Salut.
De ceva timp am o problema cu Loganul meu MCV, motor 1.6 MPI benzina. Am o instalatie de GPL Lovato montata acum 5 ani, 80k km pe GPL. Problema este ca atunci cand trece pe GPL, daca motorul este la ralanti, se opreste imediat cum trece pe gaz. Am schimbat din setarile GPL ca trecerea pe gaz sa fie numai in accelerare si la o turatie de peste 1800 rmp si asa am reusit sa nu ma trezesc in trafic cu motorul oprit, dar atunci cand opresc masina si o pornesc iar dupa doar cateva minute, motorul fiind fierbinte, porneste direct pe GPL dar motorul se opreste imediat si trebuie sa schimb pe benzina sau sa accelerez imediat dupa ce dau cheie, altfel moare imediat motorul si nu reusesc sa pornesc masina.
Am schimbat reductorul de curand intrucat sarea de pe gaz in mers, am pus reductor nou, nu mai sare deloc de pe gaz, dar se opreste motorul cand trece pe gpl. Inainte cand motorul era fierbinte pornea direct pe GPL fara nicio problema.
Bujiile sunt originale Renault si au 30k km. Astazi am reglat culbutorii, 10 admisie si 30 evacuare, dar tot se opreste cand trece pe GPL la relanti. Bineinteles ca am dat o autocalibrare dar fara niciun efect.
Ce ar putea fi? Sa dau un reset la parametri ECU? Sa schimb bujiile ?
De ceva timp am o problema cu Loganul meu MCV, motor 1.6 MPI benzina. Am o instalatie de GPL Lovato montata acum 5 ani, 80k km pe GPL. Problema este ca atunci cand trece pe GPL, daca motorul este la ralanti, se opreste imediat cum trece pe gaz. Am schimbat din setarile GPL ca trecerea pe gaz sa fie numai in accelerare si la o turatie de peste 1800 rmp si asa am reusit sa nu ma trezesc in trafic cu motorul oprit, dar atunci cand opresc masina si o pornesc iar dupa doar cateva minute, motorul fiind fierbinte, porneste direct pe GPL dar motorul se opreste imediat si trebuie sa schimb pe benzina sau sa accelerez imediat dupa ce dau cheie, altfel moare imediat motorul si nu reusesc sa pornesc masina.
Am schimbat reductorul de curand intrucat sarea de pe gaz in mers, am pus reductor nou, nu mai sare deloc de pe gaz, dar se opreste motorul cand trece pe gpl. Inainte cand motorul era fierbinte pornea direct pe GPL fara nicio problema.
Bujiile sunt originale Renault si au 30k km. Astazi am reglat culbutorii, 10 admisie si 30 evacuare, dar tot se opreste cand trece pe GPL la relanti. Bineinteles ca am dat o autocalibrare dar fara niciun efect.
Ce ar putea fi? Sa dau un reset la parametri ECU? Sa schimb bujiile ?
Comment