Gpl Pt 12 16 Vlve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by vlad.imir View Post
    Pana la urma ne spune cineva, concret, daca se pierde sau nu garantia masinii in cazul montarii ulterioare a unei instalatii GPL? Intr-un service specializat/autorizat, desigur.
    O luam din fabrica asa, insa rezervorul de benzina de doar ~30 litri, nu mai retin exact, m-a facut sa renunt.
    Daca rulezi doar 10-15ooo pe an poti sa zici pas la garantie ca nu e nici o smecherie.Tre sa ai mare ghinion sa-ti pice ceva in 30ooo de km cat tine garantia,ca sa nu mai zic de reviziile destul de piperate pe perioada garantiei.Parerea mea!!

    Comment


    • #62
      Originally posted by vlad.imir View Post
      Pana la urma ne spune cineva, concret, daca se pierde sau nu garantia masinii in cazul montarii ulterioare a unei instalatii GPL? Intr-un service specializat/autorizat, desigur.
      O luam din fabrica asa, insa rezervorul de benzina de doar ~30 litri, nu mai retin exact, m-a facut sa renunt.
      Eu nu cred ca pierzi garantia daca montezi gpl intr-un service acceptat de Dacia. Ar fi absurd. Pierderzi garantia doar daca o montezi la service-ul lui nea Ion dintre blocuri. Nu vorbesc din propria experienta, a mea e din fabrica pe gpl dar ma gandesc logic.

      Comment


      • #63
        Si care ar fi motivul pentru care Dacia sa accepte un service? Pe ce criterii? Si de ce si-ar face singura concurenta? Fiindca isi iubeste clientii? Faza in care service-ul x se recomanda ca e autorizat de dacia e pentru naivi, pe site-ul RAR exista lista atelierelor autorizate si niciunul nu a avut/are licenta pentru certificarile dacia. Probabil noile sisteme sunt omologate direct pe produs, sistemul nu functioneaza pe alt motor fara modificari.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #64
          mi-am pus si eu azi gpl...tomasetto stag 4 cu rezervor toroidal de 55 l.cost total 2600 lei montat de la ora 8 la 16.

          Comment


          • #65
            Eu am pus-o in reprezentanta, tocmai sa nu pierd garantia.
            sigpic
            !

            Comment


            • #66
              Avem in Pitesti un nene care a invocat acelasi motiv: Pun L.R. la Skoda ca mi-au spus cei ce aduc instalatia ca sunt mai buni (normal, era prima instalatie ce se monta la ei), am si garantie in continuare la masinam dau un ban dar face. A doua zi la ora 6 dimineata m-a sunat, ca nu-i convine cum merge. Cred ca m-a vizitat de 100 de ori si inca mai spera sa-i reglez instalatia. Cand i-am zis ultima oara despre pierderea garantiei, mi-a spus o poveste interesanta, la a doua revizie nu i-au strans bine busonul de ulei, a calat motorul pe care l-a reparat din fonduri proprii, 3500 lei in alt service ca la Skoda au cerut mai mult. Probabil atunci a jupuit si reclama cu montajul la Skoda ). Poate m-a mintit, nu pot baga mana in foc, dar clar reclama nu le mai face si garantie cred ca trebuia sa mai aiba ). Si-i urez sa citeasca aici si service-ul la care isi mai face reparatiile la GPL, sa-i ia cat vor, ca de la mine va pleca mereu cum a venit.
              Deci poti dormi linistit noaptea ca ai garantie, daca nu se strica nimic si dai doar banii la revizii, da vei avea garantie. Daca ai ghinionul sa si ai nevoie de ea, s-ar putea sa nu mai dormi asa de bine pana iti trec dracii.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #67
                salut!
                Am o cunostinta care vrea sa-si cumpere un Logan 2 echipare Laureate. M-a rugat sa il ajut cu niste sfaturi si pareri despre masina asta pentru ca el nu prea are timp sa se intereseze. Din cate am citit si analizat cam renteaza GPL-ul. Mai ales ca vrea sa mearga undeva la 12-13000 km/an si va pastra masina cel putin 5 ani. Cel putin asta are de gand acum. Dar nu am vazut pe nimeni care sa aiba GPL montat pe un motor de 1.2... majoritatea au pe motoare de 1.6 si 1.4.
                Intrebarea mea este urmatoarea: daca tinem cont pe pe benzina Dacia spune ca un Logan cu motorul de 1.2 ajunge la maxim 155 km/h si la 100 km/h ajunge clar dupa 15-16 secunde si in plus, daca mai tinem cont ca atunci cand o masina merge pe gaz puterea motorului se reduce cu 10-20%, oare nu e cam trist pentru un 1.2 de 75 CP? Ma gandesc ca motorul ar avea in cazul asta vreo 60 CP la mersul pe gaz si chiar si 100-110 km/h nu va fi prea placut (turatii prea mari, zgomot mare si masina va trage si mai greu, in conditiile in care ii e cam greu si cu benzina). Daca mai mergi cu inca 3-4 persoane in masina + bagaje... nu stiu. Nu prea mi se pare ok. Contraziceti-ma daca ma insel ca in cel mult o saptamana trebuie sa se hotarasca.
                Multumesc, stima!

