Se opreste motorul pe GPL la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se opreste motorul pe GPL la relanti

    Salut.
    De ceva timp am o problema cu Loganul meu MCV, motor 1.6 MPI benzina. Am o instalatie de GPL Lovato montata acum 5 ani, 80k km pe GPL. Problema este ca atunci cand trece pe GPL, daca motorul este la ralanti, se opreste imediat cum trece pe gaz. Am schimbat din setarile GPL ca trecerea pe gaz sa fie numai in accelerare si la o turatie de peste 1800 rmp si asa am reusit sa nu ma trezesc in trafic cu motorul oprit, dar atunci cand opresc masina si o pornesc iar dupa doar cateva minute, motorul fiind fierbinte, porneste direct pe GPL dar motorul se opreste imediat si trebuie sa schimb pe benzina sau sa accelerez imediat dupa ce dau cheie, altfel moare imediat motorul si nu reusesc sa pornesc masina.
    Am schimbat reductorul de curand intrucat sarea de pe gaz in mers, am pus reductor nou, nu mai sare deloc de pe gaz, dar se opreste motorul cand trece pe gpl. Inainte cand motorul era fierbinte pornea direct pe GPL fara nicio problema.
    Bujiile sunt originale Renault si au 30k km. Astazi am reglat culbutorii, 10 admisie si 30 evacuare, dar tot se opreste cand trece pe GPL la relanti. Bineinteles ca am dat o autocalibrare dar fara niciun efect.
    Ce ar putea fi? Sa dau un reset la parametri ECU? Sa schimb bujiile ?

  • #2
    Erori nu-ți apar în softul de diagnoză al GPL-ului? La reductor, dacă l-ai schimbat, i-ai reglat și presiunea? În regim accelerat merge rotund sau se simt rateuri?

    Poți să resetezi ECU GPL la setările din fabrică, dacă ai cum. Eu la mine (Tomasetto) am bifat la un moment dat din greșeală o opține al cărei nume nu spunea nimic și nu mai stătea deloc pe GPL, nici turată, nici la relanti, murea instant motorul.

    Filtrele (de stare lichidă și de stare gazoasă) bănuiesc că au fost schimbate la timp, nu?

    Comment


    • #3
      Salut. am interfata si nu am gasit nicio eroare salvata. Reductorul este original si gata setat, dupa ce l-am montat acum 10.000 km a mers perfect (trecea mereu pe benzina din cauza membranei reductorului vechi). Acum cand accelerez are rateuri pe gaz, pe benzina merge stas. Am schimbat cam tot ce tine de injectie, bujii, fise noi, filtru aer, recalibrare GPL, reglare joc supape, dar nu scap de rateuri cand merge pe gaz.
      Anul trecut aveam aceeasi problema, rateuri P300 si martor poluare aprins intermitent in bord cand trecea pe GPL, am fost la Dacia Service si mi-au reglat jocul la supape si au resetat parametri ECU injectie ai motorului si problema a fost rezolvata. Eu acum am reglat din nou jocul supapelor dar nu am cum sa resetez parametri ECU motor, asa ca o sa ma duc din nou la Dacia Service, dar inainte de asta o sa schimb filtrele GPL ca au 10k km., cu toate ca nu cred ca de acolo este problema, anul trecut le-am schimbat si degeaba, tot cu resetare parametri injectie la Dacia Service s-a rezolvat.

      Comment


      • #4
        Mergeti 100 - 150 km doar pe benzina.. puneti benzina de 99.. si isi va reveni.. am inteles ca se schimba niste parametri prin calculator.. si ca sa isi revina asta e solutia.. am gaz de 4 ani.. si cam o data pe an fac asa.. si nu am probleme..

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google