LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....

    Intr-o prima faza AM FOST foarte multumint de masinuta mea.Dar ... Tinand cont ca a costat o caruta de bani , am unele reprosuri pt acest stil "Romanesc" de a produce masini al celor de la Dacia.

    1. Cand merg cu aerul conditionat pornit , la plecarea de pe loc , se aud din cand in cand niste sunete ciudate din motor. Seamana cu zgomotul produs de niste planetare ce stau sa se rupa....Foarte deranjant !

    2. Mi s-a oprit de cateva ori motorul in timp ce asteptam la semafor (deci era la ralanti).

    3.Cand pornesc doar ventilatia , imi baga miros de gaz in habitaclu.

    Mi-am luat masina noua tocmai ca sa nu stau cu ea prin service si dupa 7000 de km deja a obosit...Ma intereseaza daca aveti ceva pareri mai ales pt problema expusa la punctul 1....

  • #2
    Sunetul motorului de ac poate fi problema ... are un sunet metalic specific ... cand porneste dar problema cu gazul nu este normala ... baga tot timpul? Sau are etape?
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Sa stie cei de la Dacia mai multe si de aceea nu dau nici garantie extinsa la masinile echipate cu GPL? Cat priveste sunetul AC-ului, asa face de obicei...
      LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

      Comment


      • #4
        1. Nu e o problema.
        2. Nici asta nu e o problema, daca nu persista in timp. E de la GPL-ul de proasta calitate.
        3. Asta da, e o problema. Ai piederi de GPL si trebuie mers in service sa verifice.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Eu in locul tau as renunta la gpl, parerea mea este ca gpl mai mult strica. + este si periculos.

          Comment


          • #6
            Eu am mers 3 ani pe GPL si am tractat si rulota si a mers superOK

            Comment


            • #7
              Originally posted by cristivsb View Post
              Eu in locul tau as renunta la gpl, parerea mea este ca gpl mai mult strica. + este si periculos.
              Dupa ce dau vreo 10k euro pe un logan nou care nu a ajuns decat la 7000 km , ar fi o idee sa-l schimb nu ? .... Intrebarea mea era alta....

              Comment


              • #8
                Originally posted by marcoos View Post
                Intr-o prima faza AM FOST foarte multumint de masinuta mea.Dar ... Tinand cont ca a costat o caruta de bani , am unele reprosuri pt acest stil "Romanesc" de a produce masini al celor de la Dacia.

                1. Cand merg cu aerul conditionat pornit , la plecarea de pe loc , se aud din cand in cand niste sunete ciudate din motor. Seamana cu zgomotul produs de niste planetare ce stau sa se rupa....Foarte deranjant !

                2. Mi s-a oprit de cateva ori motorul in timp ce asteptam la semafor (deci era la ralanti).

                3.Cand pornesc doar ventilatia , imi baga miros de gaz in habitaclu.

                Mi-am luat masina noua tocmai ca sa nu stau cu ea prin service si dupa 7000 de km deja a obosit...Ma intereseaza daca aveti ceva pareri mai ales pt problema expusa la punctul 1....
                Tot 1.4 MPI GPL am si eu si:

                1.nu ii nici o prob
                2.Si mie de cateva zeci de ori si cand schimbam vitezele,de l GPL`u najpa so tot de la ala imi palpaie si ledu ala verde si aia de la 10.000Km si acu am 30.000Km,ii o eroare si tre scoasa vezi sa nu ai si aia.
                3.I f najpa dute de la sa o faca ca sar putea sa iasa urat.

