jagoman am citit peste tot vad ca esti in masura sa spui cauza problemelor mele! de vreo saptamana face figuri la pornire dimineata! azi dim mi-a pornit la a zecea cheie! am curatat senzor turatie, mpp! ce mai trebuie sa-i fac sa-i schimb bujiile sau sa-i resoftez ecu benzina nu? deci ma enerveaza cu pornirea asta grea! si nu am decat 2000 km pe gpl si azi dim dupa ce a pornit am mers numa pe benzina pana la serv si inapoi si am sa mai fac un drum dupa amiaza numai pe benzina! ca am vazut ca ziceai ca daca mergi cu ea ceva timp pe benzina isi revine ecu la setarile optime pt o pornire ca la carte!
Probleme Pornire La Rece Logan Gpl
Collapse
X
-
Deci sa fie clar, daca isi revine de la functionarea doar pe benzina inseamna ca tot ce trebuie facut este un reglaj "a la carte" de GPL. Adica una buna.
Comment
-
salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.
Comment
-
am fost cu masina in seara asta la mecanic,a pus-o pe tester clip si mi-a spus ca problema este cipul de la cheie ca il recunoaste uneori cu intarziere din cauza ca se mai demagnetizeaza si sonda de la catalizator ca statea intepenita la 400.a spus ca ramane de vazut daca e o problema de la sonda,de la catalizator sau pur si simplu doar de combustibil.l-am rugat sa-mi masoare si compresia motorului si pe fiecare cilindru am aproape 13,asa ca e totul ok.sunt curios sa vad maine cum o sa porneasca.numai bine,baieti si sa auzim numai de bine!
Comment
-
am avut si eu aceasi problema identica cu a ta.problema este injectoarele,trebuie curatate,si vezi pe unde este aer fals de acea iti da rateuri.la mine a fost langa corpul clapeta in dreapta un senzor de culoare gri,daca se misca putin inseamna ca pe acolo trage aer fals.sau sa nu fie si in alta parte.greu am descoperit problema la mine.si eu am schimbat benzina,pompa benzina,bujii,fise,bobina.am pus un alt calculator si a mers perfect.dar dupa o luna a aparut aceasi problema.si era de la injectoare si acel senzor gri.
Comment
-
Cine stie, cunoaste, numai ca leopardu cred ca a schimbat si masina si nevasta si instalatia de gaz, de 3 ani incoace...Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Salut.Logan 1.4,140 000km,15000km pe gaz.instalatie Tomasetto stag 200.Am probleme cu pornirea la rece sau dupa o pauza de 3-4 ore.Am schimbat bujiile si MPP .Am fost la tester si nu a aparut nici o eroare.Am mers pe benzina peste 100 km , recalibrat "benzina'' de 3 ori, facut reglaje la gaz de 3 ori.Acum dupa ce am mers la mare s-a aprins martorul "check engine".Este cineva pe langa Buzau care se pricepe la reglaje?? Cred ca cel care mi-a montat instalatia, ori nu se pricepe, ori nu vrea, ori masina mea mai are ceva defect.
S-a stins "check engine"dar pornirea este tot greoaie.Porneste si dupa doua secunde se opreste.Treaba asta o face de 4-5 ori,apoi reusesc s-o tin din acceleratie dar daca ii dau drumul tremura si se balbaie pana se opreste.
