ASTEPT PARERI DESPRE ACEST RASPUNS OFICIAL. EU UNUL AM LUAT DECIZIA , DAR ASTEPT SI PARERILE VOASTRE.
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
Referitor la mesajul dumneavoastră, dorim să facem precizările necesare pentru a vă comunica punctul de vedere al companiei noastre.
Producătorul nu recomandă montarea în perioada de garanţie/post garantie a instalatiei gpl, deorece este un proces complex care duce la modificări constructive la motor cablaj şi caroserie (ex : galeria de admisie, cablajul electric, conexiunea între cele 2 calculatoare ; perforarea caroseriei pentru pasaje trecere cablaj).
Montarea unei instalatii GPL în perioada de garanţie duce la pierderea garanţiei vehicului conform prevederilor din Carnetul de Garanţie (« Orice modificare constructiva a vehiculului în afara indicaţiilor constructorului, sau inlocuirea componentelor de prin montaj cu alte componente decat cele de origine Dacia conduce la scoaterea din garanţie a vehicului » )
In unităţie service agreate Dacia nu se montează instalaţii GPL, deorece acestea nu dispun de tehnologia necesară şi nu sunt abilitate de către producătorul Dacia şi producătorul instalaţiei de GPL ( Landi Renzo) pentru operaţii de montare. Sunt abilitatate să efectueze numai operaţii de remediere( repararea instalaţiei).
Precizăm, că trebuie ştiut că Logan GPL are motorul echipat cu scaune de supapă şi supape de altă calitate decât produsul de serie, motiv care il face să reacţioneze mai bine la exploatarea cu carburant GPL.
Motorul de pe vehiculele cu GPL au suferit modificări:
-supapele au sufert un tratament de depunere de suprafaţă pentru a fi rezistente la frontul de flacară mărind în timp rezistenta termică.
-scaunele de supapă sunt modificate
Menţionam că, calibrarea instalaţiei GPL, NU se poate executa corect în atelierele din Romînia. Pentru injecţia de benzină exista un computer capabil să decidă şi să reproducă diagramele de injecţie desenate de specialiştii în motoare, în mod similar şi pentru injecţia de gaz trebuiesc desenate diagrame adaptate acestui caz.
Desenarea acestor diagrame se poate face numai in anumite condiţii (stand dinamic asistat de analizor spectral de gaze cu 4 elemente, dinamometru şi tunel aerodinamic), evident cu respectarea normelor de poluare iniţiale pentru care a fost construit vehiculul şi menţinerea puterii şi consumului.
Din aceste motive, dacă se montează pe un motor de serie, acesta işi pierde garanţia oferită de producător.
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
Referitor la mesajul dumneavoastră, dorim să facem precizările necesare pentru a vă comunica punctul de vedere al companiei noastre.
Producătorul nu recomandă montarea în perioada de garanţie/post garantie a instalatiei gpl, deorece este un proces complex care duce la modificări constructive la motor cablaj şi caroserie (ex : galeria de admisie, cablajul electric, conexiunea între cele 2 calculatoare ; perforarea caroseriei pentru pasaje trecere cablaj).
Montarea unei instalatii GPL în perioada de garanţie duce la pierderea garanţiei vehicului conform prevederilor din Carnetul de Garanţie (« Orice modificare constructiva a vehiculului în afara indicaţiilor constructorului, sau inlocuirea componentelor de prin montaj cu alte componente decat cele de origine Dacia conduce la scoaterea din garanţie a vehicului » )
In unităţie service agreate Dacia nu se montează instalaţii GPL, deorece acestea nu dispun de tehnologia necesară şi nu sunt abilitate de către producătorul Dacia şi producătorul instalaţiei de GPL ( Landi Renzo) pentru operaţii de montare. Sunt abilitatate să efectueze numai operaţii de remediere( repararea instalaţiei).
Precizăm, că trebuie ştiut că Logan GPL are motorul echipat cu scaune de supapă şi supape de altă calitate decât produsul de serie, motiv care il face să reacţioneze mai bine la exploatarea cu carburant GPL.
Motorul de pe vehiculele cu GPL au suferit modificări:
-supapele au sufert un tratament de depunere de suprafaţă pentru a fi rezistente la frontul de flacară mărind în timp rezistenta termică.
-scaunele de supapă sunt modificate
Menţionam că, calibrarea instalaţiei GPL, NU se poate executa corect în atelierele din Romînia. Pentru injecţia de benzină exista un computer capabil să decidă şi să reproducă diagramele de injecţie desenate de specialiştii în motoare, în mod similar şi pentru injecţia de gaz trebuiesc desenate diagrame adaptate acestui caz.
Desenarea acestor diagrame se poate face numai in anumite condiţii (stand dinamic asistat de analizor spectral de gaze cu 4 elemente, dinamometru şi tunel aerodinamic), evident cu respectarea normelor de poluare iniţiale pentru care a fost construit vehiculul şi menţinerea puterii şi consumului.
Din aceste motive, dacă se montează pe un motor de serie, acesta işi pierde garanţia oferită de producător.
Comment