E pa dracu, poti sa ai super ECU GPL ca pina la urma tot reglajul manual e baza...
Inca nu am auzit de una sa se autoregleze/calibreze/seteze de la cap la coada...
OBD-ul te ajuta la fineturi...in special la variatiile gen temperatura, regim de mers, altitudine si alte timpenii din astea...
Daca nu faci o reglare buna in mers e de cacao...
Multi se multumesc numai cu autocalibrarea si gata...
Mai vine clientul "nu trage" , ii mai da putin pe ici pe colo...sau invers, "consuma mult"...
Dupa citeva ture daca clientul e insistent incearca sa-i mai faca odata autoc si reglaj in mers...dar intra in bucla...deja corectiile ECU benzina sint duse-n' balarii...
Asa este trece o bucata pina se incalzeste sonda lamba la temp de lucru...chiar daca e incalzita
Eeee asta cu parametrii o vazui la o masina dar inca nu m-am prins de ce dracu se dau peste cap...
Inca nu am auzit de una sa se autoregleze/calibreze/seteze de la cap la coada...
OBD-ul te ajuta la fineturi...in special la variatiile gen temperatura, regim de mers, altitudine si alte timpenii din astea...
Daca nu faci o reglare buna in mers e de cacao...
Multi se multumesc numai cu autocalibrarea si gata...
Mai vine clientul "nu trage" , ii mai da putin pe ici pe colo...sau invers, "consuma mult"...
Dupa citeva ture daca clientul e insistent incearca sa-i mai faca odata autoc si reglaj in mers...dar intra in bucla...deja corectiile ECU benzina sint duse-n' balarii...
Asa este trece o bucata pina se incalzeste sonda lamba la temp de lucru...chiar daca e incalzita
Eeee asta cu parametrii o vazui la o masina dar inca nu m-am prins de ce dracu se dau peste cap...
Comment