Comment
-
In speranta ca mai ajut si pe altii expun problemele mele avute pe un logan laureate 1.4 gpl de fabrica 140000 km la bord. Instalatia de gaz facut revizii normale, schimbat filtre gpl (de 5 ori) membranele le am pe cele originale urmeaza sa le schimb si pe astea. Probleme ce mi-au aparut cu circa 30000 km mai in urma sunt pe benzina, porniri greoaie dimineata la prima cheie, circa 5-6 chei invartea, dadea sa porneasca si apoi se oprea, ajungeam cateodata sa dau si 7-8 chei cu acceleratia apasata ca sa porneasca (amintiri de la dacia 1300). Dupa ce pornea motorul avea un mers neregulat ( parca mergea in 3 bujii), "dadea in gat" cand acceleram, demaraj greoi, pana se incalzea motorul. Mersul motorului pe benzina dupa ce se incalzea motorul era mediocru, dar acceptabil. Am dus-o asa circa un an jumate cu intermitente cateodata pornea mai bine dupa ce faceam reglajul de culbutori, am curatat mpp, senzorul de relanti, schimbat filtre de aer, bujii, problemele tot ramaneau. Dupa ce pe gaz mi-a aparut recent urmatoarea problema: mers la relanti cu tremuraturi parca mergea in 3 cilindri, iar in sarcina motorul mergea normal; m-am dus la reprezentanta dacia din oras sa vad ce dracu poate sa aiba (o fi din calculator vreo eroare, vreun injector de benzina defect si (sau) injector de gpl terminat sau alte defecte). La reprezentanta dacia baietii de aici imi spun ca "astea pe gpl" asa fac si sa merg circa 100km numai pe benzina ca sa isi revina. Merg de 2 ori cate 100 km, problemele tot alea raman in plus mersul pe gpl la relanti tot mai rau( parca mi se facea masaj la ceafa asa rau tremura motorul!) Pentru ca la dacia nu am reusit sa rezolv problema (am vrut sa fac o diagnosticare si mi-au spus sa merg pe benzina mai mult ca poate se rezolva) m-am dus la Vernesti de care am aflat tot de aici ca sunt profesionisti, si am reusit sa rezolv problemele avute atat pe benzina cat si pe gpl, in plus am schimbat injectoarele de gpl cele de fabrica fiind uzate. Pe benzina imi porneste la prima cheie, relantiul este foarte bun atat pe benzina, cat si pe gpl. Dupa ce mi-au fost facute diagnosticarea computerizata si reglaje + reset valori de fabrica, am avut eroare 6126 rateu ardere recunoscut. Nu imi "ieseau gazele" pe gpl acum imi ies, pot face verificarea rar linistit. Concluzia este urmatoarea: o diagnosticare computerizata facuta de un profesionist te poate salva de cheltuieli facute aiurea!
Comment
-
Am si eu problemele astea, plus ca imi mai moare din cand in cand in timpul mersului, de exemplu daca o scot la liber, din 5 inainte sa intru in giratoriu, si la iesire din giratoriu ii dau 3, imi moare instantaneu, raman fara frane, fara directie... nu inteleg de ce... (P.S stiu ca nu e bine ce fac cu scosul la liber, dar asa m-am obisnuit)
Am schimbat senzor temperatura aer, MPP, si a fost pusa pe tester- nici-o eroare... In concluzie trebuie sa ajung la idiotii care mi-au pus instalatia.
Cu pornirea si-a revenit acum 2-3 zile, porneste normal dimineata, inainte cu 2-3 saptamani din a 4-5-a incercare deabia mergea.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Am fost si la aia care mi-au montat gazul: Nu e de la gaz dom'le, toti parametrii sunt ok, eu nu am ce sa ii fac.
Si eu ce naiba sa mai fac ? Mi-a zis ca am avut benzina veche in rezervor... desi, nu e asa... si mi-a mai zis ca trebuie reglati tachetii... sa nu porneasca din cauza asta ??? am 85.000km .Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Salut. Problema semnalata de voi cu pornirea apare in general pe tomasseto stag 200 si 300. efectul problemei se rezolva cu o resetare a parametrilor de corectie din ecu Benzina. Odata resetati ei revin la valoarea de 128 - este vorba de valorile adaptive de imbogatire) Resetarea se face cu clip , ddt2000 sau autocom. acum depinde din ce an este masina.
Rezolvarea definitiva se face prin recalibrarea instalatiei + o imbogatire a amestecului cu 3%. Problema apare datorita amestecului sarac in GPL. Ecu benzina sesizeaza valoarea citita de Lambda si modifica corectia LT. Cea short term nu influenteaza pornirea. De ce se intampla ? in general montatorii folosesc harti preconfigurate care nu se impaca intodeauna cu motorul - depinde de duze, distanta duzelor fata de supape , presiune de lucru etc. La taxi toti vor reglaj sarac dar pt o functionare corecta .......... nu se aplica. O alta metoda de eliminare a problemei este anularea sondei lambda din ecu benzina dar in acest caz presupune cunostiinte de tuning + scule (galetto merge ok) + soft (winold + file damos).
Comment
-
Exact stag 200 am... acum si-a revenit de la sine... sa vedem pt cat timp...
dar, in sfarsit cineva care se pricepe la GPL pe forumul asta... ovi730 , in caz ca mai intampin probleme iti dau PM, daca nu deranjez, multumesc.Last edited by kubala7; 11 August 2014, 17:22.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
Comment