Cred ca filtrele de GPL merg pana la 30000km fara probleme.La service le-am spus ca oricum dupa ce se termina garantia le schimb cand vreau eu.Primele schimbate o sa le desfac sa vedem ce s-a depus.
Revizii LOGAN GPL
Collapse
X
-
Filtrul de gaz se poate schimba si la 30.000 km, fara probleme.
Comment
-
Revizie din 10 in 10.000 km 1.4 cu gpl
ulei elf 10w40 18 lei/litru cumpar 3 litri pe al 4-lea la al 4-lea schimb - vitan
filtru de ulei 22 lei ala reanult original - vitan
manopera schimb ulei 10 lei - la un atelier de colt...Toti au cam aceleasi preturi
la 30.000 km
filtru de aer 35 lei - vitan
bujii 15 lei bucata renault cu 2 electozi - vitan
manopera free ca le schimb eu
la gpl
filtre...Lichid si gazos 80 lei cu tot cu manopera, inclusiv diagnoza
la agrom...E pe la toporasi
la 60.000
distributie curea + rola 160 lei de renault - vitan
curea accesorii + 2 role (nu am schimbat galetul intinzator) 130 lei de renault - vitan
manopera 100 lei la un service oarecare cu garantie si factura
am observat ca majoritatea platesc mult pe revizie...Si nu e ok
Comment
-
Din ce vad, doar bujiile nu prea le-ai nimerit. Trebuiau luate de la dealer ca sigur nu sunt originiale.
Comment
-
Revizia la 45000km:
1. Ulei Mobil Synt S 5w40 3l ---> 105ron
2. Filtru ulei si aer ---> 40ron (luate de pe site de aici, dar nu am primit filtre alco cum trebuia, erau ce se gaseste si in targ)
3. Bujii 4buc ---> 85ron
4. Filtru g II ---> 130ron
5. Filtru gaz ---> 200ron
6. Manopera ---> 140ron
total: 700ron
SCUMPE RAU FILTRELLE DE GAZ ( (sigpic
Comment
-
Originally posted by quintrixman View PostRevizie din 10 in 10.000 km 1.4 cu gpl
ulei elf 10w40 18 lei/litru cumpar 3 litri pe al 4-lea la al 4-lea schimb - vitan
filtru de ulei 22 lei ala reanult original - vitan
manopera schimb ulei 10 lei - la un atelier de colt...Toti au cam aceleasi preturi
la 30.000 km
filtru de aer 35 lei - vitan
bujii 15 lei bucata renault cu 2 electozi - vitan
manopera free ca le schimb eu
la gpl
filtre...Lichid si gazos 80 lei cu tot cu manopera, inclusiv diagnoza
la agrom...E pe la toporasi
la 60.000
distributie curea + rola 160 lei de renault - vitan
curea accesorii + 2 role (nu am schimbat galetul intinzator) 130 lei de renault - vitan
manopera 100 lei la un service oarecare cu garantie si factura
am observat ca majoritatea platesc mult pe revizie...Si nu e ok
da-mi si mie un PM si zi-mi de unde ai luat filtrele de gaz asa ieftine.sigpic
Comment
-
Salve all
Originally posted by yo2mfc View PostSe pare ca problema pierderilor de ulei pe la distributie apare din cauza pinioanelor made in romania, prost finisate pe partea frontala ,ele ciupesc semeringul.Modelele spaniole sau italiene se pare ca sunt mai bune.Rugati mecanicul sa verifice inainte de montare.Se rezolva simplu cu smirghel fin.
1. Sa ma duca acu la iei sa vada sau la prima revizie, acu am 8000 si e luata in feb.2008 (deci mai am vreo 12000 sau 5 luni)
2. Am obs. Deasupra la cutia de viteze un furtun care duce sus (nicaieri) care se termina cu un capacel (ceva de genu asta, un fel de "dop, supapa?") ca si cum acest furtun ar fi (altfel nu pot sa ma exprim in nestiinta de cauza) un fel de supraplin sau alimentare ulei (habar n-am). Ideea este ca pe cutie este o pata de ulei (nu chiar mare) exact de la acel furtun. Ce poate sa fie?
