Posibil sa fie ceva pe la UCE injectie, sa fie un soft mai vechi si sa trebuiasca rescris sau sa fie de la butelia de GPL, desi e mai putin probabil.
LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....
Collapse
X
-
-
Hai ca asta ar fi chiar culmea Andrei !!!
Sa trebuiasca un fel de update de firmware !!!! )
Nu mi-ar parea aberant deloc !!!
Oricum... vreau sa-ti zic ca mie incepe sa-mi consume sub 10 % gpl in oras asa ca sub nici o forma nu mi-as risca consumul asta fain pt niste opriri in trafic urban si astea rare si la viteze mici sau in stationare la semafor !
Azi o sa fac un drum in afara, va zic si consumul extraurban, ultima data a fost 7,8 acum vreo luna.
Cele bune !
Comment
-
Originally posted by andrei View PostReferitor la problema 2, ce treaba are tripla spate cu opritul motorului. Tu chiar crezi ce zic altii?
@paulcristofor: chiar crezi ca e misto sa ti se opreasca motorul?? mie mi se oprise odata in mijlocul intersectie nesemaforizata si trebuia sa traversez drumul cu prioritate, daca venea careva mai cu viteza...sigpic
Comment
-
Sincer si mie la inceput imi baga miros de GPL in habitaclu...dar acu dupa ce sa lasat mototul, nu mai miroase...In privinta aerului contitioat...lasa de dorit..la toata lumea face asa....de consum...ce sa zic... 6.5 fara sa ma laud..mers 90-100 si in orash ~7.4 cam asa. cva ...SUPER MULTUMIT !:animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:
Comment
-
In ceea ce priveste aerul conditionat, acel zgomot produs de instalatie nu se aude doar cand pornesc AC. Se aude de fiecare data cand plec de pe loc timp de cateva secunde.Din ce am citit aici, foarte multi au aceeasi problema. Am mers cu ceva masini dotate cu AC , dar asa zgomote ciudate nu am auzit decat la LOGAN....
Comment
-
Originally posted by mywrc View PostSincer si mie la inceput imi baga miros de GPL in habitaclu...dar acu dupa ce sa lasat mototul, nu mai miroase...In privinta aerului contitioat...lasa de dorit..la toata lumea face asa....de consum...ce sa zic... 6.5 fara sa ma laud..mers 90-100 si in orash ~7.4 cam asa. cva ...SUPER MULTUMIT !
Din luna iulie 2007 cand am luat loganul , azi mi s-a oprit motorul a 3 -a oara !! Naspa rau !!!! Am scos din viteza si am rulat pe liber cam 10 - 15 m si cand sa bag in viteza sa merg mai departe ..... se oprise motorul de nebun . Ce se fie ? Ce sa fie ? Sper sa nu se agraveze ca mai am 2 luni si o duc la revizie !!!
Comment
-
Salut baieti !
Am facut un drum cum va spuneam, pe distanta Bucuresti - Targoviste - Campulung (pe la periferie, nu intra in oras drumul asta ) - Rucar - Bran - Brasov, iar a doua zi Brasov - Sighisoara - inapoi la Brasov - Predeal - Bucuresti. Au fost 700 de km, am alimentat in doua randuri cu GPL , odata cu 30 de litri si a doua oara cu 25, deci un total de 55 de litri, care mi-au ajuns pana la saftica deci 675 de km. Reiese un consum de GPL de 8,1 . Marisor zic eu, dar in conditiile in care "am tras" tare. Serpentinele in urcare condus sportiv, mers pana la 4000-4500 rpm, distanta Comarnic - Ploiesti cu 140 km/h pe unde se putea (peste 140 nu am reusit), si cred ca la inceput am facut vreo 30 de km prin Bucuresti. Sunt in principiu multumit. cred ca se poate obtine la un condus rezonabil, un consum extraurban de 7,8, ceea ce pare destul de ok.
DAR..ceea ce nu mi-a placut deloc este ca pe la Rucar intr-o debraiere de la 60 km/h (din fericire nu faceam frana de motor, doar frana de pedala ) pe la 40 km/h mi-a murit motoruuuuuu.Am revenit in pozitia zero si l-am repornit, tot 40 aveam si am mers mai departe. Kestia asta nu mi se pare deloc ok ( si ii raspund in felul asta si prietenului gogoashe !!! ) Acum am de ales, intre a face o resoftare, cu riscul de a-mi pierde consumul acela meserias de pana in 10% in oras, iar eu folosesc 90% masina IN ORAS, sau a merge in continuare cu aceasta mica problema si cu riscul de a mi se opri motorul la orice reducere de viteza.
Ref la ce a zis marcoos : "In ceea ce priveste aerul conditionat, acel zgomot produs de instalatie nu se aude doar cand pornesc AC. Se aude de fiecare data cand plec de pe loc timp de cateva secunde.Din ce am citit aici, foarte multi au aceeasi problema. Am mers cu ceva masini dotate cu AC , dar asa zgomote ciudate nu am auzit decat la LOGAN...."
Nu-s ce sa spun... nu am intalnit problema asta pana acum si nici pe aci nu am citit de baieti care sa aibe problema asta !!! ... Nu vreau sa te sfatuiesc cu celebrul "du-te la service" dar tare mi-e teama ca alta solutie nu ai !
Iar pt. mywrc :
Mi-as dori din tot sufletul sa ai consumul acesta superb (7.4 in oras si 6.5 afara) dar eu cred ca tu te iei dupa ce iti arata compu de bord !!! Vreau sa-ti zic ca mie dupa astia 675 de km afara, compu de bord imi spunea ca am un consum de 6.1% si ca mi-a consumat 40 de litri de combustibil ! Ete scart !!! In realitate pusesem 55 de litri si consumul era de 8.1 !!!! Deci...
Cam atat acum, va salut cu respect ! Duminica placuta la toti !
Comment
-
Originally posted by marcoos View PostIn ceea ce priveste aerul conditionat, acel zgomot produs de instalatie nu se aude doar cand pornesc AC. Se aude de fiecare data cand plec de pe loc timp de cateva secunde.Din ce am citit aici, foarte multi au aceeasi problema.
Comment
-
Originally posted by dannyel87 View PostEra clar ca cele pe gaz nu se merita...tot asa a fost si la cielo
Comment
-
Ce te face sa crezi ca instalatia montata din fabrica e mai buna decat una montata aftermarket? La instalatiile de gaz mai scumpe nu se mai fac reglaje multe...
Comment
-
Originally posted by andrei View PostCe te face sa crezi ca instalatia montata din fabrica e mai buna decat una montata aftermarket? La instalatiile de gaz mai scumpe nu se mai fac reglaje multe...
1. GPL montat in fabrica DACIA, Daewoo, etc.. (defecte, probleme, reglaje...= ? Cazuri)
2.Gpl montat ulterior DACIA, Daewoo, etc.. (defecte, probleme, reglaje...= ? Cazuri)
Cred ca raportul favorabil va fi la pct.1 indiferent de producator instalatie GPL
Vorbesc in cauza pt ca am avut o nova 99 si pana sa mearga cum trebuie m-am cam saturat de reglaje (hai sa nu facem diferente pe carburatie si injectie, in general se stie diferenta) plu am vazut si alte Dacii vechi, Logan-uri si daewoo AFTER si aceeasi problema cu zeci de reglaje. Si pana la urma mai conteaza si cat "NOROC" ai, oricum IN GENERAL vorbind FABRICA e TOT FABRICA, nu neaparat ca-i "sfanta" (apropo de noroc). Stima.
Comment
Comment