Cei care in februarie 2011, au montat de nota 10, instalatia BRC. Echipa de la Pro Gaz.
PRETURI Si CALITATE La Firmele De Montaj GPL - FEED-BACK-uri
Collapse
X
-
Salut
sunt proaspat posesor de logan mcv 1.6 16v la care se va face si un chip tuning pt optimizare
dupa indelungi cautari am ajuns la concluzia ca voi pune pe masina ceva nou si de viitor
stag 4 qbox basic + tomaseto at09 +injectoare ac w01
ca si rezervor vreau un toroidal stako (au protectie anticoroziva mai buna)
dar nu stiu care este volumul maxim pt mcv. Daca cineva stie ca are stako sa imi spuna si mie care e maximum pe mcv in conditiile in care nu vreau sa imi scada garda la sol
ca si montator ma gandeam la andrei gpl sau un service destul de vechi din zona Viilor din bucuresti (stiu ca pe cel care il detine il cheama ovidiu) service unde am mai montat stag 200 pe 2 masini si am facut revizii la un taxi.
fac treaba destul de buna dar nu stiu cat de bine se pricep sa regleze noile serii de stag
este ok 2450lei cu rezervor stako de 47l sau 2500 cu rezervor de 52l?
Alte pareri? in afara de vernesti buzau
Comment
-
Am montat la LEADERGAS in Zona Viilor -bucuresti instalatia Tomaseto +stag 4 qbox + injectoare AC W01 + Rezervor toroidal exterior STAKO de 47 de litri la pretul de 2400 LEI
montaj foarte bun, am stat langa ei cand au montat (mai am in familie 2 masini cu instalatii de gaz) sa lucrat ingrijit, firele prinse bine si mascate, abea se vad injectoarele in fata (1.6 16v)
pana acum nu am sesizat probleme decat nivelul liniutelor de gaz care trebuiesc calibrate la pompa si probabil reglarea intalatiei la incarcare - am bagat 7litri la inceput am mers aprox 20 de km in oras si apoi am facut plinul si nu au intrat decat 29 de litri
am facut un calcul si imi rezulta undeva la 34 de litri de gaz maxim- ar trebui sa intre cam 37-38 de litri
Comment
-
Montat ieri la AGR, Tomaseto, Stag 4 qbox, injectoare ACW01 si un toroidal exterior de 47L MSM de 47L - 2550 Ron. Multumit de montaj, a fost un singur baiat, efectiv au fost vreo 4h, 5 cu pauza de masa, drumul de proba si hartiile de rigoare.
Alimentat 11,7L mers 125km, Bucuresti... cam 9,4% daca l-a mancat pe tot, DACA a mai ramas 1L acolo inseamna 8,56%.
@dgdgaby - am alimentat dupa ce a trecut singura pe gaz, un plin de 37L.
@einstein - rezervorul "exterior" e montat in locul rotii, ce rost ar mai avea sa-l terosonez?
Comment
-
Am fost in data de 02.09.2015 la Iasi la Autogaz Serv str.Barbu Lautaru nr.5, mai pe romaneste atelierul unde face treaba MOOG.
Impreuna cu doi colaboratori (nu zic subalterni, ca sa nu-i supar :-) ) mi-a montat pe 1.4 MPI o instalatie lovato. Sunt foarte multumit de modul cum s-au comportat, atat cu mine cat si cu masina, nu s-a pus problema sa nu pot sta langa masina, sau sa nu pot face poze, mi s-a raspuns la orice intrebare referitoare la GPL, atmosfera a fost calda, m-au suportat cu rabdare, timpul de lucru a fost mai scurt decat mi s-a promis telefonic, stiam ca dureaza pana la ora 13, dar la 12 eram deja in drum spre casa. Au montat totul in aproximativ 2 ore, insa le-au dat batai de cap duzele la injectoarele cu care a venit instalatia, din cate am priceput eu, erau prea economice, au facut tot felul de manevre atat cu cheia si surubelnita, cat si cu butoanele laptop-ului, pana s-au declarat multumiti.
Sa nu uit sa precizez, mi-a recomandat aceasta instalatie, ca solutie la problema care ma deranja cel mai tare: distanta de 200 km intre noi. Cand apar probleme, conectez laptop-ul cu interfata la mufa instalatiei de gaz si la net, iar nea Paul, vede la mare distanta unde-i buba.
M-am intors de la Iasi la Siret, evident pe gaz, nici o problema, motorul a functionat cel putin la fel de bine ca si pe benzina, imi vine a spune ca parca mai bine, nu mi-am facut o idée despre consum, dupa ce se goleste butelia o sa tin evidenta scrisa cu numar km si litri gaz alimentati. Am optat pentru o butelie cilindrica de 90 litri, in Siret nu am posibilitate de alimentare, doar la Radauti – 18 km sau Suceava - 54 km.
Pret instalatie+interfata+montaj – 2600 Ron.
