If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri
se leaga la sigurantele de la motor, un electrician trebuie sa stie care-i treaba
consuma nene toata benzina din rezervor TOATA, apoi pune 5-7 litri si da-i la cheie, nu amesteca sa pui benzina proaspata ca nu rezolvi nimic
@moog :
Releul pe pompa + ~5l in rezervor = pompa f..ta (mai repede decat daca ar merge nonstop in 20l de benzina)
care e explicatia logica ? inteleg ca releul e pus pe pompa pentru a nu mai fi in functiune drept urmare nu mai are nevoie de racire prin benzina
In timpul mersului de multe ori se dezamorseaza, cei 5l nu asigura nivel optim mai ales pe teren inclinat, iar amorsare/fortare = big problem...iar vara= very big problem/temp mari /racire din...
Asta ar fi o explicatie oarecum logica la un fenomen intalnit la taximetristi...astia mers cu releu pe pompa si aburi de benzina...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Ati inceput iarasi cu releul, eu nu sunt asa destept sa mai zic iarasi de ce, dar sunt foarte multe programe de reglaj gpl care au inclus avertismentul: "Nu deconectati pompa de benzina in timp ce rulati pe gpl si nu mergeti cu benzina putina in rezervor! "
Ar fi mai bine sa luam ce au recomandat ca atare fara alte interpretari. O pompa uzata o inlocuiesti, dar infundarea injectoarelor de benzina e mai greu de depistat.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Am mers vreo saptamana doar pe benzina dar degeaba,acu merg si pe gaz,dar tremuratul motorului pe benzina nu a disparut.
Unde sunt injectoarele pe benzina?oare le pot curata?
Masina fuge fara probleme daca apas pedala ,doar la relanti nu tine.
Acu ca a venit frigu se opreste motoru la trecerea pe gaz,dar nu am 2 liniute la temperatura si nu stiu daca e normal.Imi apar 2 liniute cam la vreo 1 km de mers pe gaz.
Voi merge inainte de craciun sa fac o verificare la gaz sa vad daca este in parametri.
Daca mai bag presiune de la reductor e mai bine?am vazut ca are un surubel cu indicatorul spre plus sau minus .
La ce ajuta acest reglaj?ultima data am vazut ca a reglat presiunea la 1,25 sau 1,30.Oare o fi bine?
O seara buna .
@ PASCARU IG, hai sa recapitulam. Ai montat un Tomassetto Stag 4 in bacau. Apoi a inceput sa mearga masina prost dupa cateva sute de km. Acum dai vina pe bujii, pompa de benzina, injectoare infundate.
Dupa parerea mea nu prea are cum asa repede sa se strice toate sau oricare dintre ele. Cauta pe cineva cu ddt200 si fa un print screen la mers in gol pe benzina in pagina cu informatii motor.
Eroare de la pompa de benzina nu exista in vocabularul de diagnoza. Deci cauta un alt destept care doar sa spuna erorile aparute fara sa mai interpreteze el de unde provin. Probabil ai nevoie de un reset adaptari plus o calibrare ok. Cel mai aproape de tine e moog )... Sper ca nu esti pe mana cu cosmin sa faci publicitate negativa la tomassetto.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
App de montatori...va descriu si eu experienta mea cu montatorii din Constanta.
Montatorii au fost Euro Auto Service din Constanta carora le-a luat mai bine de 10 ore sa-mi monteze instalatia stag 200 pe masina ,iar dupa ora programata pentru receptie si-au deschis berile chiar inainte de reglaj. Au dat mai multe "buleli"printre care
-zdranganea ceva pe sub masina,
-nu au dat cu nimic anticoroziv pe unde au gaurit,
-traseul gazului(inclusiv filtrul de gaz in stare gazoasa)prins cu bride de furtunul de antigel ce ducea la radiator(gazul se incalzea peste temperatura din vaporizator),
-teava de gpl(cea de cupru) nu le-a ajuns din spate pana la reductor si a trebuit sa o imbine cu alta(etansare defectuoasa/miros de gaz in masina).
-pe la furtunele de la vaporizator curgea antigel,
-mufele de la rampa de injectoare erau puse in ordinea inversa celor de benzina,
-cabluri trase aiurea,fara nicio protectie pe unde intersectau muchii de tabla,
-n-au fost in strare dupa 5 vizite sa-mi regleze instalatia...Eu aveam pe ECU eroare de amestec sarac ,ceea ce facea ca ECU sa imbogateasca amestecul pe benzina.De aici mers neregulat si porniri greoaie pe benzina.Ce m-a enervat a fost ca n-au recunoscut nici pana azi ca a fost vina reglajului lor si au dat vina pe masina mea.