                Comment


                • #68
                  Daca e reglata bine pierderea de putere este insesizabila in nici un caz 10-20%...poate ca ceva de genul de la 75 la 70 max...
                  Daca iti iei risnita de cafea vrei sa macine piatra ?
                  Vrei cheltuieli mici , iei si tu un pantof cu 2 numere mai mici si vezi ce iese...sigur ai sa apesi mai cu grija pe acceleratie
                  Parca alea de 1.4 sant cu mult mai sus...au 85 CP parca...pe hartie
                  Last edited by vitriol; 29 March 2014, 17:28.
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #69
                    Ma intereseaza INCLUSIV consumul pe gpl al acestui motor in diferite regimuri de condus.
                    In plus, in cazul motoarelor de 1.4 si 1.6 lucrurile sunt (ceva) mai simple. Pentru ca sunt mai mari si au si cuplul motor mai bun.
                    Last edited by vitriol; 29 March 2014, 17:28.

                    Comment


                    • #70
                      Si 1,4 tot 75 CP are, deci doar turatia unde e cuplul maxim si puterea maxima pot sa difere plus etajarea cutiei. Cert e ca 1,2 16v nu accelereaza in treapta a V-a de la 100 in sus nici pe benzina nici pe gpl. Dar cum regula de baza in proiectarea cutiei spune ca viteza maxima se obtine in treapta a IV-a, probabil vom avea acelasi rezultat limitat de turatia maxima si pe una si pe alta. Iar treapta a V-a e pentru economie, nu pentru viteza cum viseaza unii cand fac liniute si o schimba incantati.
                      Nu are rost sa vorbim despre cuplul motor daca nu e aceiasi cutie de viteze, consumul e mai bun decat la 1400cc si puterea ajunge la drumurile noastre. Dacia 1300 avea doar 54 CP cu 4 trepte si nu se mai vaita nimeni. Daca ai cum sa iei 0,9 tce, poate se simte mai bine dar tot trebuie urcat in ture plus ca e riscant daca pui sisteme gpl cu nume de renume dar in realitate pocnitori.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • #71
                        Multumesc mult!
                        Lucruri de genul acesta vroiam sa aflu. 0.9 Tce din pacate iese din calcul pentru ca este mai scump si din cate am citit ce au scris posesorii nu ar fi chiar asa de economic pe cat s-ar crede. Ideea este ca el vrea o masina noua sau cat mai noua. Dieselul este mai scump de intretinut si ar fi doar sh, in conditiile in care nu depaseste 15000 de km. Deci eu cred ca pentru el cel mai bun compromis ar fi o varianta pe benzina cu gaz. Doar ca eu ma gandeam ca este mai ok un motor mai marisor, de 1.6... 1.8 chiar, aspirat, pe care sa pui gaz. Ma gandeam ca daca se mai diminueaza din putere, aceasta lipsa nu este la fel de vizibila ca la un motor de 1.2 75 CP. Eu cred ca cei de la Renault au fost nevoiti sa puna acest motor + GPL pe Logan, nu cred ca ei chiar si-au dorit asta.
                        E drept ce spui cu Dacia 1300 si ai sai 54 CP. Dar stii cum e, ne reamintim nostalgici de trecut si privim la viitor cu increderea unei evolutii, zic eu firesti.
                        Last edited by LauCalin; 30 March 2014, 01:35.

