Probleme Cu Pornirea Dimineata Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    lasa moog ca decat sa ne doara capul mai bine ..mana,,
    si daca te doare mana de la mony si mai bine .
    serios
    asa este sunt multe probleme si mai grave cand o ,,cataloghezi,, pornire la rece.
    stii cum este omul:
    ,,da ce la cald nu sunt tot astea,,
    binenteles ca la masina ta ,,personala,, la asa cazuri ai vrea sa o si ,,mangai,, numai sa mearga bine.
    la altul care mai are si ,aricul,, pe el este nasol de tot.
    asta este defectul care te reprezinta in fata clientului
    ,,ESTE BUN DMN-LE,,
    sau
    ,,HABAR N-ARE,,

    FUGITIIIII....fratilor ca nimic nu stie
    mai ales daca ii iei cum spui tu cu ,,LT si ST,,
    fara suparare dar resetul pt mine este deja
    ,,frectie la picior de lemn,,
    egal cu ZERROOOO
    adica fara ceva ca mai sterge si el ceva cate ceva pe acolo prin flash
    hai ca acum ,, ma doare mana pe mine ,,

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • #77
      Eu fac asta din placere, nu neaparat pt bani...ca nu strica e altceva...
      Ideea e ca imi permit sa selectez "clientii"...cine e coborit din copac si nu baga 1 leu in masina sa se caute prin alta parte...
      Revenind, resetul parametrilor este primul pas...fara asta te invirti in jurul cozii...daca nu-ti trece prin cap sa mergi pe benzina citeva zile bune sa-si "revina" ECU...
      Mai ales daca masina a fost cu probleme marisoare...
      Crede-ma ca stiu din experienta proprie...am o masina ceva mai pretentioasa la amestec decit Loganul...mi-am cam dat cu tesla vreo citeva luni...asta si datorita unei sonde lamda imbatrinite
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #78
        @kti, din punct de vedere al softului de benzina, atata timp cat ai reinitializat acei parametri, acesta este "ca din fabrica" adica problema ta nu prea mai are legatura cu gazul. Sau ca sa fiu mai clar:
        DACA AI ECU BENZINA REINITIALIZAT SI MOTORUL NU PORNESTE CORECT A DOUA ZI, NICI DACA II SCHIMBI ECU + REPROGRAMARE CHEI, UCH, ETC, MOTORUL NU VA PORNI, TREBUIE SA CAUTI PROBLEMA IN ALTA PARTE NU IN VALORILE STOCATE IN CALCULATORUL DE BENZINA!
        Totodata iti garantez ca nu exista o solutie universal valabila, poate doar sa pastrezi caroseria si in rest sa schimbi totul, inclusiv rezervor conducte, motor pompa - probabil atunci va porni.
        Adica revenim la ce nu vrei sa accepti, poate ai pompa de benzina defecta, benzina proasta, culbutori dereglati ......- orice poate influenta pornirea.
        Chiar daca pare incredibil, am avut multe cazuri la care nefunctionarea pe benzina sau GPL a fost datorata lipsei combustibilului respectiv, ultimul a venit tocmai din Bucuresti pe benzina, sa-i bag eu GPL si crede-ma, l-am intrebat daca mai are gaz, si am descantat rezervorul ala, l-am desfacut si ne-am uitat cu lanterna in el, tot nu credea ca-i gol.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • #79
          sa zicem ca teoretic la sirius32-ems3132 reinitiere ceea face ,,minuni,,
          practic la ceste centraline ramane 32kb (in care sunt si adaptarile) ,,nepenetrabila,, deci ca din fabrica nu exista aceasta notiune,am spus asta si mai sus in topic.
          cumva ne vom intelege cu privire la chestiunea asta.
          avand in vedere ca la cest ,,defect,, masina porneste toata ziua perfect si doar la rece deci doar acele adptari sunt ,,afectate,,
          nu eu ma invart in jurul cozii ci cred ca TOTI facem asta

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #80
            Mosule e o vorba din batrini : "Daca 2 iti zic ca esti beat te bagi in pat"
            Banc ajutator:
            Daca vine Vasile la tine toata ziua si iti cere cite 1RON in fiecare ora, dar dimineata vine Costica si el se asteapta la 2RON cum ar f normal, dar tu ii dai 1 cum te-ai obisnuit toata ziua anterioara...ce face Costica oare? Incepe sa tuseasca si sa-si faca treaba mai prost decit daca i-ai fi dat 2RON...
            Asa si cu ECU masina si alimentarea bifuel nesincronizata
            Chestia cu STFT si LTFT s-a inventat de mult timp...incepe de prin 95 cred...de cind au aparut sondele lambda...aproape...cel putin cele cu incalzire...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #81
              moog
              te referi la mine sau la problema noastra ?
              sa sti ca am vazut motor cu valori proaste dar porneste la sfert in toate situatiile
              ( masina mea )

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #82
                Valori proaste la ce ? Presiunea in pneuri ?
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #83
                  ok
                  daca am zis intoate situatiile da
                  da porneste la sfert si ,,rotile desumflate,,
                  nu am megane ,am logan si deocamdata nu au pus optiune de ,,presiune in pneuri,, dar pe viitor mai stii.....
                  nu moog ma refeream la valorile proaste de imbogatire .
                  spr si ne auzim

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #84
                    Ai tras cu ochiul cu DDT-ul ?
                    Daca ai aceleasi valori proaste si pe benzina si pe gaz precum spuneam pe undeva atunci e situatia ideala...asta daca te inpaci cu gindul ca masina ta are o problema pe motor...
                    Situatie ideala apropo de mers la fel gaz/benzina si pornire ok in orice situatie.
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • #85
                      am tras am tras ...
                      si am ochii umflati...de GAZ

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #86
                        valori proaste in continuare (a scazut ,,offul,, la 64)
                        mai are putin si ... GATA.

                        ,,DE_TOATE,,

                        Comment


                        • #87
                          Probleme cu pornirea de dimineatza mai ales vara am si eu ....deci porneste,se ridica turometrul peste 1000 cum e si normal ...dar scade imediat la 200 -300 de ture merge 1 -2 secunde in 2 pistoane si isi revine ......mi am pus gpl acu vreo jumate de an ,am vreo 20k pe gpl dar problema asta era si inainte sa mi pun gpl .Astept un geniu in motorul asta de 1.4 care e pe cale de disparitie

                          Comment


                          • #88
                            stai linistit ca inlocuitorul lui (1.2-16v)are mai multe ,,surprize,,
                            uite una:
                            dupa ce am rezolvat pornirea la rece (sfert) acum nu porneste la cald (fara accelaratie)
                            asta surpriza nu crezi ?

                            spor

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • #89
                              La motoarele alea 1.2 cred ca o sa gasim vreun meseriash peste vreo 10 ani sau poate mai mult....... daca la astea 1.4 te duci de 10 ori la mecanic si te pune sa schimbi de fiecare data cate un senzor si tot nu merge

                              Comment


                              • #90
                                Adrian incearca cu alta pompa de benzina...s-ar putea regulatorul tau sa fie problema...
                                Schimba tot ansamblul cu altul de proba...nu numai pompa/motorasul in sine...
                                Citi km are masina ?
                                KTI ai amestec prea sarac acum pe gaz si prea bogat pe benzina, nu cu mult dar destul cit sa-ti faca probleme...ai sarit din lac in put
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google