Probleme Cu Pornirea Dimineata Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    firiss,pai atunci iti explic la telefon cum poti sa faci.cand ai un pic de timp da un semn.moog scuze,n-am stiut.am vrut sa ajut omul sa-si rezolve problema.

    Comment


    • #62
      eu am rezolvat problema cu pornirea.o las sa mearga putin pe benzina aproximativ zece secunde si dimineata imi ia cheia din mana

      Comment


      • #63
        de-ar fi asa de usor....
        spor

        ,,DE_TOATE,,

        Comment


        • #64
          kti spor la ce? nu cred ca ar fi cazul sa faci vreo aluzie...
          Am inteles ce trebuie facut, reinitializarea nu este greu de facut, iar calibrarea am mai facut si si-a revenit, porneste mult mai ok ca inainte, iar cu consumul...mi se pare mult, dar doar mi se pare, cu 40 lei am 131 km mai mult fataiala si azi mi.a trecut pe benzina la 100 km intr-a 4 in depasire...deci nu mai are presiune! asta ar fi un consum in jur de 9-10 pe oras!
          O sa le fac din nou cand o sa fie o zi mai frumoasa...sa schimb uleiul, sa curat filtrele si sa reglez tacheti...


          Si inca ceva, daca ati fi toti ca leopardul si inca 2-3 ar fi altfel, ii multumesc pentru ajutor, nu stiu de ce este banat (probabil a facut ceva)...majoritatea stiti doar sa luati in ras, puteti rade de cei care nu vor, nu de cei care nu stiu, pentru ca nimeni nu s-a nascut invatat nu bat apropo, vorbesc in general
          Last edited by firiss; 27 May 2012, 23:32.

          Comment


          • #65
            Originally posted by biancamarius5 View Post
            eu am rezolvat problema cu pornirea.o las sa mearga putin pe benzina aproximativ zece secunde si dimineata imi ia cheia din mana
            la asta ma refeream colegule.
            acum o sa sara marius in sus.
            sunt atatia colegi care au probleme cu pornirea la ,,rece,, si daca era asa simplu cred ca era ,,senzatie,,
            fara suparare sa posteze atunci cine poate ,,rezolva,, asta .

            acum hai sa ma iau si de tine:
            Am inteles ce trebuie facut, reinitializarea nu este greu de facut, iar calibrarea am mai facut si si-a revenit, porneste mult mai ok ca inainte
            ce este asta?
            nu inteleg.
            Last edited by kti; 28 May 2012, 21:40.

            ,,DE_TOATE,,

            Comment


            • #66
              Pai sa zicem ca leopardu si-a reinitializat ECU benzina ajutat prin telefon de cineva, dupa care i-a explicat si lui firiss, fiindca e baiat saritor (leopardu) si vrea sa ajute gratuit. Acum daca e sa fim cinstiti, nu ai solicitat ajutorul expres in privinta asta, ca altii, de aia ai aflat doar ca se poate face, nu si cum. Motivul este simplu, oricine ar avea mijloacele necesare cu licenta ca sa poata vorbi despre ele, ar avea deasemeni si cunostintele necesare, deci n-ar mai intreba cum...
              Deci reinitializarea este chestia care, daca o faci si apoi porneste masina bine, iti confirma ca ai o problema cu calibrarea. Totodata, pot garanta ca are o pondere de maxim 30% in problemele de pornire.
              Cum se face - daca vrei sa afli - vaita-te si poate te suna un prieten.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #67
                reinitiezi parametrii ecu si are maxim pondere 30% ?
                eu credeam ca rezolva macar 99%.
                de ce nu spui si cum se face ?
                stiu ca sti ca stiuca-i peste...
                de ce te superi ca doar suntem pe forum comun ?

                ,,DE_TOATE,,

                Comment


                • #68
                  @ alexys am vorbit cu tine in pv si ti-am spus ca o sa trec pe la tine...dar am vorbit si cu leopardu ca nu am prea mult timp sa fac asta, pentru ca umblu mereu....!!!

                  Si crede-ma ca stiu cum se face reinitializarea, nu am vorbit numai cu voi de problema asta, am un bun prieten pe undeva prin romania (nu vreau sa dau detalii) care spre deosebire de majoritatea de pe aici a vrut sa ma invete... spre dezamagirea unora...

                  si inca ceva...sa ai idee...daca era ceva foarte grav ma duceam la service...poate...dar TOT ce am facut acestei masini am facut singur...pentru ca imi place sa invat...se numeste hobby

                  Imi pare foarte rau ca asa este romanaul...doar pentru el...de aceea ne ducem in jos...


                  @kti - imi cer scuze daca nu te refereai la mine, iar daca ai nevoie de ajutor astept pv...te ajut cu ce stiu, gratis chiar )

                  Comment


                  • #69
                    daca referirile se adreseaza la mine atunci hai sa lamurim:
                    o reinitializare de adaptari nu poate fi facuta decat in regim teoretic (taina si iar taina).
                    practic aceasta este o ,,loterie,, adica daca sa ai si noroc (cam mult ar trebuii) ,se poate rezolva in procent foarte mic aceasta, ca sa nu dau cifre ca poate ,,sperie,,
                    deci consta in aceasta procedura in varianta ddt-ului (nu ma refer la clip)
                    Attached Files
                    Last edited by kti; 29 May 2012, 16:07.