3. La faza de la punctul 1 mai sus prin desfacerea tuturor "pieselor" la nevoie, cumva afecteaza ceva la instalatia GPL (ma refer ca si reglaje, prin demontare piese, conectori, furtune sau altele, sa nu deregleze ceva pe GPL) normal n-ar trebuie sa fie ceva naspa, dar dau si eu cu presupusu...
PS Mentioanez ca in cei 8000 de km chair nu am avut nici o problema cu masina, sunt multumit asa cum merge.
Tx anticipat.
Comment
-
Du-te acum ca sa rezolve scurgerile din zona distributiei, pana la revizie nu e bine sa mergi asa.
Nu o sa afecteze nimic la instalatia GPL, masina o sa mearga la fel.
Furtunul ala e un furtun de aerisire pentru cutia de viteze, daca a curs ulei pe la imbinarea dintre el si carterul cutiei de viteze, nu e in regula.
Comment
-
Cine ma poate lamuri si pe mine ce filtre are instalatia originala GPL, mi se par foarte scumpe si se schimba cam des. Eu am pus instalatia ulterior, dar nu este originala, am 60.000 km cu ea si nu am schimbat nici un filtru inca. Singurul filtru pe care il am este, cred, cel de sub electrovana de gpl.
Comment
-
Salut,
Originally posted by andrei View PostDu-te acum ca sa rezolve scurgerile din zona distributiei, pana la revizie nu e bine sa mergi asa.
Nu o sa afecteze nimic la instalatia GPL, masina o sa mearga la fel.
Furtunul ala e un furtun de aerisire pentru cutia de viteze, daca a curs ulei pe la imbinarea dintre el si carterul cutiei de viteze, nu e in regula.
1. Varianta de a schimba tot (inclusiv rulmentul) cea mai buna varianta;
2. Varianta (pe care nu o vreau) acea cu etanseizare prin silicon.
Partea proasta e ca atunci cand voi merge la ei sigur vor aplica (zic eu) var 2, si ca eu nu o sa pot asista la ce fac iei, e vorba de APAN SRL Braila, concesionar Dacia Renault Nissan
INTREBAREA e legata de cele 2 variante ce sa le zic daca apliva var.2 (pe care nu o vreau) pentru ca este in garantie are doar 7 luni
Atasez poze cu pata ulei cutie si pata distributie
Comment
-
E clar ca la pata de pe carter sunt ceva neetanseitati si de aia curge pe langa furtun. Acolo se poate rezolva usor cu silicon.
La problema cu scurgerile in zona distributiei, ii intrebi daca pun silicon sau schimba piesele, daca nu le schimba, mai bine mergi in Galati, la Iatsa sau Prisma.
Comment
-
Eu am avut pata de ulei la 2 saptamani de la cumparare , dar am zis ca sunt ceva urme de vaselina rezultata din asamblarea motorului ..... Si nu am dat prea mare atentie . La revizia de 1 an , dupa ce au schimbat filtre si ulei , m-au intrebat de alte probleme si le-am aratat pata de ulei de pe capacul de plastic de la distributie . Stiau despre ce e vorba , asa ca m-au programat dupa 1 saptamana si au inlocuit UN PINION + UN SIMERING + CUREA DISTRIBUTIE . Nici nu s-a pus problema de etansare cu silicon .... Toata aceasta treaba a durat cam 2 ore ( pentru un mecanic meserias ), si vreau sa zic ca a avut ceva de demontat ..... Ma gandeam daca o mai face la loc ; dar tipul ERA MESERIAS !!!!
Referitor la furtunul "care duce sus (nicaieri) care se termina cu un capacel " este cel de aerisire de la cutia de viteze; este posibil ca el sa fie montat cu un colier care nu a fost strans bine ....
Pentru mcdan : ceea ce se vede in poza ta este cureaua de auxiliare , cureaua de distributie este sub capacul de plastikLast edited by givali; 8 September 2008, 20:55.
Comment
Comment