hai ca nu e greu.
Pe multivalva identifici usor sensorul. are un indicator analog (ca un ceas) si intra o mufa in sensor. De obicei e prinsa cu 1-2 suruburi. E magnetic deci nu are contact direct cu GPL-ul. desfaci suruburile si rotesti stanga dreapta dupa necesitati. Vei vedea instant cum acel indicator se misca la rotire.
Iar de reglat in soft, depinde de instalatie. La STAG se poate de obicei. Nu trebuie indemanare ca la pistol de lipit. Deci eu cred ca vei reusi.
Pe multivalva identifici usor sensorul. are un indicator analog (ca un ceas) si intra o mufa in sensor. De obicei e prinsa cu 1-2 suruburi. E magnetic deci nu are contact direct cu GPL-ul. desfaci suruburile si rotesti stanga dreapta dupa necesitati. Vei vedea instant cum acel indicator se misca la rotire.
Iar de reglat in soft, depinde de instalatie. La STAG se poate de obicei. Nu trebuie indemanare ca la pistol de lipit. Deci eu cred ca vei reusi.
Comment