Multumesc de raspuns. Multi km fara probleme iti doresc.
PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri
Collapse
X
-
Tot ceea ce a zis Marian mai sus in postul #402 este adevarat.
Am montat si eu in urma cu 1 saptamana o instalatie BRC pe un logan 1.2 din 2011, si pot sa spun ca nu este nici o diferenta intre mersul pe benzina si cel pe gaz. Consumul o sa il postez dupa 2-3 mii de km.
Sunt atenti la detalii in adevaratul sens al cuvantului.
Cand am fost la RAR Voluntari la omologare, baietii de acolo au dat montajul de pe masina mea exemplu altor taximetristi care erau la omologare ( lor le-a respins omologarea).
Pt. mine s-a meritat deplasarea, m-am ales cu un lucru BINE facut!
P.S. Nu sunt deloc supraevaluati cum spuneau niste colegi mai in spate. Evaluarea este una corecta, din punctul meu de vedere....
P.S.S. Operatiunea a costat 2750 RON. Instalatie BRC 24.11 cu rezervor toroidal 58L. Ultima cu revizie la 30.000 km, au schimbat filtrele si acum se face si la brc revizia la 15.000 km.Last edited by interceptor; 28 January 2015, 23:37.
Comment
-
Originally posted by OldDacia View PostVa multumesc pentru raspunsuri. Probabil o sa-mi montez la AGR intrucat sunt o firma mare si presupun ca au ceva mai multa experienta in domeniu.
Nu se baga omul pentru oricine sa faca reclama ;)
Comment
-
Firma mare dar o mai dau si in balarii uneori. Am o cunostinta cu un peugeot 206 care a montat tomaseto la ei si dupa cateva zile de mers cu masina se vaita ca ii consuma multa benzina pana se incalzeste si trece pe gpl. Cand s-a dus omul sa faca plinul de benzina a constatat ca in bord era pe rezerva dar rezervorul era aproape plin.
La peugeot se stie ca nu masoara nivelul benzinei in timp real, acul indicand in functie de consumul indicat de cb, agr uitasera sa ii monteze un "aparat" care forteaza cb sa masoare nivelul de benzina la fiecare punere a contactului.
Comment
-
PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri
Originally posted by bad_hrc View PostFirma mare dar o mai dau si in balarii uneori. Am o cunostinta cu un peugeot 206 care a montat tomaseto la ei si dupa cateva zile de mers cu masina se vaita ca ii consuma multa benzina pana se incalzeste si trece pe gpl. Cand s-a dus omul sa faca plinul de benzina a constatat ca in bord era pe rezerva dar rezervorul era aproape plin.
La peugeot se stie ca nu masoara nivelul benzinei in timp real, acul indicand in functie de consumul indicat de cb, agr uitasera sa ii monteze un "aparat" care forteaza cb sa masoare nivelul de benzina la fiecare punere a contactului.
Asa este si la Renault si Logan 2
Pentru a arata nivelul corect al benzinei din rezervor este necesara montarea unei piese suplimentare care costa aproximativ 200 ron
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Originally posted by Marian. View PostSalut. Am montat pe data de 24.01.a.c. la Pro Gaz Vernesti o instalatie Landi Renzo pe un Logan 1.4 mpi. 2010. Inca de la primul telefon pentru programare am avut surpriza ca interlocutorul sa fie extraordinar de pregatit si explicit pentru ceea ce doream sa fac. La service-ul mai sus mentionat am gasit o echipa de tineri extrem de pregatiti, se remarcau cu calitati ca: pasi de executie bine stabiliti in montaj(fiecare facea doar anumite operatiuni).Am optat in prima instanta pentru o butelie cilindrica de 60L, dar la fata locului mi-au fost aratate 2 vehicule cu atat varianta de butelie cilindrica cat si cea toroidala pentru a-mi face o parere vizuala, urmand sa optez pentru varianta toroidala atat pentru spatiu in porbagaj cat si din motive estetice, un lucru de nota 10 pentru prezentare. In timpul montajului mi-au fost oferite detalii tehnice cu privire la instalatie si la operatiunile efectuate , atat de catre inginerul punctului de lucru, Ing. Laurentiu, cat si de catre personalul mecanic si programare. Am fost la diferite service-uri cu pretentii la care nu am intalnit profesionalismul, seriozitatea, aspectul deosebit si curat al spatiului de lucru, aparatura performanta, si personal bine pregatit de care acest service de "provincie" a dat dovada. Am intalnit in aceeasi zi clienti veniti din Jud. Olt aflati la a 2-a montare de instalatii in aceeasi locatie, tocmai pentru ca au fost foarte multumiti de prima montare. Mi-a fost recomandat sa schimb si bujiile intrucat cele montate pe masina aveau 2 electrozi. Am montat la recomandarea unei calitati mai crescute(scanteie mai puternica) si un timp de folosire mai indelungat bujii Bosch Platinum Iridium FR6KI332S de 0,7 mm. Pana la ora actuala nu am constatat nici o diferenta intre mersul pe benzina si cel pe gaz. Nota mea pentru echipa cat si pentru service este de +10.
La distanta de cativa ani de atunci se pare ca si azi au ramas aceeasi montatori de top. Felicitari Pro Gaz Vernesti.
Comment
Comment