Inventie De........CRIZA !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    fitus, si tie ti-au lipsit orele de chimie?
    Puneti dracu mana si cititi, ca de-aia aveti google wikipedia si altele!
    Gazul metan NU SE POATE imbutelia in conditii normale.
    Si la presiunile alea crede-ma ca nu multe rezervoare rezista, si daca doamne-fereste face boom......
    Si mai ales nu se poate lichefia, iar instalatiile de pe masinile de la noi merg cu Gaz Lichefiat, de-aia e LPG ;)
    Si unde mai pui ca nu mai ai loc in portbagaj daca iti instalezi asa ceva
    Daca se putea imbutelia, crezi ca se trageau atatea milioane de km de tevi ?

    CNG requires a much larger volume to store the same mass of gasoline or petrol and the use of very high pressures (3000 to 4000 psi, or 205 to 275 bar).
    Last edited by Razvy; 21 December 2011, 00:49.

    Comment


    • #77
      Salutare tuturor! M-am intors de curand de la munte si tin sa va precizez ca desi am butelie de 55 litri la pompa cu presiune de 8 nu au intrat decat 38 litri . Care sa fie cauza?

      Comment


      • #78
        8 bari presiunea de alimentare este destul de mica.
        In plus, depinde si de unde ai alimentat, daca aia nu baga mai mult propan in ATG, e cam nasol.
        Iar daca inainte sa alimentezi de la astia ai alimentat din alta parte cu o presiune mai mare, e normal sa nu-ti bage prea mult, nu ?

        Comment


        • #79
          Originally posted by Razvy View Post
          fitus, si tie ti-au lipsit orele de chimie?
          Puneti dracu mana si cititi, ca de-aia aveti google wikipedia si altele!
          Gazul metan NU SE POATE imbutelia in conditii normale.
          Si la presiunile alea crede-ma ca nu multe rezervoare rezista, si daca doamne-fereste face boom......
          Si mai ales nu se poate lichefia, iar instalatiile de pe masinile de la noi merg cu Gaz Lichefiat, de-aia e LPG ;)
          Si unde mai pui ca nu mai ai loc in portbagaj daca iti instalezi asa ceva
          Daca se putea imbutelia, crezi ca se trageau atatea milioane de km de tevi ?
          Take A Look at The CNG Compressors Sizes We Have To Offer. We offer full natural gas compressor packages for refueling

          Sa iti traduc sau te descurci??
          LPG e una, CNG e alta...
          Mersi de pont! foarte util!! (ala cu google, wikipedia si altele!) poti incerca si tu!

          RazvY - inca una, mai simpla!
          CNG Home Compressor Manufacturers of compressed natural gas pumps for refuelling cars and vans, at home or at work Learn About CNG FOR SALE or TO LICENSE Novel patented multi stage oil free high pressure


          (dupa un search pe google de 5 secunde...)
          Last edited by ftitus; 4 January 2012, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            Asa, si ?
            ce mi-ai aratati, ca exista statii de CNG! Foarte bine.
            Acum iti mai spun sa mergi la scoala si sa inveti sa citesti )
            Citez:
            Originally posted by Razvy
            Nu se poate lichefia nicicum!!!!
            Si nu se imbuteliaza in conditii normale!!!!
            Daca tu preferi sa ai bomba de 200-300 de bari in portbagaj, foarte bine, dar parerea mea e ca mai bine iei un stalp, macar asa nu omori/ranesti si alti oameni nevinovati.

            Si apropos... Nu-mi arata ce e pe la altii, arata-mi ce e in tara asta jalnica numita Rromanica
            Last edited by Razvy; 4 January 2012, 01:01.

            Comment


            • #81
              Si revin cu intrebarea mea:

              Credeti ca se poate pune direct in rezervoarele noastre de GPL?

              SCRIE CLAR: Charging pressure 200 BAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Parca scriam ca nu rezista la presiuni necesare la CNG si veneau argumentele: cele de GPL sunt testate la 50 bari etc.....

              Zice ca rezervorul de 90 litrii se umple in 10 ore, si echivaleaza cu 25 litrii de benzina.


              Ps. Mai are rostul acest topic???
              Last edited by jagoman; 4 January 2012, 02:28.
              Interfete instalatii GPL

              Comment


              • #82
                Originally posted by jagoman View Post
                Si revin cu intrebarea mea:

                Credeti ca se poate pune direct in rezervoarele noastre de GPL?

                SCRIE CLAR: Charging pressure 200 BAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Parca scriam ca nu rezista la presiuni necesare la CNG si veneau argumentele: cele de GPL sunt testate la 50 bari etc.....

