Doua Sonde Lambda Defecte???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doua Sonde Lambda Defecte???

    salut baieti,
    in urma celor citite pe forum am decis sa imi schimb sonda lambda... cea veche arata continuu 600 mv, ei bine am dat-o jos, montat cea noua, lasat sa se incalzeasca motorul, masurat din nou... aceasi chestie... si asta stabila undeva pe la 450mV iar in timp creste si la 800mV treptat si fara oscilatii. masuratorile aste le-am facut pe gpl, am schimbat pe penzina... iarasi aceeasi stabiltate, am inceput sa o turez sacadat abea atunci oscila putin si asata intre 300-600mV.

    credeti ca e normal sau este chiar si a doua praf, desi e cumparata de noua. marca e Hans Pries Topran.


    P.S TOBELE SPARTE/GAURITE POT INFLUENTA CUMVA CE AM SCRIS MAI SUS?

  • #2
    tobele sparte gaurite ,daca sunt dupa sonde nu au nicio treaba .
    Despre care sonda vorbesti ? cea dinainte de catalizator sau cea de dupa ? Cea de dupa catalizator nu prea oscileaza ,cam are valori constante ,care indica daca merge sau nu catalizatorul .
    Oricum cu un aparat de masura nu prea vad cum ti-ar putea afisa asa repede niste valori la cate de repede oscileaza lambda 1 .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      diagnoza sonda lambda

      In primul rand ar fi important de stiut:
      1. despre ce motor/marca vehicul este vorba?
      2. Care din sondele lambda are acest semnal?
      3. S-au legat la montarea sistemului GPL de aceasta sonda?
      4. Ce zice mai exact testerul de diagnoza: sonda defecta, amestec prea bogat/sarac; circuit de incalzire sonda lambda defect?
      Ca o idee, la VW prima sonda lambda este in curent si nu ai voie sa legi nimic pe ea, la primul model de A4 este de la 0,8 la 1,6 v fata de masa (in realitate este normala dar polarizata inclusiv pe masa cu 0,8 v mai sus, la BMW avem unele modele de la 0 la 5 V pulsatorii, la Opel Vectra 1,8 16v - 0 la 5 V foarte lent ca variatie si probabil fiecare cu treaba lui. Cea de-a doua sonda lambda este de obicei pe 0-1V si cand nu este incalzita are 0,41-0,49V iar in sarcina poate atinge 0,8 V lent. Toba sparta inaintea ei sau imediat dupa ea, poate sa ii influenteze functionarea, deasemeni si firele dezizolate, mufa sparta, defecte de alimentare incalzire...
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google