Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adevarul este ca ma minunez la cite citesc pe forumuri...si ma gandesc si la utilizatorul cu rezervorul, dar si la montatori
    Adevarul ca ne meritam soarta...pacat ca mai exista o minoritate NORMALA care sufera de pe urma majoritatii...

    Asta e din ciclul : "ai dop de gheata in rampa de benzina" ...la masina NOUA cu ~2000km in bord si vazuse 2 plinuri pana atunci (1.2TSI) ....adica filtrul de benzina era pe baza de vata ? Sau era lipsa ?
    Proprietarul a muscat-o...si se "bucura" acum dupa ce a iesit din garantie de calitate masinii luate...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Minuni sunt multe.
      Off pe vremuri cand avea tata oltcit nu ii pornea intr o dimineata f friguroasa.Vine un nene care se dadea mecanic si ce credeti ca propune: sa ii dea cu flacara la carburator )).I am zis du te bai nene si lasa ne!
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Problema Pornire Dimineata

        Salut,

        Am citit cateva post-uri vav de aceasta problema, dar nu sunt lamurit 100%.
        Am GPL si dimineata (sau dupa mai multe ore de stationare) imi porneste "ïnecata". Am fost la service, am curatat clapeta, regulator si senzorul de pe volanta si masina tot asa face. Am fost la service GPL si mi-au pus-o pe tester, mi-au verificat-o si intr-un final mi-au spus ca motivul principal al problemei enuntate mai sus ar fi ca rampa de injectoare de la GPL pierde gaz si imi modifica valorile calculatorului masinii. Mi-a aratat ceva pe laptop (niste valori de amestec si bla bla bla) si mi-a spus ca treb sa schimb rampa si evident mi-a facut si o oferta (4 mil) cu tot cu adaptor deoarece eu am instalatie mai veche Milano.
        Am rugamintea daca s-a mai lovit cineva de problema asta si ma poate ajuta sa posteze.

        Multumesc

        Comment


        • Mergi cateva zile NUMAI pe benzina, macar vreo 20km si 3-4 zile...daca dupa asta incepe sa mearga bine du-te la aia cu gazul...400RON nu este enorm...~200 rampa, adaptor ~50-100 depinde de la ce la ce, + manopera/calibrat...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • salut.

            si eu am un logan din 2006.am si gpl.porneste greu dimineata.pe gaz merge bine.iar pe benzina in timpul zilei porneste si da rateuri si parca se ineaca.nu are vlaga la turatia motorului.am schimbat,bujii,bobina,benzina,motoras paspas,voi incerca si injectoarele.sper sa gasesc problema.

            Comment


            • .sper sa gasesc problema.
              Si eu sper; aici aveti 10 pagini pentru a va edifica.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • salutare
                o problema sau mai bine zis din cauza frigului ,intre Sarbatori ,am avut urmatoarea problema ,detin un logan 1.4 mpi+gpl mai nou ,pornea pe benzina ,mergeam 500 -1000m se oprea in mers ....a facut de cateva ori asa ,in momentul cand se incalzea si trecea pe gaz nu mai facea nici o problema .
                am fost sa o verifice la dacoserv in miliari ,au verificat-o pe benzina ,nici o eroare in computer ,mecanicul de acolo zice: mergi sa iti faca o verificare la gaz ,ca de la gaz este ,am mers si am facut o constatare si la gaz ,chiar azi la agr ,nici la gaz nu a iesit nimic ,au pus-o pe tester si nimic ,totul merge normal .
                intrebarea este de la ce ,timp de 2 saptamanii masina s-a tot oprit in mers,inainte sa treaca pe gaz ?????
                filtre toate sunt schimbate ,bujiile sunt noi cu 2 electrozi ...,ceva s-a intamplat dar nu stiu ce ...
                acum masina merge ok ,fara sa mai se opreasca si fara sa ii fac nimic .

                Comment


                • probabil nu ai senzor de temperatura apa pe vaporizator, trecerea pe gaz fiind facuta prea devreme + frig => motor oprit

                  Comment


                  • Si a mea la fel, AGR-ul nu a stiut ce sa-i faca, eu o trec manual pe gaz in fiecare dimineata in urmatoarele conditii: cel putin doua liniute la temperatura, in viteza a 3-a, turata peste 2000 rot/min, altfel nu trece, moare motorul, parca merge in 2 pistoane, se gatuie putin si trece, de cand s-a mai incalzit parca trece mai lin.

                    Comment


                    • Salutare . Am avut si eu problema cu pornitul greoi la rece,insa am rezolvat-o astfel . Am oprit gazul de la robinetul de pe butelie si am lăsat motorul sa functioneze pana s-a terminat gazul de pe coloana . Apoi ,dupa bipaitul care atesta terminarea gazului am oprit motorul . Dimineata urmatoare a pornit la sfert . Astfel am descoperit ca electrovalva de pe vaporizator nu închide , fapt pentru care pornirea motorului era greoaie pentru ca pornea innecata . Sper ca am fost de ajutor. O zi buna !

                      Comment


                      • Intra-o dimineata pornesc masina si cand trece pe gaz se opreste brusc, pornesc din nou cand trece pe gaz moare brusc motorul, incerc a treia oara la fel. O pornesc si o trec pe benzina, merg si alimentez gaz ca eram pe rosu apoi pornesc trec pe gaz si totul revine la normal. acum ma intreb ce a fost? In mod normal daca nu mai aveam gaz trebuia sa piuie nu sa se opreasca motorul brusc iar a doua zi nu a mai facut asa chiar daca motorul a fost rece.
                        Daca ati patit si voi va rog sa ma lamuriti si pe mine.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • Aveai presiune mica la gpl sub 0.5 bar(iar senzorul vedea probabil presiune mai mare) si doar facea trecerea pe gpl dar nu putea sa tina relantiul ,dupa alimentare are presiune normala de functionare

                          Comment


                          • Multumesc mult pt raspuns!

                            Comment


                            • Tremurat 4-5 secunde doar la prima trecere pe gaz

                              Vă rog să-mi spuneți care sunt simptomele care duc la schimbarea membranelor. Am instalație Tomasetto STAG 200 pe un Logan de 1,4 cu 111000 km pe gaz si la prima trecere de pe benzină pe gaz are un tremurat de 4-5 secunde. Filtrele sunt schimbate, au 2000 de km. Asta se întâmplă doar la prima trecere, dupa ce masina s-a incalzit totul e ok. Mulțumesc anticipat. Respect!

                              Comment


                              • Injectoarele cum sant ?
                                La km astia te apropii de o revizie mai serioasa putin...kit rep vap si rampa...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google