Cum Incalzesc Motorul Mai Repede?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    puneti cartoane fratilor pe bara si o blana mare ca sa nu ii fie frig la masina
    30 grade ar trebui sa ii faceti in max 5 minute de mers cu masina,asa ca daca n-ai de mers nici 5 minute cu masina nu stiu la ce ti-ai luat instalatie pe gaz, ca oricum in ritmul asta si daca ai merge 100% din timp pe gaz ti-ai scoate investia in 4 ani .
    Degeaba incalziti artificial apa masinii , ca temperatura uleiului tot nu ajunge intr-un punct optim pentru ca motorul sa functioneze cum trebuie,deci chiar daca trece pe gaz tot n-o sa mearga cum trebuie masina chiar daca apa e la temperatura care trebuie .
    E ca si cum voi vreti sa incalziti motorul cu apa in loc sa incalzeasca motorul apa.Rezistentele alea se folosesc ca sa ai caldura in habitaclu mai repede,nu ca sa aduci motorul la temperatura cu ele.Sunt curios cum deconectati rezistentele alea,odata ce motorul a ajuns la temperatura dorita,sau le lasati asa sa fiarba motorul ?
    La fel de bine poti minti senzorul ca ai 35 grade si e acelasi rahat,tot rau o sa mearga masina.
    Last edited by Cristi_Xp; 11 March 2012, 00:26.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Cristi daca esti necunoscator sa nu zic altfel, macar pastreaza parerile pt tine...
      Uneori tacerea e de aur...zic unii... banui ca nu ai auzit de asta.
      Masina e facuta sa mearga la rece...nu motorul e problema...
      Se incalzeste "fortat" vaporizatorul nu motorul ...
      S-au inventat termocontactele Gigel pt controlul temperaturii...asta in varianta simpla, sint si variante mai serioase...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #18
        Toata lumea are dreptate

        Observ ca toata lumea da sfaturi care mai de care mai ciudate. Intr-adevar motorul se incalzeste rapid, daca il forjezi, chiar foarte rapid, daca il ajuti cu rezistente cartoane si alte minuni- acelasi rezultat. Si totusi omul se plange ca nu-i trece suficient de repede pe GPL. Este marele dezavantaj la sistemele GPL cu senzor de temperatura montat (insurubat) in reductor. Daca circuli si este in calea aerului rece, s-ar putea sa nu mai comute deloc... De multe ori vad situatii de genul 39 grd temperatura GPL si 34 grd cea a apei, cand clientii intreaba de ce n-ar fi chiar asa, le raspund ca am deveni prea bogati cu un astfel de randament la transferul de caldura.
        Cea mai buna rezolvare ar fi utilizarea senzorului motorului-imposibil la instalatia data. Ar ramane repozitionarea senzorului in corpul reductorului in gaura filetata speciala si protejarea acestuia de curentii de aer, combinata cu micsorarea temperaturii de trecere-prin tatonare.
        Chiar daca pleci de pe loc direct, sistemul trebuie sa comute pe GPL in maxim 2 km indiferent de stilul de mers. Cu cartoane si stationare poti obtine trecerea in 2-3 minute.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #19
          Varianta cea mai buna este corectia functie de temperatura gazului...
          Si cu senzor temp pt gaz pe rampa nu pe furtun ca la unele sau deloc ca la altele...
          As putea sa scad la mine si la 20 grade temp de trecere dar diferenta e de 2-3 min max...cel putin acum...la -25 grade e alta poveste...
          Nu ma ma stresez pe chestia asta...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #20
            Se poate incalzi motorul cu o tija de fier infasurata la un capat cu o bucata de carpa muiata in motorina sau pacura si aprinsa... Ca la RABA...
            Vorba lui Cristi, daca mergi putin de ce ti-ai mai pus GPL? Mai tare zapacesti motorul si sondele alea.

            Comment


            • #21
              Pai nu merg putin, merg mai multe drumuri scurte intr-o singura zi. Per total se aduna. Ideea e ca atunci cand am vorbit cu oamenii care incercau sa-mi vanda instalatia mi-au spus ca "pornirea se face pe benzina" si am crezut ca va comuta pe gaz in cateva secunde de la pornire. Mi-ar fi placut sa fie asa.

              In plus de asta vroiam sa stiu daca se comporta normal sau sa ma duc cu ea inapoi in service. Aparent e ok.

