LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by andrei View Post
    Posibil sa fie ceva pe la UCE injectie, sa fie un soft mai vechi si sa trebuiasca rescris sau sa fie de la butelia de GPL, desi e mai putin probabil.
    mai tata discutam de DACIA NU OZN.
    Am mai auzit legende de toate felurile dar asta cu rescrisul softului este ceva doar la dacia , ce sa inteleg ca daca ii fac UP-DATE la soft ce ii creste aripi sau consuma mai putin sau

    Comment


    • #92
      Originally posted by ingerulol View Post
      Am intampinat un fenomen dubios de 3 zile . Am benzina 95+ petrom fara plumb , GPL CRimbo Gas . Pornirea mea la rece fie cand plec la serviciu sau de la , cand ii dau cheie motorul porneste rotund , dupa care "da" sa moara scade ceva sub ultima linie a turometrului si apoi se tureaza la 1500 sau ceva de genu ... Iar apoi revine la 1300-1200 iar apoi lipit 1000 pana se mai incalzeste ?! A mai patit cineva asa ceva ? Am incercat de 2 zile merg doar pe Benzina si tot la fel . Incerc si maine sa vedem noutati . Sper
      Asa facea si la mine ; de cateva ori , nu am contabilizat , apoi si-a revenit singura . Acum la rece , turometrul sta in jur de 1000 .

      Comment


      • #93
        Originally posted by ingerulol View Post
        Am intampinat un fenomen dubios de 3 zile . Am benzina 95+ petrom fara plumb , GPL CRimbo Gas . Pornirea mea la rece fie cand plec la serviciu sau de la , cand ii dau cheie motorul porneste rotund , dupa care "da" sa moara scade ceva sub ultima linie a turometrului si apoi se tureaza la 1500 sau ceva de genu ... Iar apoi revine la 1300-1200 iar apoi lipit 1000 pana se mai incalzeste ?! A mai patit cineva asa ceva ? Am incercat de 2 zile merg doar pe Benzina si tot la fel . Incerc si maine sa vedem noutati . Sper
        Salut.

        Si eu am patit ceva asemanator.Am bagat benzina de la petrom si mi-a facut asa ceva,apoi am bagat de la Mol benzina EVO si dupa vreo 2-3 zile si-a revenit acum porneste bine.Deci eu am dedus ca e din cauza benzinei.Incearca si tu.Numai bine.

        Comment


        • #94
          Salutare tuturor!

          Am gasit topicul acesta si vad ca nu sunt singurul cu probleme.
          Tot am zis ca merg in service, insa programul incarcat nu mi-a permis deocamdata.
          Probleme sunt mai multe dar voi incerca sa raman on-topic si le voi prezenta pe cele mai importante.

          Este vorba de un 1.4 GPL cu 3500 km, alimentat numai de la Crimbo si Rompetrol.

          1. Opritul in mers
          Se intampla ocazional, cu motorul cald, numai pe gaz, in momentul in care apas pe ambreiaj cand masina este in frana de motor.
          Uneori se opreste si de 3 ori in aceeasi zi, alteori merge 2 saptamani fara aceasta problema.

          2. Relanti instabil
          Se intampla ocazional, cu motorul cald, numai pe gaz.
          Cu masina la relanti, apas usor pe acceleratie, motorul urca pe la 1000 de ture, iar cand revine scade uneori si la 550 ture.
          In rodaj, aceasta problema era mult mai accentuata. Cu cat apasam mai tare pe acceleratie, cand revenea scadea si mai mult in turatie.
          Daca AC este pornit, in momentul in care turatia scade, AC-ul este decuplat si recuplat cand urca din nou la turatia la relanti.
          Toate acestea pe loc!

