If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri
Chiar trebuie schimbat Talonul dupa instalarea GPL ? Ce presupune asta ? E mai mic impozitul ? Nu prea cred,doar traim in RO !
Ce se intampla daca nu schimb talonul ?
azi mi-am schimbat si eu talonul. ala de la ghiseu spunea ca da, chiar trebuie schimbat talonul, din motive de itp. eu l-am crezut, desi la itp te duci cu cartea de identitate a masinii.
pentru asta mi-a cerut: copie/original buletin si CIV, chitanta de 37 lei pt talon (platita la cec) si o cerere de completat pe loc. a fost gata in 2 ore
nu trebui sa schimbam taloanele la masini , am vorbit cu cei de supergaz ca au statie de ITP si am intrebat un inspector de acolo , raspunsul a fost ca nu este necesar , instalatia se trece automat in talon cand se vinde masina de la un proprietar la altul .
Salut sunt nou pe aici si am nevoie de ceva ajutor in alegerea unei instalatii potrivite pentru golanul meu de 1.6 mpi . din ce am vazut pe diverse site-uri am decis sa aleg intre brc si tomasetto . Dar service-ul este mai greu de ales , ceva sfaturi despre un service .
Am cautat timp de vreo doua-trei saptamani,informatii,feed-back-uri referitoare la montatori GPL, discutii cu soferii de taxi care au montate diverse marci de instalatii GPL,etc.
Concluzia :
Cel mai bun raport calitate/pret din Romania il are BRC Sequent 24 MY07. Pret cu rezervor toroidal de 52 litri: 2.650 lei.
Montator cotat nr.1 in Romania pentru BRC : Progaz ( Buzau-Vernesti).
Instalatie GPL si firma montatoare de nota 10.
Am montat GPL-ul cand Logan-ul avea 3.300km.
Originally posted by Am montat GPL-ul cand Logan-ul avea 3.300km./QUOTE
daca ne spui si noua si cat ai acum poate are relevanta si pt altii
Daca nu gasesti nici o relevanta in mesajul anterior lasa-l asa fara nici o relevanta pentru tine
Am montat-o la 3.300 km ,acum am 5800 si ceva. Nu au nici o relevanta kilometrii pe care i-am parcurs in cele aproximativ 3 saptamani pentru ca sunt prea putini.
"Am cautat timp de vreo doua-trei saptamani,informatii,feed-back-uri referitoare la montatori GPL, discutii cu soferii de taxi care au montate diverse marci de instalatii GPL,etc.
Concluzia :
Cel mai bun raport calitate/pret din Romania il are BRC Sequent 24 MY07."
Concluzia mea a fost BRC the best , montaj cu injectoare BRC/INO3, functioneaza sute de mii de km. comparativ cu alte injectoare.
Am spus de ce am ales aceasta instalatie,m-am referit la pretul in configuratia montajului respectiv si totodata m-am referit la MONTATOR care de fapt este tema topicului.
"Pret cu rezervor toroidal de 52 litri: 2.650 lei" Atat pretul cat si feed-back-ul referitor la montator fac parte din tema topicului.
@geo2006 a spus " . Dar service-ul este mai greu de ales , ceva sfaturi despre un service . "
Ca o paranteza, daca ar fi ca maine sa montez o instalatie GPL, as alege aceeasi marca si acelasi montator care este la 120 km de Bucuresti
Importatorul si totodata montatorul Tomasetto este la 10 minute de mine
In final,fiecare isi alege atat montatorul cat si instalatia pe care o doreste
La inceputul lunii aprilie am hotarat ca masina mea (logan ph2 laureate, fix 2 ani vechime, 15.000km) sa primeasca un nou sistem digestiv (gpl).
Voi opta pt Tomasetto + STAG200V + toroidal 52L.
Am ales si doctorul chirurg: Sebi Gaz Buzau - datorita pretului si feedback-ului bun.
Pretul va fi de 1900 lei + 150 lei diferenta pt toroidal = 2050 lei. La acest pret voi adauga benzina pt dus si gazul pt intors, maxim 100 lei, ajungand la un total de 2150 lei.
Gasesc o alternativa in Bucuresti atat din punct de vedere al calitatii montajului cat si al pretului? In Bucuresti sunt dispus sa investesc cu 50 lei mai mult (atat consider eu ca merita deranjul deplasarii).
Prin urmare, intrebarea se rezuma la: Pot monta o instalatie Tomasetto + STAG200V + toroidal 52L in Bucuresti cu maximum 2200 lei, la un montator serios?
Mentionez ca am citit topicul, insa dezbaterile s-au tinut mai mult pentru motorizarea EURO5.
cosminakela pretul asta se merita sa te plimbi dar:
daca ai probleme ce faci = naveta.
lansez un slogan :
tomasetto = multi utilizatori = putine probleme.
in cazul in care am probleme, voi alege varianta cea mai putin costisitoare dintre urmatoarele 2: fie fac naveta pana in buzau, fie o rezolv contra cost in bucuresti.
am platit in plus in trecut pt garantie la masina, iar acum renunt la garantia extinsa. a doua oara nu mai cheltui suplimentar pentru garantii ...
din cate inteleg, nu gasesc un pret la fel de bun in bucuresti, nu?
cosminakela pretul asta se merita sa te plimbi dar:
daca ai probleme ce faci = naveta.
lansez un slogan :
tomasetto = multi utilizatori = putine probleme.
Din ce vad eu putine probleme in primii 50 000 km, ca dupa mai obosesc injectoarele, mai revizie de regulator mai altele. Instalatia e ieftina, insa nu are vreo durabilitate exceptionala.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
in cazul in care am probleme, voi alege varianta cea mai putin costisitoare dintre urmatoarele 2: fie fac naveta pana in buzau, fie o rezolv contra cost in bucuresti.
am platit in plus in trecut pt garantie la masina, iar acum renunt la garantia extinsa. a doua oara nu mai cheltui suplimentar pentru garantii ...
din cate inteleg, nu gasesc un pret la fel de bun in bucuresti, nu?
naveta nu cred ca este nevoie sa faci pt ca din cate stiu cele mai multe asa zise probleme apar mai tarziu si sunt legate in special de consum pt ca apar pretentiile noastre sa consume f putin desi uitam ca mergem pe gpl.
desigur ca o sa gasesti pe cineva care sa se uite cu laptopul ca sunt destui baieti care le place o bere.
uite acum deja vin prietenii sa le dau temperatura mai mica ca de s-a incalzit afara cam astea sunt mofturile asa ca nu cred ca esti tu asa de ghinionist inca sa ai nevoie mai mult decat asa zise mofturi.
Din ce vad eu putine probleme in primii 50 000 km, ca dupa mai obosesc injectoarele, mai revizie de regulator mai altele. Instalatia e ieftina, insa nu are vreo durabilitate exceptionala.
sti care este paradoxul ca in 1500 de ore de functionare pe gpl nu am avut probleme din potriva ele au aparut pe benzina.
Last edited by kti; 15 March 2011, 10:48.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment