Probleme In Decelerare La Rece - GPL Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme In Decelerare La Rece - GPL Landi Renzo

    Salut. Am o instalatie Landi renzo omegas plus montata pe un logan 1.6 MPI. Instalatia a fost montata acum 8000 km.
    Problema este urmatoarea. Odata cu frigul de afara , pornesc masina , o las sa se incalzeasca la 30-40 C apoi o acelerez, trece in gaz iar la decelerare turatia scade la 500-600 rpm(se balbaie) apoi revine imediat in jurul valorii de 900 iar cand se incalzeste turatia sta la 750 asa cum este normal . Dupa ce mororul se incalezeste 90 C - 4 liniute fenomenul dispare. Mentionez ca in benzina acest lucru nu se intampla - la pornite sta turata 1000-1100 apoi revine 750 la cald. Am curatat motorasul pas cu pas , corpul clapeta, senzorul de turatie , senzorul de temperatura motor, schimbat bujii . Totusi fenomenul nu are loc in benzina ci doar in GPL , inclusiv cand o scot pe liber (la rece). In rest motorul merge perfect , in gpl chiar si la turatii si sarcini ridicate , fara pocnituri , ingaturiri , consumul este ok - 7.5/100km extraurban. am resetat cu DDT ECU benzina, recalibrat MPP-ul etc , degeaba. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Este nevoie de o recalibrare ?

  • #2
    http://www.daciaklub.hu/stuff/szervizkonyvK7JM.pdf Pagina 24/142
    Attached Files
    Last edited by eastcowboy; 26 January 2011, 00:06.

    Comment


    • #3
      Inteleg ce vrei sa spui dar la rece, chair si -10 grade in benzina nu face. Nu tacane nimic, relantailul este fluent, fara tremurat in benzina.

      Comment


      • #4
        Atat timp cat nu iti moare motorul nu cred ca este o problema.

        La mine de exemplu, cand e pe GPL, imi sta relanti ul la 500 de rpm.

        Atat timp cat variatiile de turatie nu iti cauzeaza vreun disconfort la condus nu cred ca este o problema.
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #5
          am avut si eu problema asta si am reinstalat softul de la calculatorul de injectie. cica e o problema frecventa la loganul pe GPL

          Comment


          • #6
            Momentan am ridicat temperatura de trecere d ela 40 grade la 60 grade.
            La instalatia mea temperatura este citita d epe sonda masinii. La 40 grade plamanul este aproape ingetat , nu cred ca are timp sa acumuleze caldura , iar acum nu mai sunt probleme. Totusi ce firmware ai rescris AE203074G34 ?
            Aceasta este versiunea mea actuala de soft pe ECU

            Comment


            • #7
              softu mi la rescris un inginer de la o reprezentanta DACIA, nu stiu ce soft a folosit

              Comment


              • #8
                Salut,
                Cine ma poate ajuta cu o configuratie de gpl - landi renzo de pe o instalatie montata de fabrica, este vorba de acel fisier de calibrare cu extensia .da2.

                Comment


                • #9
                  haide cei cu landi puneti un fisier aici ca nu este greu sa-l ajutam pe ovi
                  augustine avem nevoie de tine
                  pa

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #10
                    v-as fi recumoscator colegi

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kti View Post
                      haide cei cu landi puneti un fisier aici ca nu este greu sa-l ajutam pe ovi
                      augustine avem nevoie de tine
                      pa
                      ovi
                      punel tu pe al tau aici poate gasim pe cineva treaz sa posteze

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #12
                        atasat gasiti fiserul de calibrare

                        Comment


                        • #13
                          mai pune o data atas...

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • #14
                            salut si la mine ela fel, am aceasi probleme cind e motorul rece si trece pe gas la prima reducere de viteza moare motorul .
                            mentionez ca acum citeva saptamani amm curatat motorasul pas cu pas si din intimplare am tras de tija de la el si sa dereglat si acum moare si pe benzina

                            mai nou acum o luna am schimbat uleiul aici in germania si acum m-am trezit cu spuma in capacul de de la tacheti si in filtrul de aer oare ce e de facut , as vrea si eu un raspuns rapid ca nu mai stiu ce e de facut
                            multumesc mult
                            Last edited by germania; 3 February 2012, 17:27. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              problema mers in gol

                              Cand cineva isi curata singur motorasul pas cu pas, nu numai ca trage de el, dar ii si rasuceste tija, rupand astfel ghidajele, moment in care este bun de aruncat. Ar trebui verificat in programul de diagnoza daca mai functioneaza corect (pozitie la mers in gol - asta daca mai sta la mers in gol). Daca motorul functiona corect pe benzina, nu avea treaba cu motorasul, era nevoie doar de o corectie la GPL (reglaj, sau inlocuire piese defecte).
                              Daca nu ai posibilitatea de a face o diagnoza, desfa filtrul de aer, porneste motorul si priveste daca in momentul accelerarii/deccelerarii varful motorasului se deschide/inchide, e vizibil daca ai lumina suficienta. Daca pare suspect, cauta unul la dezmebrari, nu stiu ce sanse ai sa dai de piesa respectiva in Germania, dar poti incerca...
                              Partea cu spuma, n-o inteleg, cred ca ai prea mult timp liber, m-as mira sa fie apa in ulei, de obicei cand e iarna si nu s-a rulat mult, intotdeauna vei gasi condens de la gazele scapate in carter (H2O, CO2, CO, GPL) - apa se condenseaza in zonele mai reci - in filtru de aer - ajunsa prin recirculare gaze carter, si pe carterul superior. Daca ar fi din circuitul de racire, sigur ai fi spus si ca a crescut nivelul uleiului.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google