          3. Consum
          Am facut un calcul cu metoda plinului. Cu rezervorul de gaz gol am alimentat cu 40.15 litri. Am mers numai in Bucuresti, la ore de trafic (7:00 si 19:00). Conform kilometrajului de bord, am parcurs ~270 km cu acel rezervor. Din calcule rezulta un consum de 14.8 l/100 fara sa mai socotim benzina. Calculatorul de bord indica undeva la 11-11.5 l/100.
          Mentionez ca am un mers normal, iar unde se poate folosesc frana de motor la semafoare. Ca turatii, schimb in general pe la 2700-2900 rpm.

          Recent, am mai incercat un lucru. Aveam 11.5 l/100 pe calculator mers numai pe gaz. Am schimbat pe benzina si am mers in aceleasi conditii de trafic. In cateva zile a scazut consumul afisat pana la 10.6 l/100.

          Deocamdata atat. Astept parerile voastre, daca exista.

          Toate cele bune!

          Comment


          • #95
            1.4 gpl

            1. opritul motorului - mie mi se intampla doar in perioada 0 - 6 000 de km. Acuma s-a remediat fara sa fac nimic. Eu am observat ca se intampla numai cand aveam gaz putin in rezervor. Incearca sa nu mergi cu gaz putin in rezervor(sa fie aprinse cel putin 2 leduri verzi). Eu pun gaz doar de la Crimbo si merge bine masina. De cateva ori cand imi murise motorul aveam gaz de la Lukoil.

            2. Precizia turometrului e foarte scazuta in partea de jos a scalei 0 -1000 rpm. Atat timp cat nu moare motorul n-are de ce sa te ingrijoreze acest lucru.

            3. Nu prea vad de ce trebuie sa schimbi la 2900 rpm. Mersul economic e la 2000 - 2200.

            Multe probleme sunt cauzate de gazul prost. Astia de la Crimbo au de obicei gaz bun dar este posibil ca la o anumita statie sa se mai faca smecherii. Incearca sa pui tot Crimbo dar de la alta statie.
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #96
              incearca sa duci masina la service sa o pui pe tester. poate e vreun senzor dereglat si iti face asa probleme.
              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

              Comment


              • #97
                Crimbo / Rompetrol e cam acelasi in vremurile de azi Dupa parerea mea e cel mai bun gaz . Opririle despre care spune colegul le-am avut si tot cam pana la 6000 km dar tot cu motorul cald si cand aveam rezervorul GPL spre gol , si in frana de motor probabil nu mai reusea sa se alimenteze (suna dubios dar cine stie) Eu schimb la 2500 si e ECO , daca schimbam la 2000 incepea sa manance ca nebuna masina . Metoda plin plin 41 litrii GPL - 400-450 km. Depinde daca ies si din oras . Mai nou alimentez numai cu benzina 99+ si motorul functioneaza CEAS
                1.6 MPi Icy White

                Comment


                • #98
                  Daca se opreste cand mergi pe gaz , incearca sa alimentezi din alta parte .E din cauza gazului prost , si la mine facea la fel . In 19.000 km mi s-a oprit cam de vreo 10 ori , dar mi s-a oprit si de 2 ori intr-o saptamana . Daca ai peste 30.000 km , schimba filtrele de gpl .

                  Comment


                  • #99
                    bogdan_iuly. consumul acela de 14,8% este exagerat de mare indiferent de trafic la un motor de 1,4 ,trebuie sa te duci la service sa-i faci un reglaj , am o intrebare gpl este montat de fabrica?
                    sigpic

                    Comment


                    • off topic:ionut tipul cu oferta de unde e? cea cu updatele de mi-ai dat-o? tks
                      AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                      Comment


                      • treaba cu gazul shi la mine miroase dar nu cred k perde gaz probabil asa miroase

                        Comment


                        • salut am intrat in posesia unui logan 1,6 6v mcv se merita sa pun GPL??
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • pai normal ca se merita nu ai vazut ca cea mai ieftina benzina e 4 ron? deocamdata si gazul este 2 ron
                            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                            Comment


                            • multumesc pentru sfat
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google