If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@alexys pui dop ?,ca asta ar fi o varianta,sau o reductie infiletata in evacuare si sonda in reductie,iar reductia sa fie plina pe mijloc sa nu mai citeasca.
Eu am sters eroarea cu programul "CLIP",m-am dus la un baiat,a sters eroarea si totul este ok.
fara catalizator se va aprinde pe viitor ,deci daca nu ai facut nimic altceva , nimic n-o sa o impiedice sa se aprinda pe viitor,ti-ai facut numa de lucru s-o stergi
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Sunt de parere ca fiecare cu treaba lui, personal pot sa-i fac o diagnoza si o recomandare, daca are de schimbat catalizatorul sau motorul, sau evacuarea ii spun de ce, care sunt variantele si il trimit la cei specializati si care se ocupa cu asta. Dopul sigur nu este o solutie, semnalul ala trebuie sa varieze.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
fara catalizator se va aprinde pe viitor ,deci daca nu ai facut nimic altceva , nimic n-o sa o impiedice sa se aprinda pe viitor,ti-ai facut numa de lucru s-o stergi
Cristi , eu am pus catalizatorul la locul lui si deja am cam 6000 de km si nu s-a aprins,am facut si un test de noxe pe un stand de itp (la 2 saptamani dupa ce am pus catalizatorul/sters eroare) si au iesit ok
pai daca ai pus catalizatorul inapoi e normal , eu ma refer la cei care merg fara si spera ca rezolva ceva prin faptul ca sterg eroarea.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Sunt de parere ca fiecare cu treaba lui, personal pot sa-i fac o diagnoza si o recomandare, daca are de schimbat catalizatorul sau motorul, sau evacuarea ii spun de ce, care sunt variantele si il trimit la cei specializati si care se ocupa cu asta. Dopul sigur nu este o solutie, semnalul ala trebuie sa varieze.
semnalul de pe sonda 1 variaza, de pe sonda 2 atata timp cat are 410mV e ok , nu aprinde bec.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Din pacate in manualul de reparatie al Loganului se spune undeva ca se trimit "rafale de oxigen" in catalizator pentru a determina eficienta acestuia (i se spune acolo acumulator de oxigen) prin intarzierea cu care semnalul sondei lambda coboara spre 0 volti. Daca ar fi necesar si suficient 410 mV, i-am taia firul de semnal (polarizat de ECU benzina la aceasta valoare - dovada este simpla se pune pe diagnoza si se scoate mufa sondei sau se masoara cu un voltmetru...) si nu ne-am mai complica. Din pacate toate au diagnoza, se refera la inactivitatea sondei lambda, amestec prea bogat sau prea sarac, eficienta catalizator, circuit incalzire (iti spune si daca e circuit deschis si daca e scurt circuit, ba chiar si rezistivitatea elementului de incalzire).
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Sa inteleg ca sonda 2 trebuie sa aiba valoarea de 410 mV. de ce? intreb pentru ca ambele sonde trebuie sa aibe valori care variaza de la 0 - 999.... sau cel putin asa e pe un filmuletz pe youtube.
Din pacate in manualul de reparatie al Loganului se spune undeva ca se trimit "rafale de oxigen" in catalizator pentru a determina eficienta acestuia (i se spune acolo acumulator de oxigen) prin intarzierea cu care semnalul sondei lambda coboara spre 0 volti. Daca ar fi necesar si suficient 410 mV, i-am taia firul de semnal (polarizat de ECU benzina la aceasta valoare - dovada este simpla se pune pe diagnoza si se scoate mufa sondei sau se masoara cu un voltmetru...) si nu ne-am mai complica. Din pacate toate au diagnoza, se refera la inactivitatea sondei lambda, amestec prea bogat sau prea sarac, eficienta catalizator, circuit incalzire (iti spune si daca e circuit deschis si daca e scurt circuit, ba chiar si rezistivitatea elementului de incalzire).
Sonda 2 are altfel de fluctuatii fata de sonda 1. Pe sonda 2 nu se asteapta un semnal sinusoidal ca la sonda 1, ci o valoare fixa cand se verifica eficienta catalizatorului, de aia majoritatea de scot catalizatorul si nu anuleaza din soft, au becul de checkengine abia cand iasa din oras cu masina si incep sa mearga constant. Valoarea sondei 2 la un mers constant o sa vezi ca sta fix undeva aproape de valoarea respectiva.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment