If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce instalatie aveti montate pe masini?
Cu asta ar trebui sa incepeti in descrierea problemei...
Culbutorii nu tacane asa de tare sa i auzi tu... Se reflecta in functionare, consum etc...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Probabil cea mai comuna -Tomaseto stag 200 cu injectoare valtek, n-am avut probleme in afara de celebra pornire din cauza reglajului initial facut aiurea.
sa mearga intrerupt pe gaz si sa se aprinda "avarie motor" sau sa clipeasca intermitent.
daca nu are uzura rampa poti pune doar kit de reparatii injectoare si iesi mai ieftin si la fel de bine.
prima revizie facuta la 12.000 km , instalatie landi renzo din fabrica , inlocuit filtru stare lichida + gazoasa
- pret filtre 32 lei filtrele sunt compatibile , NU sunt de origine care ar fi costat 130 lei iar materialul de filtrare ar fi fost mai slab din interiorul filtrului de stare gazoasa !
- pret manopera 0 lei , efectuata la garaj
- pentru o instalatie GPL NOVA SGIS de pe celalalt logan, am cumparat o interfata de pe net si sunt super multumit , am pus masina pe " picioare " in 30 min , dar anterior am fost la un service gpl , si pentru simplu fapt ca au pus diagnoza de gpl am platit 30 lei fara sa ii faca nimic ! ! !
Salut, eu mi-am montat pe un Logan 1.4 din 2005, in 2013 la 80000Km, la Agrom in Bucuresti un Stag 200-4. Acum am 230000Km, deci vreo 150000 pe GPL, am schimbat doar in garantie pe la 40000Km pe gaz pistonasul de la electovalva de pe vaporizator. Am fost multumit de montaj, insa dupa, te programeaza pt revizie sau pt o eventuala problema la peste 10 zile dupa ce suni. Preturile la revizie normala (filtre, verificare, etc) era de 95 ron, reglaj culbutori 50ron, mi s-au parut ok. Insa anul trecut in toamna m-am programat pt revizie si reglaj culbutori, am lasat masina la ei dimineata si urma sa o iau la ora 13. Am ajuns pe la ora 14:30 si nici macar nu se apucasera de ea, mi-au zis ca a uitat. Apoi au facut reglajul si revizia in graba si de atunci a inceput sa mearga din ce in ce mai prost pe benzina si sa consume mult pe gaz. Acum o luna mi-am cumparat filtre GPL si interfata de pe net, dupa ce am citit topicul dedicat reglajului, am reusit sa-mi reglez instalatia, merge foarte bine atat pe gaz cat si pe benzina. Filtrele le-am schimbat singur. Urmeaza sa schimb in vara, tot singur, rampa de injectoare si kitul de la vaporizator, desi nu am probleme, insa au deja 150000 si injectoarele au inceput sa tacane mai tare. Eu fac naveta Giurgiu-Bucuresti zilnic 150km, consumul 8,5 % gpl, pe benzina aveam un pic sub 7%. Foarte multumit de instalatie.
Salut,
Vineri am inlocuit pistonasele de la injectoare, rampa Valtek 30. Le-am inlocuit singur, nu-i deloc dificil, trebuie doar putina atentie. Mi-am numerotat cu un marker bobinele, cilindrii de la injectoare, furtunele, precum si duzele. Mufele electrice erau deja numerotate. Am facut asta pentru e le monta exact cum au fost. Pistonasele si cilindrii aratau ingrozitor, acoperite cu o chestie neagra si lipicioasa, la fel si interiorul rampei. Am demontat rampa de tot, am curatat cu un spray de curatare rampa, duzele si cilindrii, am pus arcuri si pistonase noi, am montat totul cu grija la loc. I-am dat cheie cu carcasa filtrului de aer data jos(rampa este montata orizontal sub carcasa filtrului de aer, logan 1.4, gpl Stag 200-4) si am verificat etansietatea cu apa si sapun, totul ok. Am montat carcasa si filtrul de aer, am pus laptopul si am calibrat instalatia, am facut 10km pe benzina si 10 km pe gaz pentru colectare mape, sau suprapus frumos aprox 90%, am dat cateva clicuri pe timpi mari de injectie, sters curba de gaz, facut iar 10km pe gaz si asta a fost tot. Mentionez ca inainte de a ma apuca de injectoare am facut 150 km pe benzina, un drum pana la job, Giurgiu-Bucuresti-Giurgiu. Consumul pe bezina a fost de 7.5%, viteza extraurban 110 km/h, localitati 70-80, Bucuresti ca-n Bucuresti, viteza medie pe bord ~50km/h, aer conditionat pornit la intoarcere, 4+1 persoane. Acum sa vad pe gaz cat iese dupa ce golesc rezervorul. A disparut tacanitul metalic de la injectoare, relantiul s-a stabilizat si pe gaz si nu se mai aprinde martorul din bord la prima trecere pe gpl la relanti. Acum trebuie sa urmaresc sa nu se modifice mersul pe benzina din cauza de gpl, pornirea dimineata precum si consumul. Nu stiu daca am procedat bine,insa nu a fost nevoie de calibrare rampa injectoare cu aparat special, eu nu am gasit prea multe explicatii pe net despre cum se face, sper sa va fie si voua de ajutor cum am facut eu. Cost kit de reparatie injectoare 90 Ron (transport inclus) de pe magazin online, instalatia de gaz montata in Bucuresti in 2013, la 80000km, acum am 230000km. Urmeaza pana in toamna sa-i inlocuiesc membranele la vaporizator, sper sa reusesc tot singur.
Multumim pentru informatii, era perfect daca faceai si poze, cand faci schimbul de membrane la vaporizator, sa ne povestesti aici ce si cum, daca se poate cu foto. Bafta !
Cu placere, cu foto mai greu, in timp ce mesteresc la masina, nefiind mecanic ma murdaresc foarte tare pe maini, iar cu manusi nu pot lucra. Pot face poze cu pistonasele vechi(sunt f murdare), le-am pastrat si pe astea, numerotate, in caz ca nu-mi reusea cu noul kit. Eu imi servisez masina acasa, mai putin distributia, am schimbat bucse, bielete, capete de bara, amortizoare, discuri de frana cu ajutorul tutorialelor lui Streulea. Urmeaza sa-i schimb kitul de accesorii(e cel cel original, nu l-am schimbat niciodata) apoi ma ocup si de vaporizator.
Salut,
Vineri am inlocuit pistonasele de la injectoare, rampa Valtek 30
Trebuie calibrata si cursa pistonasului ca sa mearga toate 4 la fel.
Daca nu au aceeasi deschidere or sa aiba debite diferite de gaz pe fiecare piston.
Uite aici un video https://www.youtube.com/watch?v=-JbKTXN6pg8
Da, stiu, insa un aparat de calibrare e 450 Ron, iar in service nu mai calc pt gaz. Poate am avut noroc, insa la mine functioneaza ok si fara. Din cate am inteles, tot de pe forum, parca Moog zicea ca majoritatea service-urilor gpl la schimbarea kit-ului nu folosesc aparatul ala. Daca e sa-mi faca probleme schimb rampa cu totul, e 220 ron, insa deocamdata merge impecabil.
Nici eu nu mai calc in service nici daca imi dau ei bani.Iti trebuie un micrometru gasesti in tirg cu 30-40 lei.Alimentezi pe rind cite un injector si vezi ce cursa are pistonasul.La micrometru trebuie modificat virful eu i-am pus o sirma de cupru.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment