Probleme La Motor Martorul Poluare Aprins Permanent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by BAROSANU_MOL View Post
    La mine palpaie acel martor doar cand merg pe gpl, dar numai cand cobor sub 40kmh, 2300rpm sau la relanti cand stau a semafor. Or fi si filtrele de gaz putin cam infundate, dar in ceea ce ma priveste eu iti pot spune sigur ca a mine sunt injectoarele de gaz (instalatie de fabrica), fiindca am pus-o pe tester la firma de la pitesti care monteaza pt dacia si m-am convins.
    P.S pe benzina nu se aprinde acel martor deantipoluare
    ce bine ca ai o avertizare cand esti sub 4a km/h---fac o gluma!
    schimba filtrele dar nu cred ca rezolvi ceva
    la tine este vorba de mapa deci teoretic la 2300r/min ai un amestec pe plaja respectiva care forteaza catalizatorul si face ca sonda sa trimita valori de avarie
    este totusi bine ca se stinge in mers cea ce arata ca la acel moment merge bine asa ca nu te speria deocamdata
    o vizita cu softul ai vedea ce este in pragul de 2300 --la imbogatire

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • #17
      eu zic amestec prea sarac. verifica urgent pe tester instalatia de gaz. catalizatorul probabil te injura! si daca ai probleme cu injectoarele landi, schimba-le cu de-alea de tomasetto.

      Comment


      • #18
        stiu tata ca arata un amestec carburant sarac pe gpl si mai stiu ca sunt si injectoarele duse destul de rau si trebuie schimbate.Am dat comanda de toata partea electrica de tomasetto stag 300 plus si mi-a ajuns dar astept sa iasa meseriasul din spital sa mi-o monteze pe masina

        Comment


        • #19
          Un coleg avea martor obd aprins la mers pe benzina (logan 1,6 , landi omegas de fabrica). Adaptivii de imbogatire fiind la 80 (fata de 128 neutru si 130-135 la o masina ce merge pe benzina), avea amestec sarac, pornea greu sin nu tragea. Dupa stergere adaptivi (asta e o comanda din clip sau DDT) totul a revenit la normal pe benzina (inclusiv timpii de injectie care erau 5,5 ms inainte si 2,5 dupa la ralenti), becul a ramas stins si masina merge normal.
          As zice ca e o manipulare utila inainte de a schimba piese sau a cauta problema altundeva.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            am fost la o statie autorizata de verificare instalatii GPL.m i au verificat o,schimbat filtrul de la instalatie (era plin cu un fel de pilitura),si mi a zis mecanicul ca o sa ma lase injectorul numarul 1.cica costa 3.5 mil un injector landi dar ca ma sfatuieste sa le schimb pe toate (adica cred ca e nebun) ptru ca nu fac nimic daca schimb decat unulo singur .voi ce parare aveti .multumesc.a verificat si tachetii,cubutorii si nu trebuie deocamdata reglati.

            Comment


            • #21
              are dreptate mecanicul ca daca te-a lasat unul te vor lasa pe rand si ceilalti injectori. Sfatul meu e daca cumva ajungi in pitesti sa treci pe la firma de care ti-am zis si o sa iti ofere ei niste variante inlocuitoare mai ieftine, sau daca preferi sa inlocui injectoarele astea cu altele de landi renzo de ultima generatie e cam 2,8 mil unul.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google