Probleme Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Gpl

    va salut,am montat si eu instalatie landi renzo acum un an la nord service din craiova,setata la 35 gr si 400 turatii pentru trecerea in gaz, si am urmatoarea problema,in anotimpul cald,la prima cheie porneste motorul si trecerea in gaz are loc in interval de 2-3 sec maxim(probabil datorita temp de afara,fiind cald trece foarte repede)...dar in momentul in care a trecut in gaz imi scade turatia motorului,aproape ca moare motorul,daca nu o ajut putin din pedela de multe ori s-a si oprit,apoi isi revine la turatie normala.Acest lucru se intampla doar la prima cheie sau daca motorul sta oprit cateva ore si il pornesc iar,se intampla acelasi lucru, parca nu ar avea presiune,nu ar primi gaz,dar in anotimpul rece cand trecerea are loc mai tarziu pana se incalzeste motorul nu am nici o problema,trece normal,fara sa se simta nimic,acelasi lucru se intampla in anotimp cald daca fac trecere manuala in gaz, o las 30 sec pe benzina si o trec eu in in gaz din buton,nu se mai intampla nimic...singura solutie pana acum a fost sa ridic turatia de trecere la 1500,pornesc pe benzina,o las putin si o accelerez pentru a face trecerea si nu mai sunt probleme...va rog sa ma ajutati cu sfaturi sau solutii daca aveti,cei din service nu au avut din pacate, nu isi pot explica de ce se intampla asa ceva...

  • #2
    Eu am turatia de trecere pe GPL la aproximativ 1800 rpm., instalatie Tomasetto. Eu zic sa ridici turatia de trecere pe GPL, atunci cand este calda doar sa ii dai un "sprit" in 2000 si trece fara probleme pe gaz.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      Salut.
      Eu asta iarna am reglat inst.[landi renzo]sa treaca la 700rot/min si 40 grade.
      Merge excelent,asa ca-ti recomand sa o faci si tu.
      700rot/min cu 35 grade[o lasi asa cum e]
      Numai bine.
      ps:la 700rot/min trece singura pe gaz/trece la relantiu
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #4
        Salut .
        Aproximativ aceeasi problema aveam si eu . Incerca sa cureti motorasul pas cu pas si corpul clapeta!!!
        Drumuri bune .

        Comment


        • #5
          Asta e problema,la trecerea la relanti imi face probleme,aproape moare motorul,sg solutie a fost sa ridic turatia la 1500 si sa treaca cand o turez eu,o sa incerc si varianta cu corp clapeta,mai incerc,zilele astea ma duc iar la service sa vad ce mai zic si mesterii

          nu inteleg de ce se intampla asta doar la prima cheie,cand motorul e rece,daca il opresc si pornesc d 100 d ori dupa,de 100 d ori face trecerea normal,daca imi poate explica cineva...ms pentru raspunsuri si sfaturi
          Last edited by ionut_k; 19 April 2011, 12:33. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            ionut

            problema ta vine de la benzina
            incerca sa bagi o benzina mai buna si sa ai minimim 20 de litri pt ca vara benzina se decaleste mai repede adika benzina din rezervor se invirte in gol si isi pierde din cifra oktanika apoi la prima cheie porneste greu o sa vezi ca la vara nu iti porneste din prima eu recomand sa ai plinul sau aproape plin la benzina problema porniri cum o spui tu o are zeci de taxiuri la brasov pe gpl unde lucrez eu totul vine din bezina calculatorul nu mai primeste informatie corecta din cauza ca e bezina slaba pun pariu ca meri si tu ca si restu cu 8 sau 10 litri de benzina incearca la prima cheie sa ti acceleratia apasata ca sa nu se inece
            ps nu e din setarile de la gaz sigur

            Comment


            • #7
              Originally posted by mytyca545 View Post
              problema ta vine de la benzina
              incerca sa bagi o benzina mai buna si sa ai minimim 20 de litri pt ca vara benzina se decaleste mai repede adika benzina din rezervor se invirte in gol si isi pierde din cifra oktanika apoi la prima cheie porneste greu o sa vezi ca la vara nu iti porneste din prima eu recomand sa ai plinul sau aproape plin la benzina problema porniri cum o spui tu o are zeci de taxiuri la brasov pe gpl unde lucrez eu totul vine din bezina calculatorul nu mai primeste informatie corecta din cauza ca e bezina slaba pun pariu ca meri si tu ca si restu cu 8 sau 10 litri de benzina incearca la prima cheie sa ti acceleratia apasata ca sa nu se inece
              ps nu e din setarile de la gaz sigur
              am incercat si asta vara trecuta,a mdus masina la service dacia,curatare motor plus reglare culbutori si...facea la fel e posibil sa fie din iac?mentionez k a fost curatat o data,nu ma pricep,poate nu mai functioneaza in parametrii normali,daca poate cineva sa mi explice mai bine rolul lui,cum functioneaza si daca e posibil sa fie problema la masina mea...

