Probleme Pornire La Rece Logan Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu poate schimba cineva titlul acestui thread cu unul mai omenos gen:
    "Probleme pornire la rece Logan GPL", poate intereseaza si pe altii cu logan 16 nu numai 14?

    Comment


    • #77
      salutare, si eu am aceiasi problema .trepideaza rau tare la pornirea de dimineata dupa care nu m-ai am probleme .am tomaseto stag2000 si cam 3500km efectuati .sunt din galati si trebuie cred sa ma duc la service si sa vad ce spune meseriasii este in garantie .momentan merg cateva sute pe benzina sa vad ce ganduri are dupa care m-ai vad .e cineva prin galati in privat care se pricepe la asa ceva.sper sa o rezolv .multumesc va tin la curent daca rezolv ceva

      Comment


      • #78
        silvanu
        ceva revizii ai mai facut si tu de cand ai pus gazul?
        iar daca esti in garantie poti sa te duci oricand la service sa iti rezolve problema ,bine daca ai toate reviziile facute la timp

        Comment


        • #79
          si la mine trepideaza in ralantiu dar nu e de la gaz..este bieleta care face legatura intre motor si cutie e terminata rau

          Comment


          • #80
            din cauza aia nu iti trepideaza la relanti... aia in timpul mersului...
            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

            Comment


            • #81
              aici este un topic despre gpl nu despre mecaniaca...

              Comment


              • #82
                si eu am avut probleme grave la pornire (motor 1.6 16v)...pornire in 3 pistoane, 10 chei pana la pornire...o accelera si se oprea..etc. Am consumat benzina veche din masina am alimentat cu benzina premium cam 5 l. Masina porneste la sfert dimineata si motorul merge super rotund..de acum nu mai alimentez mai mult de 5 litri.

                Comment


                • #83
                  cam asta e faza cu pornirea greoaie din ce inteleg.. benzina veche si proasta...

                  Sent from The Middle Ages using witchcraft!
                  "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                  Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                  Comment


                  • #84
                    Sau adaptivii dusi cu pluta de la injectorele LR cu scurgeri.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #85
                      astazi las masina la services pentru maine dimineata sa o vada cum porneste .au spus din start ca nu este de instalatiade gaz ca doar pornirea se face pe benzina ce treaba are, o sa vedem maine. sanatate .noutati maine.

                      Comment


                      • #86
                        silvanu
                        la care service ai lasat masina?

                        Comment


                        • #87
                          am revenit salutare tuturor, masina a fost lasata la kiltec galati aseara cu gandul si vorba sa le pornim dimineata de fata cu noi surpriza cand am ajuns erau deja pornite, nesimtiti normal, acolo a fost montata instalatia. am fost impreuna cu un alt coleg de la servici care are aceiasi problema numai ca el are pe masina lovato montata .deci au curat mpp bujii si altele, nimic special au sustinut ca nu este de la gaz.bun eu atunci am inceput sa le explic ca nici noi nu suntem veniti cu pluta acolo adica am m-ai citit pe forumuri si alte cele si stim cam despre ce este vorba si totusi au sustinut ca nu este de la gaz .au zis ca nu are cum sa afecteze calculatorul de gaz pe cel de benzina .acum a ramas sa fac probe dar cred ca face la fel .vorbind totusi cu baiatul de acolo care monteaza inst pare m-ai serios si m-ai invatat a sustinut totusi ideia ca se poate ca atunci cand se opreste motorul pe gaz acesta sa ramana cu setarile de pe gaz datorita sondei lamda si a semnalelor citite de ia si dimineata cand pornesti pe benzina clar ca amestecul este sarac si trepideaza ca dracu datorita faptului ca gazul are cifra octanica m-ai mare si necesita la functionare m-ai mult aer.nu sunt de meserie si nu madau meserias prin ce spun acum asata pentru cei care sunt deranjati de comentul meu dar haideti totu si sa o scotem la capat cu aceasta proble .numai impreuna o putem rezolva ,prin pareri si prin cele patite.multumesc celor care au cuti acest post.

                          Comment


                          • #88
                            salutare tuturor am revenit cu vesti abia astazi am reusit sa ajung la baeti la iatsa galati si am facut reinitializarea parametrilor pe benzina maine dimineata am sa pornesc sa vad cum se comporta .va tin la curent multumesc .oricum una din recomandari a fost sa m-ai mergem si pe benzina dar asta se stie si au m-ai spus ca nu trebia sa ne punem gpl nu am inteles de ce toata lumea este impotriva lui dar nici nu vine nimeni cu un argument concret asupra acestui aspect .spor la kilometri tuturor.respect
                            Last edited by vitriol; 6 September 2014, 15:27. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #89
                              Bine ca n-ai trecut pe langa cimitir ca ajungeai la concluzia ca nu e bine sa ne nastem fiindca tot murim. Acum ca vine frigul o sa se vaite cativa in plus care au uitat benzina de vara in rezervor, plus cei care au reglaj prost, etc. Cred ca s-au scris deja toate rezolvarile pentru pornirea greoaie pe forumul asta. Dar mai bine o luam de la capat decat sa citim din urma.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment


                              • #90
                                Problema Pornire La Rece Logan 1,4

                                Va salut domnilor ! Am un logan 1,4 2005 cu instalatie gpl tomasetto si am urmatoarea problema de 2 saptamani si nu i dau de cap.
                                Dimineata sau cand e rece motorul imi porneste foarte greu.Ii dau cheie , o ia mai greu motoru apoi scade turatia si moare motoru. Fac de 2-3-4-5 ori si o ia apoi. Preciez ca in mers nu sunt probleme iar daca motorul este cald o ia din prima.

                                Lucrari efectuate pana in prezent:
                                1. curatare corp clapeta acceleratie
                                2. schimbare motoras pas-pas
                                3. diagnoza care nu mi arata nicio problema
                                4. curatare senzor turatie
                                5. verificare bujii , bobina -> fara probleme.
                                6. am fost si la firma de gaz si mi-au spus ca nu e problema la instalatie.

                                Imi vine in minte pompa de benzina acuma. Ce credeti ca ar putea fii ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google