Afectarea caroseriei la montajul gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Adonis ai mostenit masina de la bunicu ?
    In 7 ani nu ai vazut ca incepe sa rugineasca ? Sau te-ai prins de asta numai cand ti-a cazut reductia pe partea ailalta ?
    Un "tablagiu" bunicel iti "cirpeste" zona , se vopseste si va arata ~ ca noua...
    In rest, deobicei montatorii dau cu grund la gaurile mari facute in caroserie, in speta la butelie si gura de alimentare...
    La fosta masina nu a facut-o si cand a aparut o urma de rugina, l-am pus pe montator la treaba...asta dupa ~1an...la actuala, spre surpriza mea a grunduit-o din proprie initiativa...
    Gaurile facute cu autofiletantele o sa rugineasca cand o sa iesi la pensie...sau eventual nepotii...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #17
      Vitrioale, nu e musai nevoie sa schimbi uleiul la reprezentanta ca sa ai garantie anticoroziune. Poti sa mergi si sa ceri doar control anticoroziune, sa se uite si sa stampileze.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        Uite cum va dati voi cu presupusu si gresiti......Pai daca am toate revizile in reprezentata + carnetul completat cu data ora si minut + tot ce s-a schimbat (inclusiv bujiile alea extraordinare sunt bifate ca schimbate ) + o carca de bani dati pe toate reviziile lui peste prajit ...adica zeci de milioane in minunatele reprezentante Dacia ce mai ziceti mai baieti....Singura mea gresala a fost ca niciodata n-am fost eu cu masina sa vad ce dracu fac aia acolo, am trimis soferi care bineinteles ia durut in 14 si nici acolo ca-i rau !!!!

        Aceasta gaura a aparut acum dupa exfolierea vopselei si inflorirea ei...eu doar am curatat zona pentru a vedea cat de mare-i gaura si c-am atat !
        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

        Comment


        • #19
          Nu are treaba garantia anticoroziune cu cea de la motor. Pe de alta parte, la problema lui @adonis33, se schimba doar elementul in care vine gatul rezervorului si al instalatiei de gaz (se gaseste separat si se schimba relativ usor), nu toata aripa. Recomandat e ca dupa alimentarea cu gaz sa se spele cu putina apa busonul de gaz, nu de alta, dar gazul, care iese la declipsarea pistolului de gaz de pe masina, duce la aparitia ruginei, adica decapeaza, distruge stratul de lac al vopselei, iar apoi si vopseaua, aparand astfel rugina.
          sigpic

          Comment


          • #20
            eu am dat cu niste vopsea, apoi am pus silicon si am stransa la loc cele doua holsuruburi.
            ai dreptate ca ataca vopseua nu mai are luciu .daca o sterg cu un strat subtire de ulei o fi bine??

            Comment


            • #21
              Mie la Vernesti unde au dat gaura in tabla (pode portbagaj) au dat cu un spray negru cred ca teroson era. La buson au dat gaura doar in plastic
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #22
                Fabrica o sa spuna, in prima faza, ca nu ai respectat termenii garantiei adica nu te-ai prezentat la primele semne de rugina ci ai stat sa se agraveze .
                Dupa care va incepe vesnicul circ cu final in functie de taria si hotararea proprietarului .

                Comment


                • #23
                  Originally posted by einstein1984 View Post
                  Vitrioale, nu e musai nevoie sa schimbi uleiul la reprezentanta ca sa ai garantie anticoroziune. Poti sa mergi si sa ceri doar control anticoroziune, sa se uite si sa stampileze.
                  Controlul anticoroziune se face numai in cadrul reviziei din programul de intrtinere.Nu vad mare cheltuiala odata la 20.000km sa faci o revizie care cuprinde schimb de ulei(5w30 sintetic),filtru aer,filtru ulei si eventual particule si sa platesti 300 si un pic de lei .
                  O ridica pe rampa ,verifica rotile ,alea,alea ce mai e si dupa o ora ti-o da cu cartea service vizata si ai liber 20.000km.
                  La Service no name nici nu se uita la ea daca mergi sa schimbi uleiul si filtrele si nici nu prea dau factura iar cartea service degeaba o stampileaza ca nu te crede nimeni cand o revinzi ca circula numai carti service cu stampile false de nici baietii din curtea scolii de la liceu nu te cred ca nu e manarit bordul.
                  Pentru 50-100 lei diferenta la 20.000km nu se merita sa pierzi la revanzare ,binenteles daca nu ai nimic de ascuns.

