LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Multumesc pt sugestii. Ma duc sa vb cu baietii de la service sa vedem daca e de acolo ! Multumesc si te tin la curent!

    Comment


    • #77
      De vreo trei zile am bagat benzina mai multa si am decis sa merg pe benzina vreo 100 de km. Se pare ca problema de la pornire pe care am descris-o in recentul meu post a disparut, iar Logan-ul meu se comporta la fel ca la inceput. Asta in conditiile in care afara temperatura a scazut destul de mult fata de zilele anterioare! As fi recunoscator sa aflu daca exista vreo explicatie tehnica si daca fenomenul respectiv poate scurta durata de folosinta a masinii.

      Comment


      • #78
        Am inteles ca se intampla din cauza GPL-ului relativ prost din Romania . Recomand doar Crimbo , Rompetrol si Petrom. Si la Agip am vazut k au GPL si la lukoil insa nu m-am riscat . Pornirile se spune ca nu se fac cum trebuie din cauza alimentarii cu GPL de proasta calitate .
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • #79
          PROBLEMA!! Am pornit azi dimineata masina, masina pe liber, motorul s-a turat in 1000ture, si avea un tremurat care se simte si in interior, motorul nu merge rotund. Mai se auze un tacanit(azi l-am auzit pt prima oara), parca ar fi fost tacanitul de la un injector de gaz.

          problema e la fiecare pornite dimineata cand este rece masina, adica motorul trepideaza usor, care se simte usor si in interior, iar motorul sta turat in 1000-1500ture.

          de la ce sa fie ?
          sigpic

          Comment


          • #80
            ardeti gazul

            Si la mine sta pe la 1000 - 1200 de rpm la relanti atunci cand este rece.

            Dar nu cred ca este ceva anormal ptr. Ca asa cred ca este reglat ca sa nu moara motorul la rece.

            Cat despre tacanit se aude diferit motorul cand merge pe gaz fatza de benzina dar atat timp cat zgomotul e destul de discret nu trebuie sa fim paranoici.

            Sfatul meu: gaz bun, cate o forja din cand in cand si stres mai putin
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #81
              "Dar nu cred ca este ceva anormal ptr. Ca asa cred ca este reglat ca sa nu moara motorul la rece."

              cand era noua nu facea asa, la relanti nu trecea de 700rot
              sigpic

              Comment


              • #82
                A mea aproape ca sta lipit la 500 rpm cu toate ca am auzit ca nu sunt 500 . Si se aude motorul ca la diesel ... Toarce la relanti
                1.6 MPi Icy White

                Comment


                • #83
                  Ai dreptate asa tre sa stea acul de la turometru . Turatia la relantiu pe gaz e mai mare ;)

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by ingerulol View Post
                    A mea aproape ca sta lipit la 500 rpm cu toate ca am auzit ca nu sunt 500 . Si se aude motorul ca la diesel ... Toarce la relanti
                    Nu sta la 500. Numara mai bine gradatiile.

                    Comment


                    • #85
                      ...La mine sa mai domolit...Dar pana acu' cateva luni statea turata bine la ralanti...Da' cica "asa face toate" la inceput

                      Comment


                      • #86
                        Am intampinat un fenomen dubios de 3 zile . Am benzina 95+ petrom fara plumb , GPL CRimbo Gas . Pornirea mea la rece fie cand plec la serviciu sau de la , cand ii dau cheie motorul porneste rotund , dupa care "da" sa moara scade ceva sub ultima linie a turometrului si apoi se tureaza la 1500 sau ceva de genu ... Iar apoi revine la 1300-1200 iar apoi lipit 1000 pana se mai incalzeste ?! A mai patit cineva asa ceva ? Am incercat de 2 zile merg doar pe Benzina si tot la fel . Incerc si maine sa vedem noutati . Sper
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #87
                          Incearca sa pornesti masina direct pe gaz atunci cand e motorul rece. Potnirea se face in felul urmator: ti apasat pe butonul care face trecerea intre benzina si Gpl pana porneste
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            NOT RECOMENDED ! Sa pornesti pe GPL direct , DOAR in cazuri de urgenta . Deci nu stiu ce sa zic . Dimineata a facut la fel , acum pe seara tot rece n-a mai zis nimic dar nici nu era asa rece afara . Am fost la munte acolo era cald Rucar . Am depasit 1000km sper sa fi fost ceva de la Rodaj . Insa cand am pornit-o rece fiind se auzea un fel de tacanit al unui injector sau ceva asemanator dinspre injectia secventiala de GPL . Sapt viitoare cand ma duc sa-mi iau cartea de id o trec la test
                            1.6 MPi Icy White

                            Comment


                            • #89
                              Vă salut!Nu ştiu dacă am postat unde trebuie,am un prieten cu un logan benzinar de 1.4 care vrea să-şi monteze gpl landi renzo;stiţi vreun service din Bucureşti care să instaleze marca asta,si cât ar costa? Ms

                              Comment


                              • #90
                                Landi Renzo doar din uzina , exista instalatii after market totusi pe care le poti instala . Gasesti la 2000 RON - fara montaj
                                1.6 MPi Icy White

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google