Comment
-
Deabia acu ai ajuns acasa?
Glumesc...imi pare bine ca esti multumit...
Cat despre "colegi" ...santem o "mini familie", nu exista ierarhie, cel mult de varsta ...ce facem, facem cu placere...un client multumit e recompensa maxima...banii nu sant pe primul loc...
Sa o folosesti cat mai mult si fara evenimente...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Multumesc, am uitat sa lipesc vreo doua poze, poate este cineva interesat de un "pui de elefant" in portbagajul logan-ului, sa vada cam cat loc ocupa, eu, cel putin dupa ce am auzit la telefon, aveam emotii ca va fi atat de mare ca nu voi putea inchide capacul portbagajului.
Comment
-
Mi-a fost recomandata pentru diagnosticarea la distanta, soft-ul ei permite accesul pe net a depanatorului. Din aceasta cauza am vrut musai si interfata. Sa pot "lega" laptop-ul la mufa instalatiei, net am de la router-ul din locuinta, ramane de gasit timp liber din partea lui Moog. Din cate am rasfoit pe net, lovato a fost folosita de catre daewoo la masinile dotate din fabrica cu GPL, asemeni Landi Renzo Dacia, nu-s anonimi.
Oricum, am doi ani garantie, dupa, mai vedem, vad pe net ca se comercializeaza kit revizie membrane reductor lovato RGJ-3 instalatii secventiale la 130 ron, nu-i chiar o gaura mare in buzunar. Deocamdata la cei aprox 300 km facuti pana acum ma unge la suflet, trage cel putin la fel de bine ca pe benzina, vedem cum va fi si peste 30.000 km.
Comment
-
Logan 1.6 Mpi - acum 2 ani am montat la ProGaz Vernesti instalatie BRC cu injectoare albastre - stiu doar culoarea, nu si capacitati/model/etc - si butelie toridala de 58 litri.
Butelia este cam cu 2 cm mai sus decat podeaua portbagajului, lucru care nu deranjeaza deloc. Intra cam 50 litri cand este goala, suficient cat sa faca aprox 480-500km.
Dupa cateva luni de la montaj am transferat instalatia pe noua masina, Logan ph2 1.6 16v Euro5. Din pacate trecerea acestui motor la Euro5 este o mare cretinitate, este prost calibrata electronica, numai Eco2 nu e! Am pastrat instalatia in intregime, 50 litri gaz imi ajung pt cca 450km, daca vreau un consum mai bun trebuie sa merg ca tataie, sa schimb la 2000 ture si sa nu sar de 60km/h in a5a. Multe "felicitari" celor care au optimizat motorul K4M, nu prea le-a reusit.
Montajul la Vernesti s-a efectuat impecabil in ambele situatii. De fiecare data am primit mici cadouri din partea lui Laurentiu - sub forma unor reduceri fata de pretul comunicat telefonic.
Revizie : la BRC mi-a recomandat la fiecare 30 000 km. Eu am facut prima revizie la 20 000 km. La fel, comportament ireprosabil din partea personalului.
Dupa revizie am facut un mic upgrade de injectoare, am trecut la cele portocalii, avand in vedere urmatoarele modificari (motorul babyRS cu 140cp+). Din nou am beneficiat de suportul prietenilor de la ProGaz.
Sambata 11 sept voi merge cu Dusterul familiei la Vernesti. Deja ma au de client pt totdeauna!
Comment
-
Multumesc pentru precizare, cunostintele mele in domeniul GPL sunt la nivel scazut, chiar daca am primit recomandarea sa nu-mi bag nasul la programul de diagnoza lovato, tentatia a fost mare. Am bagat printscreen-uri la toate "sertarele" gasite, cu scopul de a avea stocate valorile ideale, acum cat instalatia e noua si pusa la punct. Ce face fereastra autocalibration ? Cand se foloseste ? Multumesc pentru ajutor.
Comment
-
AUTOGAS CRSSOR, Apahida , județul Cluj
S.C. AUTOGAS CRSSOR S.R.L. Apahida, Cluj , montată pe 1.6 16V, 2300 instalație + manoperă ... restul e in fisa tehnică atașată. Întrebarea e : e ok ? Merită updatat ceva ?Attached Files
Comment
-
Coane si cu Teamviewer ce vad ? Desktopul omului...esti belea...
Brc e naspa de bibilit si deaproape, Landi nu ai soft moca, Tomasetto e scump la variantele consacrate iar 200 stiut l au scos de pe piata, iar variantele mai economice/noi inca nu au ajuns la maturitate.
Vaporizatorul nu se duce pina ii pica lui caroseria de rugina, iar injectoarele il duc pina pensie, daca mai apuca...
De ce sa nu i dau omului interfata originala , daca are o problema peste timp sa l pot ajuta de la distanta.
Omul a promis ca o pune la naftalina, nu se apuca de prostii cu ea...pierde garantia...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment