nucu68, in afara de faptul ca acele coliere originale click se desfac in 3 secunde daca ai cu ce, avem:
-pastiluta aceea este din cauciuc si e pentru alt model de reductor, deci nu e problema.
-reziduurile parafinice din GPL nu au nici o treaba cu uleiul tau din motor, acela nu este ulei de motor.
-in functie de vechimea masinii se poate intampla sa mai cedeze cate un simering de etansare de pe supapele de admisie, la km aia sigur nu ai probleme de segmenti, e recomandat sa verifici si eventuale scurgeri sub motor.
-lungimea furtunului nu afecteaza functionarea/reglajul.
-pastiluta aceea este din cauciuc si e pentru alt model de reductor, deci nu e problema.
-reziduurile parafinice din GPL nu au nici o treaba cu uleiul tau din motor, acela nu este ulei de motor.
-in functie de vechimea masinii se poate intampla sa mai cedeze cate un simering de etansare de pe supapele de admisie, la km aia sigur nu ai probleme de segmenti, e recomandat sa verifici si eventuale scurgeri sub motor.
-lungimea furtunului nu afecteaza functionarea/reglajul.
Comment