Va salut cu respect. De câteva luni mă tot confrunt cu o problema , am un Logan 1.4 cu gpl din 2007
Problema sta in felul următor , pornirea rece cald e perfecta , in momentul când motorul e rece spre exemplu dimineața , nu sta la relanti , moare , trebuie sa o țin la 2000 rpm până ajunge apa la 80 grade (4 liniuțe) și după merge perfect .
Daca plec cu ea după 5 minute după ce am pornit o, pur și simplu moare , trebuie sa mă joc cu ea din frana de mana și să o țin accelerată până se încălzește. După ce s-a încălzit merge că și cum nu ar avea nimic , mai scade relantiul sub 850 dar nu ma deranjează așa rău . Am schimbat motoraș pas cu pas , senzor volanta , corp clapeta (dezmembrari) cel din plastic, nu am ajuns sa i pun din aluminiu, bujii noi , bobina noua și degeaba . Până nu se încălzește nu sta la relanti , pur și simplu se oprește! Ce ar putea avea ? Unde ar fii problema ? Mă gândeam la injectoare , sa iau o rampa noua și să i le schimb.
Problema sta in felul următor , pornirea rece cald e perfecta , in momentul când motorul e rece spre exemplu dimineața , nu sta la relanti , moare , trebuie sa o țin la 2000 rpm până ajunge apa la 80 grade (4 liniuțe) și după merge perfect .
Daca plec cu ea după 5 minute după ce am pornit o, pur și simplu moare , trebuie sa mă joc cu ea din frana de mana și să o țin accelerată până se încălzește. După ce s-a încălzit merge că și cum nu ar avea nimic , mai scade relantiul sub 850 dar nu ma deranjează așa rău . Am schimbat motoraș pas cu pas , senzor volanta , corp clapeta (dezmembrari) cel din plastic, nu am ajuns sa i pun din aluminiu, bujii noi , bobina noua și degeaba . Până nu se încălzește nu sta la relanti , pur și simplu se oprește! Ce ar putea avea ? Unde ar fii problema ? Mă gândeam la injectoare , sa iau o rampa noua și să i le schimb.
Comment