              Comment


              • #22
                Tu trebuie sa intelegi ca,cu cat e mai frg afara cu atat o sa mearga motorul mai mult pe benzina deoarece daca temp.de afara e de -25grade tot aceeasi temperatura o are si antigelul iar motorul trebuie sa incalzeasca antigelul pana la 35 grade,de aici o diferenta de 60 grade pe care nu o mai obtii in 2-3min ci in mai mult timp in care va functiona pe benzina!Verifica termostatul iar setarea temp de trecere a instalatiei GPL o poti da la 30grade dar nu mai putin.Pe timpul verii o sa vezi ca la 1-2min dupa ce ai dat cheie o sa treaca pe GPL deoarece si temp de afara o sa fie mai mare si automat el se va incalzi mai repede.
                Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by moog View Post
                  Cristi daca esti necunoscator sa nu zic altfel, macar pastreaza parerile pt tine...
                  Uneori tacerea e de aur...zic unii... banui ca nu ai auzit de asta.
                  Masina e facuta sa mearga la rece...nu motorul e problema...
                  Se incalzeste "fortat" vaporizatorul nu motorul ...
                  S-au inventat termocontactele Gigel pt controlul temperaturii...asta in varianta simpla, sint si variante mai serioase...
                  bine ca esti tu mare cunoscator ...
                  Tacerea e de aur , am zis eu ceva ? Eu ma exprim in scris aici pe forum , tu nu?
                  ia argumenteaza-mi tu mie cum se incalzeste mai tare apa aia din motor daca ii pui carton in fata radiatorului,circuit care oricum pana la deschiderea termostatului sta inchis .
                  Nu se recomanda trecerea pe gaz sub 30 grade pentru ca motorul va merge aiurea sub parametrii , dar aia 30 de grade la apa implica o anumita temperatura la care a ajuns motorul din cauza rularii lui,asa ca sa iti explic sa intelegi si tu , poti turna apa de 40 grade in motor , doar ca el va merge la fel de prost cum merge un motor proaspat pornit pana nu se incalzeste ca lumea.Eu pot sa iti argumentez cat vrei,o masina pe gaz merge chinuita, daca ii dai gaz din start cu motorul rece eu sunt tare convins ca abia va sta in relanti
                  Last edited by Cristi_Xp; 11 March 2012, 09:38.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Treaba cu cartonul e pentru cei care au termostatul blocat pe deschis moment in care automat se face circuitul mare al motorului.Daca ar fi un termostat bun nu ar mai trebui pus acel carton,plus ca mai arata si ca dracu!
                    Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

                    Comment


                    • #25
                      Hai ca sa " incins discutia" si devine din ce in ce mai palpitanta !!!

                      Daca producatorul instalatiei de gpl a proiectat pornirea acesteia la minim + 30-40 grade...ala nu a facut-o de prost....sunt cateva chestiuni tehnice simple pe care ar trebui sa le inteleaga toata lumea...

                      1. Pornirea pe benzina se face mult mai usor indiferent de conditiile meteo fie -/+.
                      2. Gpl intra sub forma de vapori in galeria de ardere si este mult mai inflamabil dupa + 40 C altfel nu treceau apa calda prin sistemul istalatiei gpl sa incalzeasca gazul.
                      3. Pornirea pe benzina favorizeaza decolmatarea si lubrefierea injectoarelor pentru ca se stie ca gpl are o ardere puternica dar uscata ,altfel nu se recomanda ca la 2000-2500 km facuti pe gpl sa mergi cel putin 50 km pe benzina.
                      4. Pornirea directa pe gpl nu este recomandata decat in situatii extreme (adica am uitata sa alimentam benzina ,pana prostului )

                      Restul sunt povesti de adormit copii ! Cititi instructiunile de utilizare a instaltiei gpl si nu va mai certati aiurea !!!
                      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                      Comment


                      • #26
                        Ma intreb daca benzina are cifra octanica mai mare s-o incalzi mai repede?

                        Comment


                        • #27
                          alex
                          dimineata : dai o cheie porneste si dupa aceea cureti parbrizu de bruma , dureaza maxim 1 min si apoi dupa ce pleci cu ea in max 1 km trece pe gaz , km acela vacut cu viteza 2 - 3 mers lejer .
                          intre stationari : te sui in masina pornesti motoru si dupa aceea pui centura si reglezi muzica / postu radio asezi actele / telefonu si mapa de serviciu pe scaunu pasager stingi tigara si o arunci nu pe jos , garantat trec 30 - 60 sec toate manevrele motoru se incalzeste si trece mai repede pe gaz .
                          daca afara sunt - 25 grade automat si masina are -25 grade , dar dupa 2 - 3 ore de functionare intr-o pauza de 1-3 ore nu ajunge imediat la - 25 grade ci poate la -5 -- 0 grade , iar ca ideee la relanti golanu meu consuma 1,14 l benzina /ora iar gpl 1,4 si ceva tot pe ora , vazut pe calculator pe test .
                          gpl este ieftin tine cu propietaru dar trebuie rabdare , batraneste luat nu iute .
                          duminica trecuta pe 4 dec am fost la bucuresti cu toata familia sotia si doi copii la muzeu la antipa traseu buzau - bucuresti antipa - bucuresti cet ilioara este o scoala de soferi acolo ( poligon) - auchan si buzau acasa , km vreo 270 si ceva iar un consum mediu de 7.9 bun pentru un motor de 1.6 mers omeneste si 50 dar si 100 cel putin in bucuresti mergi dupa coloana ( am prins si 70-80 ) portiuni mai mici sau mai mari ,blonda sa traiasca adica gps .
                          trage singur concluzii despre gpl
                          Last edited by tirum76; 11 March 2012, 15:41.

                          Comment


                          • #28
                            Excelent zis - tirum76...
                            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                            Comment


                            • #29
                              O solutie ....alarma cu pornire motor si se rezolva problema , o pornesti cu 5 min inainte de plecare.

                              Comment


                              • #30
                                tirum76 a povestit exact ca la carte asa facea bunicu neu cu vechia lui dacie si mergea struna masina
                                Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google