Sunteti Multumit De Logan Pe Gpl?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am o intrebare pentru cei ce au montat GPL cu rezervor toroidal din fabrica. Roata de rezerva este tot normala sau vi s-a dat alt tip de roata de rezerva?
    Multumesc

    Comment


    • #62
      rezerva este normala (bagata in husa).

      Comment


      • #63
        Roata normala intr-o husa cu maner. Foarte practica husa dupa parerea mea

        Comment


        • #64
          Pentru stangaci manerul este pe stanga.
          Zona geografica dauneaza GRAV sanatatii!
          Pentru sanatatea dv., evitati sarea, zaharul si Romania!

          Comment


          • #65
            eu am un Duster deci nu logan(motorul insa este cam la fel) cu landi after market si sunt multumit

            Comment


            • #66
              Eu am un BRC de cateva ore si presimt ca o sa fiu tare multumit. Ce-i drept, e un Opel, dar seamana cu Loganul are tot 4 roti, volan si motor. Si am mai montat una identica pe un VELSATIS, tot Renault scrie si pe aia ca si pe Logan in spate si si posesorul ei era tare multumit ca avea toti caii pe GPL.
              Aaa, era sa uit, motoarele sunt tot in 4 cilindri. Fara husa.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #67
                lol, te-ai dat pe BRC coane? sa-ti traiasca. De care si cat a fost halatu' ?

                Comment


                • #68
                  Alexys banui ca facea xxxxx 1000% )
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #69
                    Eu am un loga 1,4 cu gpl (instalatie stag 300) pusa la 75.000 km (masina are acum 93000) si sunt multumit de consum (pana in 10% fata de benzina) si putere (nu simt nicio diferenta) dar am inceput sa am probleme cu relantiul, care sta la aprox 500 iar la rece scade sub si chiar moare motorul de 2, 3 ori, si tacane si ceva la motor. Daca ar trebui sa o iau de la capa 100% nu as mai monta.

                    Comment


                    • #70
                      Ai probleme cu relantiul cand e pe benzina sau pe gaz? daca e pe gaz atunci schimba filtrele daca nu le-ai schimbat niociodata, si eventual o verificare si o calibrare pe tester. Mai poti sa faci o verificare la jocul culbutorilor si sa ii reglezi daca e cazul. Verifica motoras pas cu pas si senzor de turarie la care nu le-ar strica o curatire. Eventual mergi cativa km pe benzina mai turat sa se mai curete injectoarele de benzina si vezi daca mai persista problema. Cred ca esti printre putinii care regreta ca au pus gpl....

                      Comment


                      • #71
                        am instalatie landi renzo pusa in decembrie 2012 la 62000km. de 3 ori am schimbat filtrele, o data injectoarele de gpl si acum dupa 1 am si 5 luni am 119000 km! consum.... cu aproximativ 10% mai mult decit benzina! fooarte multumit de gpl!

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Johnny_L View Post
                          lol, te-ai dat pe BRC coane? sa-ti traiasca. De care si cat a fost halatu' ?
                          Pai vedeti voi, am condus-o 1600 km sa sosesc la o comunicare BRC.
                          Acolo aia au zis ceva de injectia directa de GPL. Cum motoarele care vor sa iasa euro 5+n cu n din ce in ce mai mare, vor fi probabil marea majoritate cu injectie directa, m-am gandit ca ceilalti producatori peste 50 de ani or sa dea faliment daca nu ii copiaza pe astia. Si daca pun altceva, n-o sa se mai gaseasca piese de schimb. Asa ca i-am pus noul model Plug and Drive. Trece pe GPL fara sa ma doara capul si are si VSR, care ma intereseaza fiindca motorul este Z16XER care e pe lista neagra.
                          Ca pret desi-i fac reclama, n-am primit-o gratis, da-i scot banii din sponsorizari ).
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • #73
                            Aha, am inteles. Deci tu chiar vrei sa ti tigaia cei 500 000 KM cat o sa tina injectoarele (nu uita de cei 500k km, ca o s-o achiti mai repede :P )

                            Comment


                            • #74
                              Pt Priroman 22:
                              Relantiul se comporta la fel si pe benzina si pe gpl. MPP l-am curatat azi si s-a mai potolit relantiul (desi nu total). Senzorul de turatie n-are treaba (din cate stiu eu) caci clapeta se deschide fara probleme. Revizia la gaz am facut-o acum o luna si am schimbat filtrele, iar ieri si azi am mers numai pe benzina 98. Oricum cred ca am identificat sursa problemei: imi lipseste un surub de prindere a corpului de admisie pe galerie (nu stiu daca au uitat cei de la service-ul de gpl sa il puna dar eu asa banuiesc, pentru ca nu am asistat la montaj) si mai mult ca sigur trage ceva aer fals (o sa caut surubul la piese auto). In plus am vazut ca au prins colierul de la furtunul de apa ce intra in corpul de gpl lipit de furtunul de gaz ce iese din admisie, motiv pt care, din cauza frecarii, in furtunulasta de gaz exista o sectiune adancaaa (tre sa ajung neaparat la ei sapt asta sa-l inlocuiasca). Oricum, avand in vedere cele de mai sus, nu recomand acest service "SUPERGAZ" - Sos. Virtutii nr. 17A, sector 6, BUCURESTI). Aa, cu nemultumirea mea privind GPL: asa cum spunea un coleg de forum acum cativa ani, cel mai bine e sa NU TE COMPLICI cu alimentarile astea duale (eu m-am luat dupa tata, fost taximetrist, cu gazul). Sigur, fiecare face cum crede ca e mai bine, dar eu nu as mai monta gpl (scabi de eventuale probleme) acum asta e, vad partea buna ca e mai economic asa

                              Comment


                              • #75
                                Instalatie Tomasetto Achille after market,montata la 8000 km rulati,masina are aproape 300.000 km .Schimbat rampa de injectoare la 253.000 km.In rest nici o problema cu motorul.Am reglat de doua ori culbutorii.
                                Uzura supapelor si a chiulasei,sau chiuloase si supape"tratate" sunt povesti de adormit copiii.Apoi daca se duce motorul,la cati bani a afacut masina,iau motor nou sau o duc la remat

                                P.S.Filtrele de gaz schimbate doar de doua ori in cei 300.000..
                                Last edited by Rac; 1 April 2013, 09:45.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google