                        Comment


                        • #72
                          iti spun din proprie experientza ....cu 1.2 daca te dai la el dupa 3500 de ture ai sa fii uimit
                          detin motorul asta pe noul model si iti spun ca este suficient atat in afara cat si in interior
                          ...asa e ca atunci cand e fulll se misca mai greu....dar gandestete ca nu pleci mereu in vacantze cu 4 persoane si bagaje ....tu cand vii de la piatza si ai 2 sacose in mana de 5kg sacosa nu mergi mai incet ? :P

                          Comment


                          • #73
                            Apropo de gaz, ce se monteaza acum oem e durere, nu se poate calibra/adapta altceva in caz de probleme. Service-urile Dacia nu stiu sa se conecteze nici la modelul mai vechi, iar o defectiune de gen senzor de nivel o arunca pe benzina cu sanse mici de diagnoza/remediere. Am avut ocazia sa ma conectez zilele trecute la un MCV 1600 cc, are corectii prin OBD, slavite de toti, dar din pacate au ajuns la limita inferioara de comanda a injectoarelor. Adica tot greu porneste. Noroc cu senzorul de nivel defect ca o trecuse pe benzina si isi revenise. Iar consumul sperat e de 16l/100km pana va inlocui injectoarele cu altele noi.
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by LauCalin View Post
                              Multumesc mult!
                              Lucruri de genul acesta vroiam sa aflu. 0.9 Tce din pacate iese din calcul pentru ca este mai scump si din cate am citit ce au scris posesorii nu ar fi chiar asa de economic pe cat s-ar crede. Ideea este ca el vrea o masina noua sau cat mai noua. Dieselul este mai scump de intretinut si ar fi doar sh, in conditiile in care nu depaseste 15000 de km. Deci eu cred ca pentru el cel mai bun compromis ar fi o varianta pe benzina cu gaz. Doar ca eu ma gandeam ca este mai ok un motor mai marisor, de 1.6... 1.8 chiar, aspirat, pe care sa pui gaz. Ma gandeam ca daca se mai diminueaza din putere, aceasta lipsa nu este la fel de vizibila ca la un motor de 1.2 75 CP. Eu cred ca cei de la Renault au fost nevoiti sa puna acest motor + GPL pe Logan, nu cred ca ei chiar si-au dorit asta.
                              E drept ce spui cu Dacia 1300 si ai sai 54 CP. Dar stii cum e, ne reamintim nostalgici de trecut si privim la viitor cu increderea unei evolutii, zic eu firesti.
                              mie imi place mai mult cum trage 1.2 pe gpl decat pe benzina. dupa ce te obisnuiesti cu ea si nu apesi brusc pe acceleratie ai sa simti cum trage. imi era frica si mie sa trec de la 1.9dci la 1.2 gpl, da is forte fericit ca am facut-o. Umblu des cu ea pe drumuri abrupte de munte cu 4 grasi si bagaje si chiar se descurca. In a3-a trage chiar bine la peste 3000rpm in depasiri. Nu poti avea si economie si sportivitate. Fa un drive test cu 1.2 gpl si te vei convinge. Nu am niciun interes sa o laud, ca nu o vand, nu spun ca trage mai bine ca celelalte motorizari, doar ca se descurca si ca e cea mai economica.
                              Last edited by L3on_rgby; 30 March 2014, 19:55.

                              Comment


                              • #75
                                Acum doua saptamani am mers si la un drive test cu motorul asta si GPL, tocmai la dealerul de la Ploiesti pentru ca in Bucuresti nimeni nu avea disponibila versiunea asta pentru test. Legandu-ma doar de combinatia asta de motor cu GPL, nu mi s-a parut "dracul chiat atat de negru". Pana pe la 100-110 km/h (mai mult nu "i-am dat" pentru ca nu am vrut sa-mi bat joc de masina), se descurca acceptabil pentru 1200 cmc. Oricum asta va fi de cele mai multe ori viteza cu cate se va circula in afara orasului.
                                Asadar a dat comanda de 1.2 GPL, Laureate si dupa ceva discutii l-a scos pe la 8300 daca imi amintesc bine sau undeva pe-acolo oricum.
                                Va multumesc pentru sfaturi si pareri!
                                Stima si drumuri bune va doresc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google