                Da ai putea sa cauti poate poate gasesti un 1.6 16V si o dai la schimb si nah eu cel putin am scos consum mai mic cu 16v pe benz decat cu asta pe benz sau GPL,adica pe benz am scos mai multlti km pe 16v decat pe benz 1.4 si 16v vs 1.4 gpl am ajuns la ceeasi km cu aceasi suma de bani si nah am ajuns la concluzia ca GPL`u ii GEABA
                www.Vand Schimb Logan.tk **Fara spatii**
                si
                www.PS3OnlineStore.tk

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrei View Post
                  2. Nici asta nu e o problema, daca nu persista in timp. E de la GPL-ul de proasta calitate.
                  In 10.000 de km cu o Dacie Berlina pe injectie cu GPL nu am patit sa mi se opreasca motorul chiar daca am bagat gaz bun sau prost. Eu zic ca totusi e o problema.
                  numar secundele

                  Comment


                  • #10
                    Eu am avut instalatie GPL de la Bigaz - foarte buna am folosito 2 ani si nu am reglato niciodata de la montare pe dacia papuc motor 1,6

                    Comment


                    • #11
                      Pt. Marcoos:
                      Nu te supara, si aci e vorba si de alti baieti de pe forum nu numai despre tine !!! Mai "lingeti" mai fratilor si cu ATENTIE forumul asta !!! Despre problemele de la punctele 2 si 3, s-a mai discutat si alta data pe aci, pe alte topicuri , e adevarat, dar daca citeati cu atentie ati fi vazut, chiar si eu am avut si poate mai am aceleasi probleme..dar e greu sa le tot repetam !
                      Ok, ca sa nu zici ca sunt rau o sa-ti raspund din nou:
                      1. Nu am mers decat foarte putin cu AC, se aude un click cand porneste motorul de AC , apoi nu se mai aude nimik.
                      2. Si mie mi s-a intamplat de cateva ori in prima mie de km, (acum am 2000) , dar in a doua mie deloc. Prietenul gogoashe spunea pe un topic ca ar fi de la un contact imperfect al stopului pe spate, dupa ce a fost cu ea la un service s-a rezolvat. Cautati si vedeti tot postul.
                      3. la fel... in primii 500 de km, mai ales la franari cu sau fara ventilatie imi intra miros de gaz in habitaclu, de atunci insa nu mi s-a mai intamplat lucrul asta ! Unii baieti au speculat pe aci ca era mirosul specific gazului cu care a fost livrata masina, care e dotat cu o substanta speciala pt teste... citeste !!
                      Bafta !!! Spe r ca nu am suparat prea tare !

                      Comment


                      • #12
                        Referitor la problema 2, ce treaba are tripla spate cu opritul motorului. Tu chiar crezi ce zic altii?
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Iata dialogul de pe thread-ul "Probleme Dacia logan GPL" :
                          Citat:
                          Original a fost postat de paulcristofor
                          Pt mywrc :
                          asa este ! In primele doo saptamani si mie mi-a mirosit de vreo 5 ori a gaz in habitaclu... nu-s de ce aveam impresia ca la franarile mai bruste se intampla asta, dar de atunci nu a mai fost problema asta si am cu masina o luna si o saptamana.

                          Pt dut-79 :
                          Explicatia lui valdo mi se pare OK, unii baieti spun pe aci ca la 30 de grade (temperatura motorului) ar trece de pe benzi pe gaz... acum depinde si cum a fost setata. Eu de exemplu mai ales dimineata cand e mai frig si ma grabesc mi se intampla sa merg si un km. cu semafoare pana trece pe gaz. In schimb mi se pare mare consumul de benzi ! Tre sa bag cam 10 litri de benzi la fiecare plin de rezervor de gaz... e adevarat ca si pornesc si opresc des ...o sa fac odata si contabilizarea asta... la cate porniri de pe loc imi mananca 10 litri de benzi...spre exemplu.
                          Uite dut ... acu vazui ca ti-ai montat-o tu dupa aia...instalatia... sa sti ca e foarte posibil ca cei de la firma sa ti-o fi setat sa intre gaz la 40 de grade... la noi astia din fabrica pe la 30 de grade intra automat... ar trebui sa mergi la ei si sa le ceri sa ti-o seteze la 30 de grade...oricum la iarna pana va ajunge la 30 cu totii vom astepta mai mult !
                          Cele bune !

                          Intr-adevar si mie mi s-a intamplat de multe ori sa mi se opreasca , mai ales in debraiere catre semafor uneori si la pornirea de la semafor ! Si a mea e montata din fabrica...cine stie care o fi treaba !... mai stau un pic poate se mai lasa am putini km cu ea doar 1500.

