Si in fabrica se monteaza instalatia de GPL exact cum se monteaza in orice service. Doar ca se fac reglajele si tot ce trebuie fara sa vada clientul final si asa ai impresia de fiabilitate. ceea ce e total gresit.
LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....
Collapse
X
-
-
Deci treaba cu modificarile aduse la motor spuse de cei de la dacia (gen pistoane forjate etc) ... ca tot se dadeau cu fundu de tavan ... e o mare abureala?
Comment
-
Faza cu opritul motorului in timpul mersului o pateam si eu...
dar am gasit solutia...inainte sa plec cu masina o incalzesc putin...cca 5 minute...poate si mai putin...indiferent de cum e afara (vara/iarna) si SURPRIZA nu mai face figuri...merge perfect.
inainte cand o porneam si plecam cu ea direct...in prima intersectie se oprea
legat de AC...la plecarea de pe loc se accelereaza brusc si se decupleaza, apoi reporneste...din cauza asta se aude mai mereu sunetul ala metalic de la prima pornire...asta numai in oras ca in afara nu scoate niciun sunet
incercati sa nu turati mai mult de 1500-2000 la plecarea de pe loc. e probat de mine
Comment
-
Originally posted by quintrixman View PostFaza cu opritul motorului in timpul mersului o pateam si eu...
dar am gasit solutia...inainte sa plec cu masina o incalzesc putin...cca 5 minute...poate si mai putin...indiferent de cum e afara (vara/iarna) si SURPRIZA nu mai face figuri...merge perfect.
inainte cand o porneam si plecam cu ea direct...in prima intersectie se oprea
legat de AC...la plecarea de pe loc se accelereaza brusc si se decupleaza, apoi reporneste...din cauza asta se aude mai mereu sunetul ala metalic de la prima pornire...asta numai in oras ca in afara nu scoate niciun sunet
incercati sa nu turati mai mult de 1500-2000 la plecarea de pe loc. e probat de mine
Comment
-
4500 de KM fara probleme
Salutare,
1. problema cu AC ul nu o am ptr ca nu am aer conditionat
2. in 4500 de km nu a murit motorul niciodata. Eu cred ca pui GPL de proasta calitate sau faptul ca motorul trebuie sa invarta si compresorul ac ului face ca puterea la relanti sa nu fie suficienta pe gaz si motorul sa moara. A doua situatie pare destul de neplacuta ceea ce inseamna ca relantiul e prost gandit si numai la service sau o resoftare te poate ajuta.
3. eu nu am avut miros de gaz decat cu primul plin cu care a fost livrata masina. Dupa aceea nu am mai avut niciodata aceasta problema, de fapt cred ca este o problema doar daca ai miros permanent de gaz.
Era sa uit. Consumurile sub 7l/100 km de GPL mi se par fanteziste. Consumul la mers batranesc e 7.5 l la suta, iar in oras (nu sat ) nu scade sub 8 oricum ai merge.Last edited by stolniceanulucian; 9 May 2008, 23:11.Logan GPL 1.4
Comment
-
Salut. Oprirea in timpul mersului nu este sanatoasa deci ai probeleme cu ceva... ori alimentarea (nu da cum trebuie gaz la decelerari-problema intilnita la vechea dacie pe care am avut-o) ori relantiul este reglat prea jos si iar se taie alimentarea. AMBELE SE REZOLVA CU RESOFTARE. Citeva treburi care trebuiesc incercat: Mergi pe benzina vezi daca patesti acelasi lucru, schimba gpl-ul recomand rompetrol (sper sa nu ma banati lucrez in presa, nu am nici un interes sa-i fac reclama lui patriciu), cum s-a spus mai sus, incalzeste-o un pic, ai grija la instalatia electrica totul se leaga in masinile noi (computer coordoneaza miscarea) si daca ai scurt sau contact imperfect pe undeva sunt probabilitati sa-ti afecteze si motorul (pornirea, relantiul etc...) Eu am 3700 cu ea instalatie fabrica, luata de noua...la inceput miros de gaz si sunet specific de injectoare, aer conditionat la fel asa ca nu te ingrijora.... mers in bucuresti, mai ales ruta berceni casa scinteii zilnic (cam 10% condus normal), cam 200 lei gpl pe luna, plus alte locatii (dar asta este traseul zilnic). NOROC SI MULTI KM FARA PROBLEME
Comment
-
Ne minte Mioveniul?
Originally posted by andrei View PostSi in fabrica se monteaza instalatia de GPL exact cum se monteaza in orice service. Doar ca se fac reglajele si tot ce trebuie fara sa vada clientul final si asa ai impresia de fiabilitate. Ceea ce e total gresit.
Succese!sigpicLaureate 2007 GPL
Comment
-
Ce scrie acolo, unde ai incercuit? Scrie ceva de chiulasa?
Comment
-
E posibil sa fie asa, desi nu vad eu sa fie 2 modele de chiulasa pentru acelasi motor.
Comment
-
Originally posted by marcoos View PostIn ceea ce priveste aerul conditionat, acel zgomot produs de instalatie nu se aude doar cand pornesc AC. Se aude de fiecare data cand plec de pe loc timp de cateva secunde.Din ce am citit aici, foarte multi au aceeasi problema. Am mers cu ceva masini dotate cu AC , dar asa zgomote ciudate nu am auzit decat la LOGAN....
Comment
-
La revizia de un an ( 11500 km ) au pus - o pe calculator si la gaz si la benzina si nu avea nicio eroare in cele doua calculatoare , desi la functionarea pe gpl mi s-a oprit motorul de 5-6 intr-un an . Sa fie oare din cauza gpl-ului mai slab calitativ ????
Comment
-
Nu stiu cum aveti voi probleme,eu o am after-market,si sa nu zic intr-un ceas rau nu am avut nicio problema cu ea,nu mi-a murit motorul,nu mi-a mirosit a gaz,si am alimentat mai de peste tot,de prin toate judetele,tin sa metionez ca am instalatia de aprox 1 an si am peste 15.000 km cu ea .......Sa intelegem ca sunt probleme din cauza constructorului? :|Vand becuri cu led SMD pentru autoturisme si locuinte.
Comment
-
Originally posted by givali View PostLa revizia de un an ( 11500 km ) au pus - o pe calculator si la gaz si la benzina si nu avea nicio eroare in cele doua calculatoare , desi la functionarea pe gpl mi s-a oprit motorul de 5-6 intr-un an . Sa fie oare din cauza gpl-ului mai slab calitativ ????
Comment
Comment