Le-am explicat ca sonda lambda inregistreaza in ECU toti parametrii functionarii pe gaz,dar ei nici n-au vrut sa auda ,explicand ca ei n-au legat sonda la stag...ceea ce n-avea nicio legatura....in fine mi-am dat seama ca erau limitati...
Teoria lor era:"daca nu se intoarce nimeni la ei inseamna ca sunt multumiti" adevarul e ca nu se intoarce nimeni deoarece si-au dat seama de limitarea lor...
Dupa cele 5 vizite ,am decis sa merg la concurenta lor din C-ta(OnyOnyServ -Piata Rosu),unde mi-au rezolvat problema mersului neregulat pe benzina prin schimbarea duzelor si o autocalibrare,dar nici ei nu stiu cum se regleaza instalatiile sau nu au binevoit sa-mi faca reglajele in mers.Totusi am plecat multumit ca masina pornea si se misca bine pe benzina.Cu toate astea la omologarea instalatiei am fost respins de RAR Constanta pe motiv de noxe prea mari.
Dupa toate cele patite am decis sa-mi achizitionez cabluri de diagnoza pentru ECU benzina si pentru GPL si sa culeg informatii cum sa-mi reglez singur instalatia,deoarece in Constanta avem doi montatori consacrati,dar niciunul nu stie sa regleze. Ei spun ca taximetristii din c-ta sunt multumiti de autocalibrarea lor si ca masinile lor consuma ok pentru ei,doar ca ei nu stiu ca merg cu un amestec sarac ce le poate dauna in timp...
Ca si concluzie:Informati-va din timp despre instalatii/firme de montaj si nu in ultimul rand sa plecati la drumul asta cu un minim bagaj de cunostinte in domeniu ca sa nu fiti dusi de nas de unii care pretend ca detin adevarul absolut.
P.S. Azi am fost la montator (Euro Auto Service)unde inca mai detin garantie ,pentru a obtine o bucata de furtun gaz pentru a modifica traseul gazului prea apropiat de surse de caldura .Initial am fost refuzat categoric pe motiv ca am fost la concurenta lor,dar dupa invocarea garantiei s-au inmuiat.Ulterior am fost "amenintat "ca ne vedem la garantie.Oricum nu mai pun ei mana pe masina mea....
Salutare,am fost luni la dedeman cu acel martor aprins in bord (poluare) si mi-au spus ca e de la benzina,cica ar avea apa si din cauza asta este aprins acel martor,baietii amabili au sters eroare dar azi cand am mers pe gaz sa aprins iar si nu stiu ce sa fac.
Se poate sa fie de la vreun reglaj la gpl?e normal sa stea aprins?cat am mers pe benzina nu sa aprins ci doar la gaz.
Cum sa procedez pentru a nu mai avea martorul poluare aprins?
Va multumesc pentru ajutor.
O zi buna.
PescariuIG, scuza-ma ca iti spun, dar esti naiv. M-am saturat eu de cate ori am citit ca ai fost pe la unu' si pe la altu' unde ai facut exact ce a zis fiecare. Cred ca ai cheltuit si niste bani aiurea, nu?
Du-te nene la montator si spune-le ce probleme ai, iar daca nici atunci nu se rezolva, ia legatura cu Moog sau cu Alexys si fa-le o vizita pentru un reglaj.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Paulo: "...Dupa toate cele patite am decis sa-mi achizitionez cabluri de diagnoza pentru ECU benzina si pentru GPL..."
Eu m-am informat inainte iar cablurile le-am comandat inainte de a ma programa la montaj
Pascaru: daca ajungi prin Iasi tipa cu o zi inainte...am sa incerc sa te scap de probleme...
Local nu ai decat 2(1solutie ca una e partiala...poate) solutii...vezi cu 1 post mai sus ce a facut si ce are de gand Pauloo...schimbi montatorul sau te apuci tu de reglaj...
Eti asta e unul din motivele pt care recomand ca si instalatie Tomasetto...ai soft si interfata ~moca pe net...si daca nu esti total atehnic eventual cu ceva ajutor iti reglezi singur tigaia...
Din pacate in Bacau era parca un montator bun Gabi GPL parca, dar parca a murit acum vreo 2 ani...
Aia cu apa in rezervor e de porc...vroiai sa recunoasca ca sant pe alaturi ?
E clar de la reglaj GPL...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
@moog, il chema Adi, firma a ramas cu numele - era foarte priceput, avea avantajul ca era suficient de tanar ca sa invete orice.
@PASCARU IG, dupa cum am zis, degeaba stergi eroarea, totodata nici eroarea apa in benzina nu exista in lista, roaga-i sa iti spuna eroarea fara interpretari de genul apa in benzina, cuie in roata sau scame in sange.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment