LOGAN GPL - Au Aparut Si Primele Probleme (dupa 7000 Km) ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si mie mi s-a oprit motorul de mai multe ori dar numai cand era foarte clad afara si traversasem bucurestiul "la pas" - bineinteles la service nu au gasit nici o eroare la calculatoare.
    Cu mirosul de gaz in masina este clar ca apare de la gazul mai puternic odorizat.
    La sfarsit am lasat cireasa de pe tort: am avut norocul ca masina mea sa fie dintr-un lot la care cei de la dacia au montat un rulment in zona distributiei care dupa cateva mii de km strica un semering si incepe motorul sa piarda ulei. Inainte sa remedieze problema asta aveam si eu un troncanit care era activat de ac si care se auzea din ce in ce mai tare dar acum s-a rezolvat cu acea reparatie in termen de garantie si/sau concomitent cu efectuarea schimbului de ulei.

    Comment


    • #47
      in legatura cu muritul motorului

      Mi s-a oprit si mie de 3 ori cred motorul in 10 000 de km.

      Eu am constatat urmatoarele:

      - de fiecare data cand a murit motorul aveam gaz pus de la benzinarii fantoma
      - de fiecare data eram cu gazul pe terminate
      - gazul de la benzinarii fantoma se consuma mult mai repede. Dupa calculele mele era consumul mai mare cu 0.5 - 1 L la 100 de km.

      In concluzie am decis sa nu mai merg cu nivelul de gaz din rezervor la limita de jos(desi sunt roman ) si sa alimentez numai de la benzinarii ce au pe rezervorul de gpl scris Crimbo Gaz. Acestea sunt cele mai raspandite in Sibiu. Presupun ca sunt si alte marci de gaz de calitate dar aici numai asta e disponibila.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #48
        noroc

        Am un MCV de 1,6. Cu Gpl din fabrica... Sunt uimit sa vad ce discutati aici,eu n-am avut nici o problema de acest gen-mi s-a oprit motorul de vreo 3 ori, la inceput, dar nu eram obisnuit cu masina...-acum am 6600 km, am facut in concediu vreo 4000, am alimentat doar cu gaz de calitate, dintr-o singura firma.Cred ca am fost norocos,stiu ce inseamna Dacia! Am avut tot felul de Dacii, mai vechi sau mai noi. Ma bucur sa vad ca, consumul real- nu cel dat de calculator- este de 8 in oras si 10 afara- cu masina full, insa.(doi copii, cortul si celelalte).Si cu mers minim 100 afara . Chiar eram curios. Am calculat si am ajuns la concluzia ca, daca mergeam pe benzina, dadeam mai mult cu 200 RON.

        Comment


        • #49
          Cam mare consumul afara, chiar foarte mare!

          Comment


          • #50
            Originally posted by DIDULD View Post
            Si mie mi s-a oprit motorul de mai multe ori dar numai cand era foarte clad afara si traversasem bucurestiul "la pas" - bineinteles la service nu au gasit nici o eroare la calculatoare.
            Cu mirosul de gaz in masina este clar ca apare de la gazul mai puternic odorizat.
            La sfarsit am lasat cireasa de pe tort: am avut norocul ca masina mea sa fie dintr-un lot la care cei de la dacia au montat un rulment in zona distributiei care dupa cateva mii de km strica un semering si incepe motorul sa piarda ulei. Inainte sa remedieze problema asta aveam si eu un troncanit care era activat de ac si care se auzea din ce in ce mai tare dar acum s-a rezolvat cu acea reparatie in termen de garantie si/sau concomitent cu efectuarea schimbului de ulei.
            Spune-mi si mie ce lot e masina ta (cand ai cumparat-o) momentan nu am probleme dar tot vad mereu acea discutie cu "dacia au montat un rulment in zona distributiei care dupa cateva mii de km strica un semering si incepe motorul sa piarda ulei", si rezolvarea cum a fost: prin silicon sau schimbare rulment?

            Originally posted by stolniceanulucian View Post
            Mi s-a oprit si mie de 3 ori cred motorul in 10 000 de km.

            Eu am constatat urmatoarele:

            - de fiecare data cand a murit motorul aveam gaz pus de la benzinarii fantoma
            - de fiecare data eram cu gazul pe terminate
            - gazul de la benzinarii fantoma se consuma mult mai repede. Dupa calculele mele era consumul mai mare cu 0.5 - 1 L la 100 de km.

            In concluzie am decis sa nu mai merg cu nivelul de gaz din rezervor la limita de jos(desi sunt roman ) si sa alimentez numai de la benzinarii ce au pe rezervorul de gpl scris Crimbo Gaz. Acestea sunt cele mai raspandite in Sibiu. Presupun ca sunt si alte marci de gaz de calitate dar aici numai asta e disponibila.
            In leg. Cu distribuitorii de gpl Crimbo Gaz e primul dupa parerea mea in calitate, am in 5 luni 7500 km cu gaz de la iei (95%) restu altii printre care fug de Rompetrol si LukOil.

            Un clasament propriu al distrib:
            1. CrimboGas
            2. Petrom
            3. ButanGas
            ...Restu nu mai conteaza

            nu mai posta consecutiv. foloseste butonul "multiquote" daca vrei sa raspunzi la mai multe posturi deodata
            Last edited by Seba; 14 August 2008, 12:09.

            Comment


            • #51
              La cei care le moare motorul la mine am observat ca nu mai face dupa ce am schimbat filtrele de gaz. Filtrul cel mic era plin de negreala, ceva de genul de pilitura asa, jumate de pumn am scus din el. Cred ca nu mai trecea gaz destul si de aceea se oprea motorul.
              sigpic

              Comment


              • #52
                Originally posted by AR-18-MOS View Post
                Cam mare consumul afara, chiar foarte mare!
                Am vrut sa zic invers)) 8 afara si 10 in oras!!!

                Comment


                • #53
                  La mine prima problema a aparut la 13500 km.
                  Mergeam aseara prin afara localitatii cu loganu (1.6 GPL), avem 80-90 km/h, am vrut sa schimb dintr-a 4-a in treapta a 5-a, am apasat ambreiajul si am auzit cum se tureaza motorul (pana la 6.000) fara sa apas acceleratia. Am mers vreo 10 secunde cu ambreiajul apasat.. Fara sa accelerez deloc, dar cu motoru turat la maxim, dupa care l-am oprit (din mers ), Am crezut ca trebuie sa dorm in camp, noaptea.
                  Se blocase pedala de acceleratie... Am repornit motorul, si si-a revenit. Problema e ca, dak apas pedala la podea, se blocheaza, si nu revine in pozitia initiala, altfel merge ok. Plus ca dak ridic cu mana de pedala, in sus, se misca parca e o carpa. Am fost azi la service si se rezolva pe garantie, dar ma gandesc ca dak era altu si patea asta (sa i se blocheze acceleratia),poate intra cu ea in copac . Ati mai auzit de altii sa pateasca asa ceva?
                  Regards,

                  Emanuel Sescu

                  Comment


                  • #54
                    Nu cred ca e de la covorase... Fenomenul e reproductibil si fara covorase
                    Regards,

                    Emanuel Sescu

                    Comment


                    • #55
                      Am fost la service, si nu am reusit sa mai blochez acceleratia, sa ii arat lu ala . E probabil sa fi fost de la covorase... Si am vazut, totodata, la alte loganuri, cat de usor se ridica in sus pedala... Se pare ca e normal asa... Oricum, sa am grija cu covorasele...
                      Regards,

                      Emanuel Sescu

                      Comment


                      • #56
                        Nu e de la covorase, si la mine s-a blocat de vreo 2 ori, a ramas accelerata.

                        cine poate sa imi zica unde trebuie pus tester, sau mai bine zis conectat mufa pt a citi erorile de pe gaz?? Mie imi moare motorul aiurea si cand merg in service omul imi baga mufa in torpedou si citeste erorile si parametri pe benzina nu?? Pt a vedea parametri si erorile calculatorului de gaz unde se citesc/se conecteaza mufa ? Trebuie un anumit program pentru versiunile cu gaz ?? Spuneti-mi si mie cineva care stie, sa stiu ce sa zic la omul cu testerul ca e cam praf, un tataie de varsta a III care isi da cu presupusul ca ar fi aia, ba ailalta.
                        PS: pls ajutati-ma era sa ma prapadesc de 2 ori din cauza ca mi-a murit motorul, odata intr-o curba, cand am redus, sa iau de volan, AUUUU, pedala acceleratie s-a dus la fund, motor oprit, pedala frana tare, servodirectie de-abia puteam vira -->> am intrat pe contrasens noroc ca nu venea nimic. A doua oara tot la fel, cand veneam de la turci, intr-o curba periculoasa tot asa mi-a murit motorul si am intrat pe contrasens de unde venea un tir care s-a oprit cam la 0,5-1metru de mine. Iar a treia oara cand mi-a murit motorul deoarece nu puteam sa virez decat f putin era sa iau pe un om pe un scuter. Daca intram in el nu cred ca ma credea nimeni ca imi moare motorul si ca nu sunt eu vinovat. Ce as putea sa fac ? Am vorbit si la vocea clientului, oricum dacia nu mai are nici o treaba cu clientul dupa ce si-a primit bani.
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by gogoasha69 View Post
                          Nu e de la covorase, si la mine s-a blocat de vreo 2 ori, a ramas accelerata.

                          cine poate sa imi zica unde trebuie pus tester, sau mai bine zis conectat mufa pt a citi erorile de pe gaz?? Mie imi moare motorul aiurea si cand merg in service omul imi baga mufa in torpedou si citeste erorile si parametri pe benzina nu?? Pt a vedea parametri si erorile calculatorului de gaz unde se citesc/se conecteaza mufa ? Trebuie un anumit program pentru versiunile cu gaz ?? Spuneti-mi si mie cineva care stie, sa stiu ce sa zic la omul cu testerul ca e cam praf, un tataie de varsta a III care isi da cu presupusul ca ar fi aia, ba ailalta.
                          PS: pls ajutati-ma era sa ma prapadesc de 2 ori din cauza ca mi-a murit motorul, odata intr-o curba, cand am redus, sa iau de volan, AUUUU, pedala acceleratie s-a dus la fund, motor oprit, pedala frana tare, servodirectie de-abia puteam vira -->> am intrat pe contrasens noroc ca nu venea nimic. A doua oara tot la fel, cand veneam de la turci, intr-o curba periculoasa tot asa mi-a murit motorul si am intrat pe contrasens de unde venea un tir care s-a oprit cam la 0,5-1metru de mine. Iar a treia oara cand mi-a murit motorul deoarece nu puteam sa virez decat f putin era sa iau pe un om pe un scuter. Daca intram in el nu cred ca ma credea nimeni ca imi moare motorul si ca nu sunt eu vinovat. Ce as putea sa fac ? Am vorbit si la vocea clientului, oricum dacia nu mai are nici o treaba cu clientul dupa ce si-a primit bani.


                          Draga domnule "gogoasha69" problema e destul de simpla din cate inteleg eu de la dumneavoastra cea cu acceleratia tind sa cred ca e mecanica din cauza cablului de acceleratie care ramane blocat am patit si eu treaba asta o data dupa un drum de vreo 400Km chiar la intrare in Constanta la primul semafor care l-am intalnit in cale am dat sa opresc si cand am apasat ambreiajul motorul s-a supraturat si mie mi-sa parut a fi mecanica treaba pt ca am apasat mai tare pedala de acceleratie si a revenit la normal. In privinta testarului iti atasez cateva poze care sa te ajute :
                          1- mufa de diagnoza se afla sub capota cum te uiti la baterie in partea stanga(la instalatia Landi Renzo)
                          2- omul care baga mufa in torpedou face diagnoza la BENZINA
                          3- Softul pt GPL se numeste Blue Landi Renzo
                          4- Diagnoza care se face la Gpl arata ca in poze
                          5- treba cu muritul motorului o sa se vada la diagnoza si o sa-i spuna care e cauza si ce are de facut parerea mea e ca e gazu prost de unde alimentezi si bobina de la butelie sa nu isi faca treaba ca statii de Gpl iti recomand cateva ordinea ia o ca pe un top :OMV; Petrom; CrimboGas; ButanGas
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            @lucibursuc06: mltumesc mult, maine dimineata o sa merg si o sa il instruiesc pe nenea cu testerul cum sta treaba cu gazul. El mereu baga in torpedou mufa si imi arata ca nu are nimic masina... Oricum il iert ca e batran vreo 50 55 ani, dar ar trebuie sa lase pe altul care stie...
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Referitor la personalul calificat cam greu eu pe unde am fost nu am gasit personal calificat in afara de cei de la RoGroup
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by gogoasha69 View Post
                                PS: pls ajutati-ma era sa ma prapadesc de 2 ori din cauza ca mi-a murit motorul, odata intr-o curba, cand am redus, sa iau de volan, AUUUU, pedala acceleratie s-a dus la fund, motor oprit, pedala frana tare, servodirectie de-abia puteam vira -->> am intrat pe contrasens noroc ca nu venea nimic. A doua oara tot la fel, cand veneam de la turci, intr-o curba periculoasa tot asa mi-a murit motorul si am intrat pe contrasens de unde venea un tir care s-a oprit cam la 0,5-1metru de mine. Iar a treia oara cand mi-a murit motorul deoarece nu puteam sa virez decat f putin era sa iau pe un om pe un scuter. Daca intram in el nu cred ca ma credea nimeni ca imi moare motorul si ca nu sunt eu vinovat. Ce as putea sa fac ? Am vorbit si la vocea clientului, oricum dacia nu mai are nici o treaba cu clientul dupa ce si-a primit bani.
                                Mi se pare curios, cum adica nu ai reusit sa virezi pentru ca a murit motoru? Stiu ca nu mai aveai servodirectie si servofrana, dar asta nu inseamna ca nu puteai vira. Eu am oprit odata motorul din mers, intentionat, cand se blocase acceleratia, si mi s-a parut volanul destul de controlabil. Am facut scoala pe masina fara servodirectie, si stiu cum e; frana era mai dificila cu motorul oprit. Desi eram aproape de 100km/h cand am oprit motorul, nu am simtit nici o secunda ca nu pot controla masina.

                                PS: Eu is obisnuit sa imi moara motorul, desi am aproape 14000 km, mai ales la manevrele de parcare patesc des... Cam odata la 2 zile , probabil din vina mea .
                                Regards,

                                Emanuel Sescu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google