If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
moog, in thread-ul " asta nu am gasit nicaieri vreo idee despre acel releu si tocmai de aceea m-am gandit sa aduc in discutie aceasta varianata. nu am dat search fiindca am citit toate cele 6 pagini ale thread-ului si negasind releul nicaieri am zis sa dau si eu cu bata-n balta. daca acest releu apare in alte thread-uri, forumuri, site-uri, google-uri etc. imi cer scuze ca nu am cautat prin toate acestea releul meu buclucas si am indraznit sa-mi spun parerea aici in forumul dumitale.
spui ca pe vremuri ai fost ajutat. corect, AJUTAT, nu luat peste picior pentru ca ai indraznit sa spui 3 cuvinte pe un forum. daca te deranja postarea mea preferam sa nu imi raspunzi decat sa ma tragi de urechi ca la scoala generala ( pe care, apropo', nici eu nu am facut-o cu esca in manualul de limba romana)
as fi tare curios sa-mi arati si mie unde s-a mai discutat despre acest releul in acest thread...
Sint mai multe topicuri legate de GPL ...nu ai gasit pe topicul asta deoarece ai fost singurul cu ideea creatza de a monta releu sa pornesca bine
Ai o idee despre "releu pompa" dai un search pe forum si vezi daca s-a scris...si ce s-a scris...
Daca citeai cu atentie postul meu ce te-a ofensat:
ai fi observat un spatiu intre raspunsul meu pt tine si ce am scris cu "bold"/ingrosat...
Adica e ceva separat...o fraza ce nu era specifica pt tine ci scrisa la modul general legata de titlul topicului...
Si fraza "ofensatoare" nu facea referire la utilizator in mod special ci mecanic auto sau montator...zic asta deoarece mai sint unii utilizatori ce sustin ca "porneste pe benzina dom'le ce are gazul cu asta"...
Banui ca nu te-ai simtit lezat ca am zis ca "Compari merele cu varza..."
Daca da imi cer scuze din politete, poate m-am exprimat prea dur...dupa cum cred ca ti-ai dat seama (daca te-ai documentat intre timp) comparatia ta nu-si avea locul...
In rest numai de bine...
De discutat de releu mai mult, a fost tot intr-un topic legat de GPL (in Dacia Logan GPL)
ok, n-are rost sa mai stresez lumea pe aici. imi cer scuze ca am indraznit sa deranjez un specialist cu ideile mele crete. data viitoare ma voi documenta temeinic inainte sa scriu vreun rand pe vreun forum, asta ca sa nu dau iar de vreun binevoitor gata sa "ajute" prin mistouri si bascalii.
Last edited by vitriol; 28 November 2013, 13:05.
Reason: Automerged Doublepost
M-a sunat astazi dl. Laurentiu- Progaz.
Mi-a zis ca astazi a venit baiatul cu cealalta kia care are probleme la pornire.
La el a fost la Kia i-au desfacut cei de la Kia motorul bucati (pe garantie), i-au inlocuit valva care tine presiunea benzinei plus inca o valva (imi scapa acum) si i-au deconectat instalatia GPL.
De 1 luna jumate de cand i-au deconectat GPL ul masina a pornit perfect (cu GPL u ajunsese sa porneasca pe la a 10 a cheie ).
Azi la Vernesti a venit si un reprezentant al importatorului. I-au testat-o - nu au descoperit nimic anormal (bine...masina are vreo 1,000 km numai pe benzina).
I-au inlocuit calculatorul GPL. Sunt curios daca i-au rezolvat problema.
Mi-a zis dl. Laurentiu ca s-ar putea sa fie o problema cu instalatia - sa fie incompatibila cu Ceed ul.
Acum eu ma cam indoiesc, sunt alti cativa zeci de utilizatori care nu au probleme
Pai dc imi schimba calculatorul logic ca imi face recalibrare (de fapt trebuie sa o ia de la 0)
Ce e ciudat- e ca de cand am pus petrom 99 a pornit bine.(joi si vineri)
Mai baieti! Citesc si ma minunez, cu posturile voastre, atat importatorul cat si montatorul, au dat inapoi cu cativa ani la imagine. Nu cumva sunteti pusi de concurenta? Personal nu mi-ar pica bine sa mi se afiseze o astfel de problema cu presupunerea de incompatibilitate sistem GPL-motor. Eu nu prea ma impac cu reglajul ala perfect cu abatere minima - corectia de 3-9% este prezenta si pe benzina obligatoriu, altfel exista sigur o problema de genul ECU benzina lucreaza in bucla deschisa (spre exemplu temperatura apa citita prea mica - fara eroare in ECU benzina -sau circuit deschis injector benzina, etc.) - sa vezi ce suprapuneri perfecte de harti ai atunci...
Daca nu o rezolvati nici cu italienii, puteti sa-mi faceti o vizita, nu prea cred ca un motor nu poate porni daca are tot ce-i trebuie...
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
@Alexys ai avut timp cumva sa te uiti pe filmuletele puse de mine cu pornirea?
