Problema Indicator Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Indicator Gpl

    Este vorba de un Logan 1.4 din 2008. Pana acum n-au fost probleme majore (60k km).. doar putin miros in interior de gpl pe la 30-40k care s-a rezolvat singur si din cand in cand mai murea motorul ( AC pornit, nu o turam, sau din cauze necunoscute ) ).

    Acum problema este indicatorul de gpl. Cand pornesc masina el porneste ( primul led de la nivel gpl e stins cand trebuie sa fie "verde", rosu se aprinde, iar primu nivel de verde e al2-lea led), iar dupa un timp cand se face trecerea pe gpl indicatorul se stinge complet ( se intampla sa ramana aprins si dupa ce se trece pe gpl). Problema probabil e legata de indicator, masina ramane pe gpl dupa ce se stinge.

    M-am uitat la sigurante si sunt bune.

  • #2
    E posibil sa fie problema de la acel indicator, sfatul meu e sa te duci sa iti verifice acel indicator si daca intradevar este defect sa-l schimbi. Bafta!

    Comment


    • #3
      Am montat si eu GPL in urma cu 1 luna, sunt multumit, problema pe care o am este legata de indicatorul din interiorul masinii.
      Am facut plinul in momentul in care era ledul rosu aprins si au incaput 18 litrii, (am butelie toroidala de 58 litrii) mai inainte am fost sa'mi regleze indicatorul respectiv fiindca nu se aprindea deloc acel led ( rosu )!
      Indicatorul asta se poate regla asa incat sa arate o valoare mai aproape de adevar, ma gandesc, aceta ii este si rostul afara de a comuta manual de pe benzina pe gaz si invers!?
      ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

      Comment


      • #4
        Salut.
        Am auzit ca sunt indicatoare care pot arata cat de cat aproape de adevar.
        Dar niciodata nu-ti va arata corect.In schimb poti face o medie cam cat mergi dupa ce se aprinde cel rosu.
        Numai bine.
        ps:eu am landi renzo[aftermarket] si pe rosu mai fac 130km.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos, nu sunt chiar asa de pretentios cu treaba asta, ma gandeam insa ca ma poate pacali vre'o data la un drum lung, daca merg mai mult pe rosu si ..., da oricum mai am si cel putin 10 litrii de benzina, si pot gasi un ''PECO'', n'oi fi eu asa norocos!
          ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

          Comment


          • #6
            Salut.
            Pai cu un plin te apropii de 600km[vad ca ai de 55litri] asa ca vezi si tu cam cat tine un plin in conditii de mers normal sau mai accelerat[nu stiu cum mergi]
            Eu cu 42litri de gpl in butelie merg peste 480km[am mers chiar si 560km]
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #7
              Am tot zis sa fac consumul si mereu m'am incurcat in socoteli(prima data a iesit un 9, aproximativ), acum iar am facut plin si la 100 km vreau sa vad ce rezulta! Asta in oras si cam pe timpul concediilor cand era mai liber , da asta dicutam la consum imdiat ce vad un rezultat sa fim on topic!
              Vorba ta : Numai bine!
              ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

              Comment


              • #8
                Verifica daca din soft este selectat corect tipul sensorului de nivel. Verifica daca cumva este unul "reglabil" la voltaj, adica o ajustezi tu din soft, la ce voltaj cate leduri sa ai aprinse.

                Daca nu se poate cel din sus, rotesti sensorul de pe multivalava de la butelie, asa incat sa-ti arate rosu cand vrei tu. Adica golesti rezervorul, si pui 8-10 litrii in rezervor, cat vrei tu sa ai cand se apinde rosul, si reglezi acel sensor prin rotire, sa-ti arate la limita superioara a indicatorului de rosu, sau inferioara a ultimului semn verde. Acolo in spate este mecanic indicatorul deci o poti regla usor. Nici asa nu va fi 100% corect, dar vei sti cat ai in rezervor cu aproximatie de +-1 litrii.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • #9
                  corect zice jagoman
                  ori scrii valoarea in volti aferenti nr de litri din butelie ori rotesti ceasul mecanic de pe multivalva pina la indicatia dorita.
                  atentie pot fi setate si in varianta sa stea stinse si sa se aprinda cate un led in functie de litri consumati dar este mai ciudata varianta asta.
                  cred ca nu ai spus ce instalatie ai pe golan ?

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #10
                    Am tomasetto cu stag 200, butelie toroidala de 56 litrii.
                    Multumesc pentru sfaturi am sa incerc varianta mecanica, pentruca nu cred ca cealalta este posibila, decat in service!
                    ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                    Comment


                    • #11
                      kti: toate tipurile de sensori trebuie sa stinga una cate una ledurile. De aceea este important sa fie selectat corect tipul de sensor.

                      De ex. La STAG200 daca ai sensor "50kOhm falling" si alegi "50kOhm growing" va face exact cum ai descris tu, adica va arata invers. Deci aceasta varianta nu numai ca este ciudata, dar nici nu este corecta.
                      ECU GPL interpreteaza semnalul primit de la sensor in functie de tipul selectat a sensorului.

                      adryanys, cealalta varianta este posibila oricui cine are softul si se poate conecta la ECU GPL, adica nu doar in service.
                      Interfete instalatii GPL

                      Comment


                      • #12
                        Interesant, si cat ziceai ca este softul?
                        Ma mai gandesc si la alta treaba, oare nu pierd garantia daca... (intreb si eu)!?
                        ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                        Comment


                        • #13
                          Si eu ma intreb cum e cu garantia asta la instalatia gpl . La vechiul logan 1.4 ( instalatie gpl tomasseto stag 200 ) mi-a zis tipul care a montat-o ca poate verifica daca m-am conectat eu la instalatia gpl si isi rezerva dreptul sa o scoata din garantie .

                          Comment


                          • #14
                            ECU STAG memoreaza modificarile facute in calculatorul GPL. Deci se poate vedea. Dar intreb eu oare exista un singur service autorizat GPL in tara asta sau in Europa?

                            Daca esti in celalalt capat al tarii si se intampla sa ai probleme, nu intrii la niciun service de dragul sa ajungi acasa la montator?

                            Cine se respecta, nu se leaga de conectari la ECU gpl. Cine vrea sa oblige clientul sa faca orice verificare doar la el, ameninta cu astfel de..........
                            Interfete instalatii GPL

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google