Salutare tututor,
Am incercat sa gasesc ceva asemanator in aceasta sectiune dar nu am gasit nimic.
Daca moderatori stiu despre o astfel de sectiune ii rog sa ma indrume, multumindule anticipat.
Va propun 2 situatii care mi se intampla de ceva timp si la care as vrea cateva pareri daca se poate:
1) In special dimineata si seara cand plec la si de la servici (indiferent de anotimp), dar nu tot timpul, mi se intampla ca atunci cand dau cheie motorul sa porneasca in felul urmator - da semne ca se inneaca dar apoi ii creste brusc turatia pana pe la 1300 RPM, apoi scade usor pana la relanti.
2) Sunt momente cand, pe GPL fiind, sa am parte de fluctuaiii la relanti cand eram la semafor sau asteptand sa intru in vreo intersectie. In prima faza m-am speriat si am calcat acceleratia instantaneu, reglanduse imediat turatia.
Apoi am asteptat sa vad ce se intampla de fapt si de drept si dupa 2, 3 variatii si'a revenit de parca nu se intamplase nimic.
As avea cateva banuieli:
- benzina de proasta calitate
- gpl de proasta calitate
De obicei in rezervor am un minim de15 L benzina si rezervorul GPL aproape plin.
As vrea sa mai mentionez ca instalatia GPL de pe logan este pusa din fabrica iar masina are aproape 20 000 KM.
Cu exceptia celor 2 situatii de mai sus masina merge ireprosabil (7.5$ - 7.8% in exterior si aproape 10% in oras).
La fix 20 000 KM am revizia la instalatia GPL si pana atunci va cer parerea.
Multumesc
Am incercat sa gasesc ceva asemanator in aceasta sectiune dar nu am gasit nimic.
Daca moderatori stiu despre o astfel de sectiune ii rog sa ma indrume, multumindule anticipat.
Va propun 2 situatii care mi se intampla de ceva timp si la care as vrea cateva pareri daca se poate:
1) In special dimineata si seara cand plec la si de la servici (indiferent de anotimp), dar nu tot timpul, mi se intampla ca atunci cand dau cheie motorul sa porneasca in felul urmator - da semne ca se inneaca dar apoi ii creste brusc turatia pana pe la 1300 RPM, apoi scade usor pana la relanti.
2) Sunt momente cand, pe GPL fiind, sa am parte de fluctuaiii la relanti cand eram la semafor sau asteptand sa intru in vreo intersectie. In prima faza m-am speriat si am calcat acceleratia instantaneu, reglanduse imediat turatia.
Apoi am asteptat sa vad ce se intampla de fapt si de drept si dupa 2, 3 variatii si'a revenit de parca nu se intamplase nimic.
As avea cateva banuieli:
- benzina de proasta calitate
- gpl de proasta calitate
De obicei in rezervor am un minim de15 L benzina si rezervorul GPL aproape plin.
As vrea sa mai mentionez ca instalatia GPL de pe logan este pusa din fabrica iar masina are aproape 20 000 KM.
Cu exceptia celor 2 situatii de mai sus masina merge ireprosabil (7.5$ - 7.8% in exterior si aproape 10% in oras).
La fix 20 000 KM am revizia la instalatia GPL si pana atunci va cer parerea.
Multumesc
Comment