Ai mai intalnit cumva vreun caz asemanator- vorbesc de orice masina nu d ceed neaparat?>
Asta cu eroarea- eu nu ma pricep f bine dar din ce imi ziceau cand au testat-o era cam asa: pe benzina aparea benzina cam intre 0 si 3% (asa vedeam si eu pe aparatul ala) iar cand trecea pe gaz - eroare 0%.
Eu unu nu cumpar asta cu incompatibilitatea, mai degraba
1. E posibil calculatorul gpl sa aiba ceva
2. E posibil ca datorita unor update uri la softul brc, ECU gaz sa intre in conflict cu ECU benzina.
Daca nu rezolv nici saptamana viitoare prin schimbare ECU gpl ma rog de tine trag o fuga pana la Pitesti sa iti arunci si tu o privire.
Cei de la BRC au recomandat instalarea unui soft mai vechi fara ultimele update uri.
Oricum masina e la service ul kia acum si se fac verificari- sa vedem ce iese (repet- miercuri seara am consumat tot EFIX ul -pana masina arata autonomie< 50 km) si am pus Petrom 99 de 200 ron- deci a trecut acul de juma de rezervor.
Joi dimineata masina a pornit la fel- adica la a 2 a cheie.
In schimb joi seara dupa 9 ore de stat (la serviciu) masina a pornit bine. La fel si vineri dimieata (dupa alte 12 ore de stat) cand am dus-o la service.
POATE o fi fost de la Efix - benzina proasta. Dar e fooarte mica posibilitatea.
Pai le-am vazut. Prima mea concluzie din informatiile pe care le am, este ca cei de la Kia nu au stiut totusi sa reinitializeze ECU benzina, fapt care ingreuneaza putin rezolvarea problemei. Zici ca n-a pornit nici cu benzina proaspata decat peste ceva timp dupa ce ai mers doar pe benzina -deci si-au revenit parametrii. Nu e suficient sa-i dai tu talpa, fiecare producator are un protocol de "memorare" ai parametrilor necesari pe masina. Cum vine la Logan - motor cald, cilindrul 1 recunoscut, fara erori, se schimba vitezele la 2000 rpm se urca in tr. a III-a pana la 90 kmph si se revine in frana de motor lejer pana la mers in gol... Ceva asemanator e si in manualul de KIA, chiar daca ei iti aduc sau nu ECU benzina la 0. Prima faza pare ca nu ai suficienta benzina la pornire in video. Dar povestesti ca bujiile erau ude, deci e prea multa, nu stiu daca asa erau si prima oara.
Concluzia la care o sa se ajunga daca nu se rezolva problema, o sa cam lase de dorit. Adica o incompatibilitate fara o explicatie clara de genul nu are aer, benzina, scanteie, etc - nu are nici o relevanta...
Iar faza cu corectorul care pe GPL e 0 % e ciudata, pare ca motorul intra in bucla deschisa datorita unei erori, mai povesteste-ne odata!
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Din pacate nu prea pot sa iti povestesc mai mult ca nu prea ma pricep
Deci- pe tester bosch la ralanti benzina- eroarea varia intre 0 si 3% (asa arata pe tester- si in sarcina cand am mers la drum intins tot asa arata).
Cand facea switch pe gpl- eroare 0% tot timpul.
Dennis colegul meu de suferinta cu celalalt Ceed ce nu porneste a fost sambata la vernesti a venit si un reprezentant al importatorului un 'domn Cristi'.
Nu i-au gasit nimic, i-au schimbat ECU GPL. Imi zice ca duminica dimineata a pornit f bine masina.
Ra mane sa vad dc cei de la Kia i au gasit ceva= masina e in service Kia acum.
La Vernesti cand am fost nu i-au facut absolut nimic doar au testat o. Nu au reinitializat ECU benzina.
Foarte curios...
Ce spui tu e semnal sonda instant... cind te mai duci sa te uiti la LTFT si STFT...
De ex. daca la inceput tu ai mers cu -5% amestec mai bogat si ECU benzina a dat corectie +5% atunci semnal instantaneu sonda ai sa ai ~0% ...
La relanti ar trebui sa se cunoasca dar nu mult...
Totusi inclin sa cred ca e o eroare soft, sau ECU benzina are o problema...
KIA Ceed e normala la pus pe GPL...s-au pus vreo 2 si pe aici anul trecut si cica nu le-au mai vazut decit la schimbat filtre...si s-a pus un banal STAG 300 fara update la ISA2
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Moog nu mai zic nimic pentru ca nu prea ma pricep si s-ar putea sa va informez gresit. Doar atat am vazut eu: pe benzina oscila intre 0% si - 3%; pe gaz arata 0%. Nu stiu nimic altceva.
Data viitoare cand ma duc la Vernesti o sa filmez- asa e cel mai simplu
pt a doua oara, am avut probleme cu pornirea la rece(nu pornea pe benzina deloc si eram nevoit sa o pornesc pe GPL)
rezolvarea a fost aceeasi ca prima oara: benzina proaspata si totul a redevenit la normal.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment