Am un Logan 1.4 MPI convertit pe GPL cu o instalatie Tomasetto Achille instalata de Autogaz.
Problema e ca aceasta instalatie porneste pe gaz cand motorul atinge 35 de grade. In cazul meu, majoritatea drumurilor sunt scurte, si in martie la 2grade dimineata, merg peste jumate din drum pe benzina, asa ca GPL porneste din prima doar daca motorul e cald. Credeam ca am facut combinatie, dar tare mi-e ca am dat banii degeaba pt ca rar merg la drum lung
Am doua intrebari:
Problema e ca aceasta instalatie porneste pe gaz cand motorul atinge 35 de grade. In cazul meu, majoritatea drumurilor sunt scurte, si in martie la 2grade dimineata, merg peste jumate din drum pe benzina, asa ca GPL porneste din prima doar daca motorul e cald. Credeam ca am facut combinatie, dar tare mi-e ca am dat banii degeaba pt ca rar merg la drum lung
Am doua intrebari:
- Exista vreo metoda sa se incalzeasca mai repede motorul? Sau mai exact sa se incalzeasca astfel incat sa consume cat mai putina benzina.
- Acum e martie, credeti ca e posibil ca iarna cand e foarte frig sa nu ajunga deloc la 35 de grade, si sa merg doar pe benzina?
Comment