Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si eu patesc acelasi lucru,porneste ,scade relantiul ,parca merge intr-un piston,asa urat face,iar dupa cateva secunde isi revine mai ales daca o ajut din acceleratie si toata ziua nu mai face,decat atunci cand sta mai mult nepornita,i-am schimbat bujiile,am schimbat benzina,am verificat culbutorii,am curatat senzorul dupa volanta,am instalatie gpl tomaseto,acum mi-a zis un mecanic ca problema este de la iac,dar problema nu este de la gpl deoarece face si a fratelui meu ,el neavand gpl. nu a ramas decat sa o pun pe tester,altceva nu stiu ce sa-i mai fac,m-am resemnat .am intrebat mecanici,posesori de logane,toti dau din umeri sau spun remediile mai sus mentionate. daca cumva ,cineva reuseste sa dea o alternativa buna ,il rog sa o faca,multumesc !

    Comment


    • #32
      Mergi numai pe benzina citeva zile...si vezi daca se schimba ceva...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #33
        Originally posted by moog View Post
        mergi numai pe benzina citeva zile...si vezi daca se schimba ceva...
        nu ai inteles ? Fratele meu nu are gpl si face la fel

        Comment


        • #34
          1. Nu mai da reply+quote la mesajul anterior...
          2. Si daca efectul e acelasi trebuie sa fie si cauza la fel ??
          La el poate e senzorul de turatie, pompa de benzina si la tine reglaj prost pe GPL...
          Si la el ai facut aceleasi verificari ca si la tine ?
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #35
            majoritattea problemelor de pornire la rece greu se datoreaza mersul instalatiei de gpl prost
            stricand mersul calculatoarelor de benzina de aceea va recomand reinitializarea la ecu benzina apoi verifikare motoras pas cu pas aviz celor care nu le sta relantiu de dimineata reglajul tachetilor daca depresiunea in admisie este mai mare de0.35 trebuie facut in rest verificati instalatia de gpl sa nu functineze mult peste benzina adika
            coeficienti de inbogatire ai gpl sa nu depaseasca mai mult de 10 sau 15 procente
            la gpl mersu prost il dau injectoarele ele nu mai dozeaza bine gazu baga gaz prea mult. Calculatoru de benzina saraceste amestecu apoi dimineata la pornirea pe benzina efectiv nu mai porneste [daca scoateti o bujie este inecata adika uda] datorita motivelor mai de sus
            ps pt toti care nu se pricep nare nici o treaba bujiile fiisele sau pompele de benzina {numai daca nu au 250000km0 ]))
            Last edited by mytyca545; 10 September 2012, 22:42.

            Comment


            • #36
              Mitica, ai inceput bine dar ai "dat eroare" la final...am vazut "pompe" de kkt si la 100k...
              Nu pompa, ci regulatorul de presiune de pe ea...in fine simulacrul de regulator...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #37
                La primul plin pe GPL novice fiind am patit urmatorul lucru: becul palpaia - vroiam sa las GPL u pana se termina sa vad cat tine, eu eram in plina accelerare ca ieseam din localitate, a inceput sa tipe (pana m-am prins eu ce tzipa..mai greu)- si a trecut pe benzina- dar cu o mica zmucitura. Se poate sa se fi dereglat putin atunci instalatia pe gaz?

                Aseara am pornit-o dupa 24 ore (in prealabil am mers pe autostrada vreo 70 km cu 160-180; apoi 70 km pe gaz; apoi alti 30 km pe benzina dar fara sa mai fortez).
                A pornit o idee mai greu decat de obicei in sensul ca am tinut demarorul mai mult cu 1 -2 secunde (asta e irelevant- si cand nu aveam instalatia cateodata trebuia sa tin demarorul mai mult un pic),dar nu s-a mai oprit motorul. Deci clar- e ceva de la instalatia de gaz.
                Oare la Vernesti stiu sa imi reseteze si calcul de benzina?
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #38
                  Daca au interfata pt Renault ar trebui sa poata...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #39
                    Eu am Kia Ceed

                    Am sunat la Vernesti...le-am expus problema.
                    Raspuns scurt si la obiect:'e de la benzina, nu are cum sa fie de la gaz, schimbati benzina.
                    Ii zic -doamna am mers 100 km pe benzina si a pornit bine dupa- deci e clar o problema de la gaz.
                    Raspuns: sigur e de la benzina nu are cum sa fie de la gaz, schimbati benzina si la revizie ne comunicati daca s-a rezolvat problema.
                    '
                    Pai cum mama lui proces verbal in 66,000 km masina nu a avut nici pe draq si acum hodoronc tronc dupa 1,000 km - hopa hent am nimerit eu benzina de-aia super naspa...mai ales ca de cand am gaz am pus numai Efix.