                          Asta-i raspunsul lui Gogoasha :

                          sal, ti se opreste din cauza ca ai un contact imperfect. prima luna cand am luat-o si la mine facea la fel, cand eram la semafor puneam frana sau reduceam viteza la o intersectie si poc murea motorul. am fost la service si electricianul mi-a umblat la papucii de la stopuri. de atunci in 3 luni nu mi s-a mai oprit motorul decat de vreo 2 ori si cred ca alea din vina mea .

                          Acuma ce am scris eu :

                          Pt mywrc :
                          EU CAND AM LUAT MASINA DE LA EI CU "cu plinul de gaz facut" eram mic si nestiutor, am vazt ca dupa 100 de km mi-au cazut doo leduri si mi-am zis ca poate ca nu e kiar plinul plin, asa ca pe la 225 de km m-am dus si i-am facut eu plinul la pompa !
                          Asa ca nu stiu sa-ti raspund pt ca nu am mers pana la golirea rezervorului...prima data. Cat despre leduri, no problem primele doo cad si acum dupa primii 100-130 de km...asa ca sa nu te iei dupa ele...tu fa plinul , reseteaza compu de bord si de acolo sti tu cum sa te orientezi cam cat gaz mai ai.
                          Intr-adevar am si abs !! S-ar parea ca vem masini identice... surori sau fratiori ... hai sa fie cu norok si sa le stapanim sanatosi !!!!

                          Ref la ce a zis jonu_84 :
                          La mine nici nu tre sa pui urechea pe ele sau in apropiere...cand isi dau drumul e evident tacanitul injectoarelor de gaz ! Bineanteles sa ai capota ridicata !

                          Ptr. gogoasha69 :

                          Prietene... initial am ramas masca cand am citit ce ai scris.... in continuare nu pot sa inteleg ce legatura poa sa fie intre papuci de la stopurile din spate cu oprirea totala a motorului..... dar mai sti... daca compu masinii coordoneaza si stopurile... poate o fi vreo legatura intre ele !!!! Si da... e posibil odata sau de doo ori oprirea sa fi fost si din cauza mea !!!!

                          si uite ce mi-a raspuns gogoasha :

                          @paulcristofor: nici mie nu imi venea sa cred cand mi-au zis cei de la service, mai fusese si la alti probleme asemanatoare cu opritul masina, iar de cand a umblat la stopuri nu mai moare motorul asa aiurea, daca e sa se intample e din cauza mea ;)

                          Deci... andrei...ce sa zic ...?

                          Si ca tot am fost pe acolo iata si ce spune un baiat referitor la mirosul de gaz din habitaclu :

                          In ceea ce priveste mirosul,gazul are in compozitie si mercaptan.Mercaptanul are rolul sa ne faca sa simtim scaparile de gaz,deoarece acesta(gazul) nu are miros.Deci mercaptanul face sa miroasa si gpl-ul,si gazul de la aragaz.Acest mercaptan poate sa fie in cantitate mai mare decit e normal,si atunci miroase orice ai face.O sa scapi de miros cind o sa bagi alt gaz,care are o concentratie de mercaptan normala.Asa am patit eu odata,m-am dus la nenea care mi-a montat instalatia,si el mi-a spus asta,dupa ce a verificat-o.De fapt a avut dreptate,pentru ca dupa ce am bagat alt gaz peste cel vechi nu a mai mirosit.O alta explicatie,ar fi ca masina are un debit prea mare de gaz,si ar trebui reglata,sau sint scapari,dar asta se intimpla f rar,si ar mirosii mereu.Cam asta ar fi.

                          Vorba lu colegu, cam asta ar fi !!! Pace voua si drumuri bune fara evenimente !!!

                          Comment


                          • #14
                            Aia ori a fost o coincidenta ori au umblat la altceva si nu i-au spus.
                            UCE injectie nu are nici o treaba cu stopurile si nu vad cum s-ar putea opri motorul de la asta.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              E de bun simt !!!
                              Si eu am gandit la fel !!!
                              Oricum eu nu m-am dus in service pt problema asta, dar ma gandesc sa merg pt ca , culmea, exact ieri mi s-a intamplat din nou

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google