                    ,,DE_TOATE,,

                    Comment


                    • #70
                      fara sa supar pe colegii care ma cunosc as dorii sa-mi garanteze practic cineva ca a rezolvat cel putin o data cu aceasta procedura (teoretica)
                      personal nu cunosc cazuri ,,fericite,,

                      bun...
                      un dump de ecu benzina are marimea de 256kb care este impartita in zone destinate strict pt ca mcu sa-si ,,faca treaba,,
                      daca cineva crede ca zona de 32kb care se refera si la adptarile (proaste in cazul nostru) se poate citi sub o forma sau alta.....SE INSEALA AMARNIC.
                      poate explica cineva cum poate el sterge ,,sechelele,, din ecu prin aceasta asa zisa reinitiere ?
                      astept si eu ca oricare coleg sa putem rezolva acesta zicala : (mai devreme sau mai tarziu asa vor face TOATE) binenteles ca GPL-ul garbeste acesta ,,situatie,,
                      spor

                      soluti exista (multe si chiar variate) dar ceva rapid si eficient ca daca mergem pe masina zeci chiar si sute de km pe benzina normal ca se rezolva in procent foarte mare
                      insa cine mai are aceasta rabdare mai ales in situatia actuala de
                      ,,PORNIRE GREA DIMINEATA SI LA RECE,,
                      HAIDETI SA O REZOLVAM ca pierdem vremea degeaba
                      Last edited by kti; 29 May 2012, 16:20. Reason: Automerged Doublepost

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #71
                        In toata povestea asta dupa cite stiu sint implicati 2 parametri...STFT si LTFT.
                        Astia 2 o iau in balarii de la mersul pe GPL...
                        Intradevar nu rezolvi nimic numai cu asta, daca dupa aceea nu rezolvi cauza...
                        Daca aveti alte pareri...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • #72
                          am rugamintea desigur sa evitam discutiile ,,personale,, si cele de genul motoras pas cu pas , benzina veche si proasta (chiar cu apa in ea) sau senzor de turatie.
                          ca la service astea sunt motivele lor pentru a scapa de responsabilitatea ,,nereusitei,, rezolvari a problemelor legate de pornire,lipsa putere si asa mai departe.........

                          corect moog asa este una din cauzele la care se ajunge aici este cea spusa de tine
                          problema este ce facem cu pornirea pe benzina ca asta discutam
                          te rog
                          Last edited by kti; 29 May 2012, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • #73
                            moog
                            nu as dorii sa discutam despre reglajele pe GPL ca am da vina 99,9% pe el.
                            de cate ori punem o mapa aveam atatea motive sa dam vina pe ea uite:
                            Attached Files

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • #74
                              si asta te rog ca este alta discutie mai ales ca te pricepi destul de bine la reglajele pe GPL personal sunt oricand dispus sa apelez pentru asta la tine (recomandarile)

                              pun urmatoarele situatii in care nu doresc la nimeni:
                              faci reinitiere
                              a doua zi
                              nu porneste sau nu sta relantiul sau moare motorul
                              faci ,,igena,, la MPP ,corp clapeta
                              a doua zi
                              patesti la fel
                              schimbi benzina sau cumperi ,,scumpa,,
                              a doua zi
                              patesti la fel
                              te duci la unul si la altul sa ,,umble la ea,,
                              a doua zi
                              patesti la fel
                              ........
                              si povestea continua cei care patesc asta stiu foarte bine la ce ma refer cand spun ,,patesc la fel,,

                              in situatia asta daca zice cineva (adevarat de altfel) ca este de la GPL deja se umple paharul
                              nu cred ca in acesta stare mai accepta cineva sa reglezi GPL-ul aruncand si ,,pastila,,
                              ,,da ce are gpl-eul ca pe gpl merge foarte bine,,
                              ,,eu pe benzina am probleme,,
                              sper ca am fost inteles cel putin pe moment
                              spor
                              Last edited by kti; 29 May 2012, 16:54. Reason: Automerged Doublepost

                              ,,DE_TOATE,,

                              Comment


                              • #75
                                In mod normal la o masina in "toate mintile" dupa un reset si o adaptare de clapeta masina ar trebui sa mearga bine...si sa porneasca...
                                Asta e cazul fericit, majoritatea masinilor "particulare"...
                                Caz mai putin fericit, masina deja are semne de oboseala...tre' sa mearga pe benzina 1-2-3 zile pina porneste ok...se "adapteaza LT si ST la "situatia" reala...de multe ori pe plus...
                                Caz nefericit, masina cu probleme: debit benzina de kkt, injectoare care nu inchid sau sint infundate, bujii/fise de kkt si lista poate continua...
                                In cazul asta il trimiti la pascut pe posesor sa revina dupa remedierea problemei...
                                Caz de kkt, masina e varza: merge in 2 pistoane eventual 2.5 , rezervorul prezinta vagi urme de benzina, compresia e mai slaba decit la un compresor de 60RON , fisele atirna pe linga ce a mai ramas din bujii, injectoarele GPL tacane pe rind : azi 2 miine 1...
                                Daca omul prezinta incredere ca plateste si mai ai citiva neuroni intregi sa te apuci de asa ceva, treaba ta... pe astia ii trimit la "concurenta"
                                Ups , eu nu am din pacate ...sa nu credeti ca sint montator...ajut unul cu cazurile pe care "nu le nimereste"
                                Deja am facut scurta la miini de atita scris
                                Last edited by moog; 29 May 2012, 17:09.
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google