                Zice ca rezervorul de 90 litrii se umple in 10 ore, si echivaleaza cu 25 litrii de benzina.


                Ps. Mai are rostul acest topic???
                Instalatiile CNG sunt la moda in India. Pe piata din India, cererile de instalatii auto CNG NLP sunt foarte mari!

                Mai multe detalii despre GPL puteti citi pe www.gplnlp.ro Astept comentarii aici sau pe blog. Cu respect.
                Last edited by GPLNLP; 4 January 2012, 02:41. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #83
                  Aici nu s-a discutat daca sunt sau nu la moda in unele colturi ale lumii. S-a discutat initial daca e "cool" sau nu pe timp de criza sa te alimentezi de la teava de gaz din curte.

                  Stim foarte bine ca sunt si instalatii CNG, doar ca necesita anumite piese dedicate de ex. rezervor, multivalva, reductor de presiune etc.


                  Cititi apoi postati.
                  Interfete instalatii GPL

                  Comment


                  • #84
                    GPLNLP, total pe langa subiect
                    Jagoman, mai are rost topic-ul, ca se gasesc tot felul de inteligenti carora le-au lipsit orele de fizica si chimie sa posteze aiurea
                    Si legat de rezervorul de CNg, nu stiu daca ai observat, dar ocupa cam 60% din portbagaj

                    Comment


                    • #85
                      Auzi DESTEPTULE!!
                      Cine a zis ca trebuie sa se lichefieze?? CNG e un alt mod de alimentare al masinii cu o altfel de instalatie - nu instalatia ta de GPL.
                      Si ce inseamna la tine "conditii normale de imbuteliere"? Butelia de la aragaz, daca are GPL e imbuteliata in conditii normale? mingea de fotbal umpluta cu aer inseamna ca aerul e imbuteliat in conditii normale?? Ia mai slabeste-ne cu inteligenta ta debordanta!!

                      Comment


                      • #86
                        fitus, sincer 15-20 de bari mi se pare o presiune normala, fata de 200-250 bari.

                        Comment


                        • #87
                          citat: "CNG e un alt mod de alimentare al masinii cu o altfel de instalatie - nu instalatia ta de GPL."

                          Aceasta incercam sa explicam celor care vroiau "teoretic" sa alimenteze instalatia actuala de GPL cu GAZ NATURAL. Si tot scriam ca nu este posibil, caci in afara de calculatorul GPL care poate fi setat din soft daca injecteaza GPL sau CNG, mai toate piesele sunt diferite.

                          Deci ziceam din start ca nu este posibil. Toata discutia poate fi citita mai sus.
                          Interfete instalatii GPL

                          Comment


                          • #88
                            Salutate tuturor si La multi ANI! in concluzie am descoperit care este ideea principala . Poti alimenta chiar de la teava de gaz din curte daca ai acea pompa speciala dar si instalatia speciala conceputa sa reziste la asemenea presiuni . Constul de 1500 lire mi se pare cam mult dar avand in vedere faptul ca ei au salariile mult mai mari nu cred ca e acelasi lucru ca la noi. Oricum . Aceasta idee o vad ca pe o ultima varianta impotriva crizei. ....si asa carburantul sa scumpit extrem de mult dar din cate vad GPL-ul a ramas neschimbat . Are cineva idee cam cat ar costa un plin la o masina cu GNC? la noi in tara ma refer.

                            Comment


                            • #89
                              la noi in tara nu exista skid-uri de CNG, si cred ca nici instalatii.
                              Nu inteleg de ce continuati discutia asta fara rost.

                              gabtzu, ce preferi, sa dai 50 ron pe un plin si sa stai cu gandul ca orice retard care te pupa din spate pune in pericol viata ta, alor tai, si a altor cativa din jurul tau ?
                              Sau preferi sa dai 130-150 ron pe un plin dar sa stii ca nu ai treaba nici daca te lovesti de un stalp?
                              Astea sunt doar exemple, taica-miu a fost lovit de un camion care nu a cedattrecerea si l-a proiectat intr-un stalp, iar instalatia de gaz nu a avut nimic. stalpii erau perfect mulati pe butelie, iar butelia era doar putin zgariata.
                              Daca avea CNG, acum nu mai era printre noi.

                              Comment


                              • #90
                                normal ca viata nu are pret(niciun ban nu o poate cumpara) dar solutia cu gnc poate fi luata in calcul ca o ultima masura ......adika o alta optiune ar fi bicicleta inafara de asta...
                                Eu sunt curios daca peste x ani o sa ajunga sa se scumpeasca si GNC-ul.....noi ce o sa mai facem?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google