Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adevarul e ca benzina cam face paienjeni in rezervor.

    am bagat de 100 lei pe la sfarsitul lui august si mai am 3 liniute

    Comment


    • buna ziua eu sunt nou in forumul loganistilor si am o mica problema am si eu un logan pe benzina ,gpl si dimineata la prima cheie cand se face trecerea de pe benzina pe gpl incepe sa tremure motorul ca si cum sar opri dupa un minut is revine si merge aproape in parametri

      si de exemplu cat merge ea asa balbaita i-mi clipeste si martorul motor iar dupa ce isi revine nu mai clipeste ci sta aprins
      Last edited by constanti 29; 14 October 2012, 09:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • sincer nu inteleg de ce moderatorii nu au inchis acest thread pentru ca mai este unul cu acceasi tema si se discuta aceleasi probleme.fara suparare ar fi mai usor sa gasim o rezolvare daca problemele identice s-ar discuta doar intr-un thread

        Comment


        • Salut.
          biancamarius5 de ce nu folosesti functia report si asa vei fi vazut/reperat mai bine de un moderator si poate va si unii cele doua threaduri.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • mersi credeam ca functia report se foloseste doar pentru a raporta un comportament inadecvat nu si pentru acest fel de probleme

            Comment


            • Deci...n-am cuvinte!
              Sa va povesteasca Alessandro ce a vazut el azi la Vernesti- nu va zic eu ca dupa aia iar sunt acuzat ca sunt de la concurenta ))))))))
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Ce a vazut la Vernesti?
                http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                Comment


                • Tester ai pus? Dedicat, nu universal. Poti avea probleme cu bujiile (incearca ngk speciale gpl), pompa benzina nu mai merge in parametrii optimi (dincolo de pornirea din instalatia secventiala, este strict recomandat sa parcurgeti lunar cativa km pe benzina, cu motorul in sarcina crescuta) sau corp clapeta acceleratie (daca ai schimbat motorasul cu unul bun)

                  Comment


                  • Ca bine zice Drone ...ce ati vazut la Vernesti ?
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Dans la bara!
                      Sau au uitat!
                      Sunt curios pentru ca acolo mi-am pus si eu instalatia si ma intreb ce mi-a scapat.
                      http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                      Comment


                      • Am avut probleme cu pornirea la rece si as vrea sa va spun cum s-a rezolvat problema la mine.
                        Nu mai pornea la rece,prima data pleca dimineata la a doua cheie,apoi si in timpul zilei la a doua cheie,ulterior pleca dimineata uneori la a doua cheie,alteori la a7,8,9-a cheie.Am ajuns si in timpul zilei sa plece dupa 3,4,5 chei.Prima data am curatat motorasul pas cu pas,apoi l-am schimbat cu altul de pe un Clio.Rezultatul zero barat.Am dus masina la un service unde mi s-a facut o diagnoza,rezultatul,nu sant erori eletronice.Am cerut sa-mi faca si o reinitializare a parametrilor.Am schimbat senzorul de turatie de pe volanta-nimic.
                        Apoi am citit pe net despre posibila defectiune a mufei de la senzorul de turatie.Explicatia,din cauza vibratiilor se largesc gaurile si nu mai face contact bine,sau se pot si oxida contactii.De asemenea mi-am adus aminte ca schimbasem si bujiile cu altele noi,de origine Renault cu 2 electrozi,iar problemele cu pornirea incepuse sa apara cam la 3 saptamini dupa.Asa ca am incercat marea cu degetul si am bagat la loc vechile bujii,care erau inca bune si am scos mufa de la senzorul de turatie,am rasucit citeva fire de cupru dintr-un cablu electric,cam de vreo 0,5 mm grosime manuchiul,si am bagat pe cele doua gauri de la mufa pentru a se face un contact mai bun.Rezultatul,pornire din prima.Dimineata la fel,a doua zi la fel.Asta dupa ce m-a chinuit vreo 2 luni de ma luasem cu miinile de cap.Morala,pot fi multe cauze pentru care nu porneste la rece,dar este bine sa incercati ce am facut eu,inainte sa schimbati jumatate de masina.Am vazut ca unii si-au prins cu cositor pe direct firele care duc la senzorul de turatie pentru a nu mai avea problema cu mufa.Cam asta ar fi.Loganul este o masina buna,nu am schimbat prea multe la el si am deja 152000 de km,iar instalatia de gaz o am de pe la 38000 de km,deci am deja peste 110000 de km cu ea fara probleme majore(am schimbat teurile de plastic si am curatat-o odata).Am crezut ca oricine ca mapa de benzina se deregleaza de la gaz si de aia nu porneste,insa cred ca sint cazuri izolate si nu trebuie sa generalizam.

                        Comment


                        • mufa de la senzorul de turatie = mufa de la motorasul pas cu pas? Sau e altul? am aceleasi probleme si nu am gaz. Am fise magnecor de 8.5 si bujii Ngk Irridium , deci slabe sanse sa fie de la ele. Multumesc

                          Comment


                          • Salut.
                            @eugenmanea - De curiozitate, totusi...ce s-a vazut / intamplat la Vernesti ? Poti sa-mi dai si un mesaj privat. O zi buna.
                            Last edited by cos123; 26 November 2013, 08:15.
                            Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl

                            Comment


                            • Daca n-ai observat, postul respectiv era de anul trecut, cauta-l pe mail daca nu stii de ce a murit pisica .Probabil o fi vazut cum isi schimba vantul directia, oricum daca esti curios, din informatiile mele nu exista probleme de incompatibilitate intre brc si kia, sau mai corect spus inca nu am vazut/auzit ca nu s-ar potrivi pe o anume marca sau model auto.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment


                              • De vazut/ modificat nu s-a facut nimic. De fiecare data au dat vina pe benzina.
                                De fiecare data cand ii faceau testul harta GPL se suprapunea perfect peste harta benzina.

                                Cu Petrom 99 nu mai am probleme cu pornirea, doar cu benzina de 95. Totusi-daca plec direct in primul minut cam da in nas.A ramas ca atunci cand mai ajung pe la Vernesti sa imi schimbe ECU GPL.(ultima oara cand mi-a facut figuri a fost in vara cand am fost in Croatia si am facut plinul de la Turnu Severin cu Petrom 95.
                                Repet- la mine cand se manifesta problema- la prima cheie nu o ia; la a 2 a o ia perfect- niciodata nu a fost nevoie de a 3 a cheie
                                Un alt semn de intrebare este faptul ca computerul de bord atunci cand merg pe gaz imi arata un consum cam cu 15% mai mare..de fapt se cam potriveste cu cat consuma gaz (mai adaug cam 300 ml si pot calcula consumul exact pe gaz vs ce arata computerul). Cei de la Vernesti nu m-au lamurit cand le am zis: au zis ceva ca emulatii pe gaz care sunt altele..si ca e normal ca ECU pe bord sa imi arate un consum mai mare decat imi afiseaza cand merg strict pe benzina.
                                La unii colegi cu Kia computerul arata cat ar consuma pe benzina- nu creste consumul afisat; pe cand la altii arata ca la mine- un consum mai mare.
                                Last edited by eugenmanea; 28 November 2013, 12:53.
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google