee.... s-a inventat telefonul...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Revin cu noi date si intrebari dupa ce am reglat culbutori,resetat ecu benzina (prin lasarea fara alimentare o zi)mers pe benzina ,facut autocalibrare,mers pe benzina cam 180Km pentru colectare harta benzina(Bucuresti-Ramnicul Sarat ) dupa care am blocat harta benzina sa nu se mai modifice si am comutat pe gpl si am calibrat tot drumul de intoarcere pana sa suprapus
pe harta de benzina blocata.
Acum problemele:-dupa ce am mers numai pe benzina nu mai trepida dar acum dupa ce am mers pe gaz trepideaza si am cerere de imbogatire cand sunt pe benzina si de saracire cand sunt pe gpl
-cand sunt pe gpl timpi la benzina sunt mai mici decat cand sunt pe benzina se vede si in poze
-diferenta mare la presiunea gpl cand se merge pe benzina sau pe gpl,o diferenta de 0.30-0.50 bar
Sunt cam multe dar sper sa aveti solutii si pentru mine
injectoarele sunt selectate bine de mine (rail) dar cand ampus diagnoza gpl prima data erau setate magic jet de montator dar sunt rail pe masina
sa fi pus duze mai mari si sa seteze magic jet?
influenteaza cumva?
MOOG ai avut dreptate astazi am desfacut rampa si am duze de 1.5 majorate la 2.1 cu spiralu(gaura este data oblic ) si aveam si putina scapare de gaz pe la furtunul de presiune gpl ce duce la unitate.
Am comandat duze de 1.75 si bujii gpl BRISK DR15YS cu 1 electrod ,crezi ca sunt bune ?
Last edited by matache2000; 25 March 2015, 20:22.
Reason: Automerged Doublepost
Cine stie poate baietii stiu ceva...Magic e un injector relativ comun...
Gaurile date inclinat nu sant o problema...dar sant prea mari pt 1.4...
Bun asa rau...de 1.75
Eu unul nu am incercat Brisk...cica merg bine pe Logan...
Pe Logan merge cam orice si kkturile de Bosch SuperPlus...
Bafta...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
[QUOTE=moog;1661494]Cine stie poate baietii stiu ceva...Magic e un injector relativ comun...
Gaurile date inclinat nu sant o problema...dar sant prea mari pt 1.4...
Bun asa rau...de 1.75
QUOTE]
Nu sunt bune duzele de 1.75 ?
Iar despre Magic Jet nu stiu de ce au facut setarea asta ma gandesc ca poate compenseaza pentru duzele de 2 ca ei nu monteaza asa ceva.
Mai bagat putin in ceatacredeam ca nu sunt bune si le comandasem degeaba.
Mai trebuie autocalibrare dupa ce le schimb sau pot sa fac corectii dupa harta de benzina pe care am blocato (sa nu mai merg pe benzina sa fac alta harta )?
Citesc de ceva vreme acest thread si am invatat multe din ceea ce s-a scris aici. Am citit cam tot ce am gasit online inclusiv documentatia AC Gassynchro.
Posed o instalatie Tomasetto stag200 cu injectoare de 1.75 pe un motor de 1.3 (63 kw). Am deja 50k km facuti cu aceasta instalatie si nu prea am avut probleme cu ea, dar acum mi-am reconditionat injectoarele (Valtek) si am luat si o interfata pentru a-mi regla harta GPL.
Problema pe care o am eu, este multiplicatorul prea ridicat - care are un maxim de 1.8.
Am doua intrebari pentru cei care pot / doresc sa ma ajute cu un sfat.
1. Am observat ca cea mai buna calibrare ( din vreo 3 incercari ) mi-a iesit cand motorul avea cea mai ridicata temperatura ( 95 grade ). Gresesc daca fac o autocalibrare la o temperatura mai joasa de atat (85 -90 grade) ?
2. Presiunea gazului o am setata la 1.35. Din ce am inteles, daca mai cresc putin presiunea ( ceea ce la diuzele usor subdimensionate pe care le am ar fi ok cred ) multiplicatorul va mai scadea. Este sanatoasa abordarea asta ? Daca urc presiunea spre 1.5 - 1.6 pot aparea probleme ? Nu am gasit documentatie legata de presiunea de lucru.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment