Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ba da, rau tot si in unele cazuri chiar se opreste. Captura este facuta la montator. Tremura mai tot timpul pe gpl, la relanti indiferent de temperatura antigelului. Reglajul din poza este facut dupa ce masina a mers " la greu" 2 zile pe benzina. Ce eate se facut in cazul asta?!

    tapatalk...
    Mai este mult pana departe ...sigpic

    Comment


    • La motorul tau se regleaza culbutorii cumva ? Ai MAP -ul marit...
      Cu aprinderea cum stai ?
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Aprinderea este ok, masina are 50mii km cred ca trebuie sa reglez culbutorii....
        MAP-ul marit=?
        tapatalk...
        Last edited by Tek_ids; 13 March 2015, 22:36.
        Mai este mult pana departe ...sigpic

        Comment


        • MAP= depresiunea in galerie... 0.37 ...pe la 0.4 deja e nasol...normal e spre 0.3
          REgleaza culbutorii si dupa aia mai discutam...
          Tapatalk neee.... s-a inventat telefonul...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Da, de la culbutori o sa incep! Sa vedem dupa ce zice. Multumesc de sfaturi.

            tapatalk...
            Mai este mult pana departe ...sigpic

            Comment


            • Revin cu noi date si intrebari dupa ce am reglat culbutori,resetat ecu benzina (prin lasarea fara alimentare o zi)mers pe benzina ,facut autocalibrare,mers pe benzina cam 180Km pentru colectare harta benzina(Bucuresti-Ramnicul Sarat ) dupa care am blocat harta benzina sa nu se mai modifice si am comutat pe gpl si am calibrat tot drumul de intoarcere pana sa suprapus
              pe harta de benzina blocata.
              Acum problemele:-dupa ce am mers numai pe benzina nu mai trepida dar acum dupa ce am mers pe gaz trepideaza si am cerere de imbogatire cand sunt pe benzina si de saracire cand sunt pe gpl
              -cand sunt pe gpl timpi la benzina sunt mai mici decat cand sunt pe benzina se vede si in poze
              -diferenta mare la presiunea gpl cand se merge pe benzina sau pe gpl,o diferenta de 0.30-0.50 bar
              Sunt cam multe dar sper sa aveti solutii si pentru mine
              Attached Files

              Comment


              • Ori ai diuzele prea mari ori injectoarele prost selectate in soft.
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • injectoarele sunt selectate bine de mine (rail) dar cand ampus diagnoza gpl prima data erau setate magic jet de montator dar sunt rail pe masina

                  sa fi pus duze mai mari si sa seteze magic jet?
                  influenteaza cumva?

                  MOOG ai avut dreptate astazi am desfacut rampa si am duze de 1.5 majorate la 2.1 cu spiralu(gaura este data oblic ) si aveam si putina scapare de gaz pe la furtunul de presiune gpl ce duce la unitate.
                  Am comandat duze de 1.75 si bujii gpl BRISK DR15YS cu 1 electrod ,crezi ca sunt bune ?
                  Last edited by matache2000; 25 March 2015, 20:22. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Cine stie poate baietii stiu ceva...Magic e un injector relativ comun...
                    Gaurile date inclinat nu sant o problema...dar sant prea mari pt 1.4...
                    Bun asa rau...de 1.75
                    Eu unul nu am incercat Brisk...cica merg bine pe Logan...
                    Pe Logan merge cam orice si kkturile de Bosch SuperPlus...
                    Bafta...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • [QUOTE=moog;1661494]Cine stie poate baietii stiu ceva...Magic e un injector relativ comun...
                      Gaurile date inclinat nu sant o problema...dar sant prea mari pt 1.4...
                      Bun asa rau...de 1.75
                      QUOTE]
                      Nu sunt bune duzele de 1.75 ?
                      Iar despre Magic Jet nu stiu de ce au facut setarea asta ma gandesc ca poate compenseaza pentru duzele de 2 ca ei nu monteaza asa ceva.

                      Comment


                      • Sant bune .... Era o gluma...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Mai bagat putin in ceatacredeam ca nu sunt bune si le comandasem degeaba.
                          Mai trebuie autocalibrare dupa ce le schimb sau pot sa fac corectii dupa harta de benzina pe care am blocato (sa nu mai merg pe benzina sa fac alta harta )?

                          Comment


                          • Suna si iti desenez...
                            Infotehnic Pe site
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Buna seara,

                              Citesc de ceva vreme acest thread si am invatat multe din ceea ce s-a scris aici. Am citit cam tot ce am gasit online inclusiv documentatia AC Gassynchro.
                              Posed o instalatie Tomasetto stag200 cu injectoare de 1.75 pe un motor de 1.3 (63 kw). Am deja 50k km facuti cu aceasta instalatie si nu prea am avut probleme cu ea, dar acum mi-am reconditionat injectoarele (Valtek) si am luat si o interfata pentru a-mi regla harta GPL.

                              Problema pe care o am eu, este multiplicatorul prea ridicat - care are un maxim de 1.8.

                              Am doua intrebari pentru cei care pot / doresc sa ma ajute cu un sfat.

                              1. Am observat ca cea mai buna calibrare ( din vreo 3 incercari ) mi-a iesit cand motorul avea cea mai ridicata temperatura ( 95 grade ). Gresesc daca fac o autocalibrare la o temperatura mai joasa de atat (85 -90 grade) ?

                              2. Presiunea gazului o am setata la 1.35. Din ce am inteles, daca mai cresc putin presiunea ( ceea ce la diuzele usor subdimensionate pe care le am ar fi ok cred ) multiplicatorul va mai scadea. Este sanatoasa abordarea asta ? Daca urc presiunea spre 1.5 - 1.6 pot aparea probleme ? Nu am gasit documentatie legata de presiunea de lucru.

                              Multumesc anticipat.

                              Comment


                              • Suna si vei afla...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google