                    Hm... sper din tot sufletul sa ne intelegem amiabil si sa se rezolve problema-pentru ca ..nu vreau sa ma laud... dar dau cu ei de pamant de nu se vad.
                    Vad ca se respecta treaba: pana iti iau banii lapte si miere;dupa..problem.

                    @moog si Alexys e posibil sa se fi dereglat instalatia de la trecerea aia pe benzina 'fortata'?
                    Multumesc.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #40
                      Eu zic sa suni si sa intrebi /ceri pe cineva de la tehnic...altfel vorbiti limbi diferite...
                      Cred ca e aceeasi toanta care zicea ca la GPL se pun injectoare sau electrovalve
                      Si ca INNO sint injectoare si Rail sint electrovalve...si injectoarele marete au garantie 500.000km )
                      Culmea e ca unii au pus bot...
                      Acei parametri adaptivi se modifica in timp...daca majoritar mergi pe GPL se vor modifica dupa GPL...
                      Ce spui tu nu e trecere fortata...asa e normal...si eu merg pina la golirea buteliei...chiar o trec inapoi pe GPL si mai merg o bucata avind grija sa nu accelerez tare sa sara inapoi...
                      In mod normal daca instalatia e reglata bine nu ar trebui sa simti nici o smucitura la trecere de pe GPL pe benzina sau invers...
                      Welcome to the Club! )
                      Enjoy the fun...

                      Daca au interfata smechera universala pot sa dea reset...daca nu , cu o interfata universala se holbeaza dupa LTFT si STFT , si mergi pe benzina pina se regleaza corect dupa benzina...dupa aia dau corectie...
                      Oricum la tine fiind masina ~noua parametrii banui ca sint ~=0 ...
                      Last edited by moog; 11 September 2012, 15:33.
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • #41
                        Sunt f nervos pentru ca se adevereste ce imi zicea un neamt:'marele defect al romanilor este ca nu stiu sa asculte'.
                        Nici nu m-a lasat sa termin fraza si sa ii descriu simptomele,..ca m-a luat cu placa 'e de la benzina nu are cum sa fie de la gaz.'
                        Stati doamna ca am mers 100 km pe benzina si a fost ok
                        'ce masina aveti? Da ...sigur e de la benzina schimbati benzina vorbim la revizie'.
                        Doamna e sotia patronului- ea raspunde la telefoane.
                        Nu disper nu sunt suparat- vorbesc la fata locului si cum e normal eu zic ca se rezolva problema.
                        Altfel na...exista OPC, prieteni avocati ...etc.
                        Repet- personalul mi s-a parut ok acolo asa ca peste 2 sapt sper sa fie ok.

                        LE In seara asta i-am mai dat o cheie. A pornit la sfert (dupa 24 de ore).
                        Last edited by eugenmanea; 11 September 2012, 20:17. Reason: Automerged Doublepost
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #42
                          Daca si miine dimineata porneste la fel de bine atunci e clara situatia
                          Oricum vad ca unii sint reticenti pe aici la faza cu "mersul pe benzina" ca varianta de diagnoza a problemei...
                          In 80-90% din cauza pornitului naspa la rece a masinilor cu GPL e reglajului decalat fata de benzina...uneori nici nu trebuie mult...mai ales pt pretentiosi...
                          Taxime"tristii" incep sa se vaite dupa ce nu porneste la a 10 a cheie )
                          Asta dupa ce pornesc luni de zile direct pe GPL eventual cu aftershave dat in filtrul de aer...

                          P.S. Daca e sotia patronului nu are voie sa fie "blonda" ? A invatat ea ceva dar e departe pt o persoana care ar trebui sa fie mult mai in tema pt a da detalii tehnice eventual pt cei cu probleme etc...
                          E destul de deranjant sa insisti asupra unor lucruri mai ales daca simti ca interlocutorul nu e "strain de cauza" ...
                          Banui ca pt 90% din clienti e super ok (aia care au auzit de GPL de la 2 vecini)...si destul de convingatoare ...am vazut cazuri si pe aici...
                          Last edited by moog; 11 September 2012, 21:58. Reason: Automerged Doublepost
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #43
                            lasati calculatoarele an pace . are pierderi de gaz si se aneaca remediati scurgerile de gaz de la injectoare si de la vacum

                            Comment


                            • #44
                              @Dan instalatia mea are 1,000 km si o luna. Crezi ca e cazul sa scape gaz?
                              Eu sincer tot din soft zic ca e problema
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • #45
                                Gica daca ai citi macar o pagina in urma ai vedea ca instalatia e noua...BRC...
                                Injectoarele alea nu scapa gaz ...
                                Iar ca membrana sa fie sparta sint putine cazuri si alea dupa zeci de mii de km...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google