              Originally posted by mytyca545 View Post
              problema ta vine de la benzina
              incerca sa bagi o benzina mai buna si sa ai minimim 20 de litri pt ca vara benzina se decaleste mai repede adika benzina din rezervor se invirte in gol si isi pierde din cifra oktanika apoi la prima cheie porneste greu o sa vezi ca la vara nu iti porneste din prima eu recomand sa ai plinul sau aproape plin la benzina problema porniri cum o spui tu o are zeci de taxiuri la brasov pe gpl unde lucrez eu totul vine din bezina calculatorul nu mai primeste informatie corecta din cauza ca e bezina slaba pun pariu ca meri si tu ca si restu cu 8 sau 10 litri de benzina incearca la prima cheie sa ti acceleratia apasata ca sa nu se inece
              ps nu e din setarile de la gaz sigur
              Aa,si am curatat si rezervorul...deci nici benzina nu e d vina din pacate...
              Last edited by ionut_k; 20 April 2011, 12:38. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                am fost iar cu masina la service si singurul lucru care l au facut la masina a fost o calibrare... mi sa spus ca daca se mai repeta sa ma duc iar sa verifice "cu atentie" senzorul de temperatura ca este posibil ca acesta sa nu citeasca bine temperatura la rece...se poate sa fie asta problema la masina mea?din senzor?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut_k View Post
                  am fost iar cu masina la service si singurul lucru care l au facut la masina a fost o calibrare... mi sa spus ca daca se mai repeta sa ma duc iar sa verifice "cu atentie" senzorul de temperatura ca este posibil ca acesta sa nu citeasca bine temperatura la rece...se poate sa fie asta problema la masina mea?din senzor?
                  te referi la senzorul de temperatura al masinii sau al instalatiei gpl
                  (de fapt gpl are 2 senzori de temperatura unul pe reductor care masoara temperatura apei si unul pe faza gazoasa care masoara temperatura gazului in rampa injectoare gpl)
                  se pot masura chiar toti sa vezi daca respecta valorile (cei pe gpl se pot alege din soft sa poata masura corect) binenteles cu comparatie din DTT.

                  depinde si locul unde au fost montati ales de catre montatori de multe ori se abat de la normalitate fiinca le este mai usor ca lucrare pe tipul de masina respectiv, uneori alegeririle pot fi gresite din punct de vedere al parametrilor reali.
                  exemplu dat uneori de interconectarea legaturilor ale traseului de incalzire , multi au avut probleme cu sistemul de climatizare in iarna dar
                  A VENIT VARA SI NU-I CA VARA.

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #10
                    s au referit la senzorul instalatiei gpl, nu am rezolvat nimic, au schimbat doar turatia de trecere in gaz la 1500 sa nu mai am probleme

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Pai inainte la cit era setata?La 1600?
                      Numai bine.
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        1600 este setata in parametri de baza
                        nu stiu cat de mult te ajuta pe tine faptul ca acum ai 1500
                        asta ca sa zic ca nu are niciun efect
                        mai de graba as fi vrut sa spui de temperatura de trecere pe gpl

                        ,,DE_TOATE,,

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Stiam Kti,dar vroiam sa vad ce diferenta e in ce avea si ce are acum.
                          Ca si o recomandare,fa trecerea pe gpl la 700rot/min si temperatura la 30-40grade si nu vei avea probleme.
                          Eu asa o am din iarna temperatura setata,acum vreau sa modific temperatura la 30 grade
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            te salut augustine
                            ai dreptate corect sa sti ca ma refeream la el ca la tine se stie.
                            da si mai putin ca merge ca unsa fara regrete.

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • #15
                              daca o setez la 700 turatii,cand pornesc motorul imi sta f putin pe benzina si imi trece pe gpl,interval de 5-10 sec aproximativ(atunci cand afara este cald,chiar daca am motorul rece trece in gpl,datorita turatiei mare la relanti-motor rece cam 1200) si atunci imi face probleme,daca nu dau pedale sa tin relantiul imi moare motorul,dureaza cam 2-3 secunde de pedalat si se stabilizeaza relantiul,primeste gaz sau nu stiu ce se intampla...va mentionez ca in iarna am avut o setata la 400 rot/min,dar fiind frig nu imi trecea in gaz imediat cum porneam motorul,imi trecea dupa ce se incalzea,cam 2-3 min,in fct de temperatura de afara si trecea fara nici un fel de problema!

                              asta se intampla doar la prima cheie,prima pornire,cand afara sunt temperaturi ridicate,urmatoarele porniri sunt fara probleme,trece in gpl fara problema, doar prima trecere e beleaua si nu inteleg de ce...
                              Last edited by ionut_k; 1 May 2011, 22:17.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google