                  Comment


                  • #24
                    Prietene, la revanzare oricum pierzi si numeni nu prea mai da 2 lei pe cartea ta de service... Daca unui potential client ii place masina si ii place cum merge dupa ce a examinat-o cum a crezut de cuviinta inainte sa o ia. Si sa fim seriosi cu 300 de lei nu faci revizie masina si revizie gpl la reprezentanta. Daca ar fi asa cred ca ar fi coada in servisurile dacia... 125 de lei costa manopera pt operatiunea revizie vehicul, te mai costa 90-100 de lei maporera la revizia gpl si daca mai pui si piesele ajungi la 5-600 de lei lejer... in fine nu discutam despre revizii aici dar nu sunt chiar ieftine in reprezentanta. Si pt cine face 20k in cateva luni crede-ma ca se simte... Dar ai avantajul ca ai cat de cat o garantie...

                    Comment


                    • #25
                      M-au sunat cei de la Vocea Clientului si miercuri am programare in service pentru reparatie- fara plata reparatiei-

                      Sunt curios cum vor rezolva problema cu/fara inlocuire aripa spate....

                      Voi reveni cu fotografii.
                      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                      Comment


                      • #26
                        [QUOTE=piroman22;1561250]Prietene, la revanzare oricum pierzi si numeni nu prea mai da 2 lei pe cartea ta de service... Daca unui potential client ii place masina si ii place cum merge dupa ce a examinat-o cum a crezut de cuviinta inainte sa o ia. Si sa fim seriosi cu 300 de lei nu faci revizie masina si revizie gpl la reprezentanta. Daca ar fi asa cred ca ar fi coada in servisurile dacia... 125 de lei costa manopera pt operatiunea revizie vehicul, te mai costa 90-100 de lei maporera la revizia gpl si daca mai pui si piesele ajungi la 5-600 de lei lejer... in fine nu discutam despre revizii aici dar nu sunt chiar ieftine in reprezentanta. Si pt cine face 20k in cateva luni crede-ma ca se simte... Dar ai avantajul ca ai cat de cat o garantie...[/QUOTE
                        e 179 lei schimbul de ulei (5w30) in reprezentanta .eu acolo fac schimbul acuma ca am iesit din garantie.
                        cat a fost in garantie o revizie era 350 lei ,am facturile .

                        luati voi dealea spalate peste tot polishate si date cu smakolina deaia grasa pe roti,motor si bord ca sa luceasca care le merge bine motorul si cu bordul dat inapoi 200.000km ca sa poate cere pret pe ea "ca e masina buna cu kilometri putini" si istoric 0.eventual un vanzator mai bandit pune niste stampile no name din cutia cu maimutze (kit obligatoriu pentru revanzatorii auto tip samsar-bishnitzar) in cartea service si cu alea iti scoate ochii ca maram are carte service.
                        eu unu nu ma uit la masini fara istoric si nici in gura vanzatorului viclean care are explicatie la orice.HARTIILE VORBESC!!!
                        oricum vand si aia ca gugustiuci care se arunca la ceva care luceste si inghit povesti vanatoresti si stampile no name in cartea service sant cu gramada.il mai momesti si cu un pret bun si e al tau fraierica flaushat.si-au facut case pe fraieri din astia samsarii.)))
                        Last edited by maurice2001; 15 April 2014, 11:18.

                        Comment


                        • #27
                          Nu mai fa reclama la reprezentante...am vazut destule cazuri de masini cu filtre de combustibil originale, inclusiv dupa 11 ani, filtru ulei neschimbat dupa 75.000km si multe altele...marmelada pe post de ulei si multe altele...
                          Eu unul prefer o masina cu mai multi km dar de la proprietar ce prezinta incredere, chiar daca a facut revizia la "mecanicul lui" nu in service autorizat...nu de la unul care habar nu are ce ulei a bagat in masina, ce filtre a folosit...
                          Prefer unul care baga ulei semisintetic la 7-8000km decat unul care baga sintetic la "reprezentanta" la 20.000km...
                          Asta e prosteala pe fata...nici o reprezentanta nu cred ca te intreaba daca mergi urban/extraurban sa te lamureasca ca trebuie sa schimbi uleiul mai devreme daca mergi urban etc...
                          Pe de alta parte nu as cumpara masina nici de la "35.000km are sa moara mama...de la o baba am luat-o..."
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #28
                            Referitor la gaura care se da pentru montarea busonului de alimentare cu GPL eu am slabit cele 2 holsuruburi si am bagat ulei cu siringa in respectiva zona si la interior am izolat cu silicon!

                            Comment


                            • #29
                              Ai auzit-o pe aia cu "frectie la un picior de lemn"...
                              Uleiul se va spala repede iar rugina va apare la fel de repede...
                              Faci ca strutul? Ascunzi ce e in fata dar prin spate nu intra apa ?
                              Trebuie grunduita zona descoperita a tablei...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • #30
                                Ca sa grunduiesti zona respectiva trebuie dat jos busonul de alimentare cu gpl ,ajunge si acel ulei macar intarzie aparitia ruginii!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google