Revizii LOGAN GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut tuturor,

    Originally posted by mcdan View Post
    Apropo de ce spunea yo2mfc mai sus s-ar putea sa am si eu problema prin faptul ca am vazut acea "umezire". Pentru Andrei sau cine ma poate lamuri:

    1. Sa ma duca acu la iei sa vada sau la prima revizie, acu am 8000 si e luata in feb.2008 (deci mai am vreo 12000 sau 5 luni)

    2. Am obs. Deasupra la cutia de viteze un furtun care duce sus (nicaieri) care se termina cu un capacel (ceva de genu asta, un fel de "dop, supapa?") ca si cum acest furtun ar fi (altfel nu pot sa ma exprim in nestiinta de cauza) un fel de supraplin sau alimentare ulei (habar n-am). Ideea este ca pe cutie este o pata de ulei (nu chiar mare) exact de la acel furtun. Ce poate sa fie?

    3. La faza de la punctul 1 mai sus prin desfacerea tuturor "pieselor" la nevoie, cumva afecteaza ceva la instalatia GPL (ma refer ca si reglaje, prin demontare piese, conectori, furtune sau altele, sa nu deregleze ceva pe GPL) normal n-ar trebuie sa fie ceva naspa, dar dau si eu cu presupusu...

    PS Mentioanez ca in cei 8000 de km chair nu am avut nici o problema cu masina, sunt multumit asa cum merge.

    Tx anticipat.


    Asa cu am spus mai sus, mi-am facut o programare la iei (service, in 3 zile m-au programat) si am fost f multumif.

    Au schimbat tot (piese de orgine renault), adica:
    1. Garnitura carter ulei 21 lei (cred ca romania, nu am vazut destul de bine)
    2. Simering distributie (spania) 39 lei
    3. Pinion antrenare pompa (spania) 89 lei
    4. Curea distributie SN X L K7 (marea britanie UK) 155 lei
    5. Consumabile: pasta etansare, soluie curatat motor 23 lei
    Total iei 387 lei .............Total eu 0 (zero) lei

    Plus au mai facut si:
    1. Control unghi
    2. Reglaj Paralelism
    3. Control general RM SG (vezi fisa de control)
    Total iei o lei .............Total eu 0 (zero) lei

    Chestia cu pata pe cutia de viteze a fost doar o "transpiratie" dupa iei
    Au curatat tot motor, cutie viteze, scut, conducte etc...
    O cestie tare care am vazut este un rulment la distribuite pe care scria pe el Made in Japan (un fel de, zic eu rulment de intindere a curelei cred), cine ar cred ca pe logan sunt piese japoneze....?
    Ideea generala e ca sunt multumit de serviciile lor, plus ca m-au servit si cu o cafeluta, ca sa vezi....Asa ar trebuie sa se ocupe de toti. BAFTA TUTUROR.

    Comment


    • #32
      Salut tuturor,

      Originally posted by mcdan View Post
      Apropo de ce spunea yo2mfc mai sus s-ar putea sa am si eu problema prin faptul ca am vazut acea "umezire". Pentru Andrei sau cine ma poate lamuri:

      1. Sa ma duca acu la iei sa vada sau la prima revizie, acu am 8000 si e luata in feb.2008 (deci mai am vreo 12000 sau 5 luni)

      2. Am obs. Deasupra la cutia de viteze un furtun care duce sus (nicaieri) care se termina cu un capacel (ceva de genu asta, un fel de "dop, supapa?") ca si cum acest furtun ar fi (altfel nu pot sa ma exprim in nestiinta de cauza) un fel de supraplin sau alimentare ulei (habar n-am). Ideea este ca pe cutie este o pata de ulei (nu chiar mare) exact de la acel furtun. Ce poate sa fie?

      3. La faza de la punctul 1 mai sus prin desfacerea tuturor "pieselor" la nevoie, cumva afecteaza ceva la instalatia GPL (ma refer ca si reglaje, prin demontare piese, conectori, furtune sau altele, sa nu deregleze ceva pe GPL) normal n-ar trebuie sa fie ceva naspa, dar dau si eu cu presupusu...

      PS Mentioanez ca in cei 8000 de km chair nu am avut nici o problema cu masina, sunt multumit asa cum merge.

      Tx anticipat.


      Asa cu am spus mai sus, mi-am facut o programare la iei (service, in 3 zile m-au programat) si am fost f multumif.

      Au schimbat tot (piese de orgine renault), adica:
      1. Garnitura carter ulei 21 lei (cred ca romania, nu am vazut destul de bine)
      2. Simering distributie (spania) 39 lei
      3. Pinion antrenare pompa (spania) 89 lei
      4. Curea distributie SN X L K7 (marea britanie UK) 155 lei
      5. Consumabile: pasta etansare, soluie curatat motor 23 lei
      Total iei 387 lei .............Total eu 0 (zero) lei

      Plus au mai facut si:
      1. Control unghi
      2. Reglaj Paralelism
      3. Control general RM SG (vezi fisa de control)
      4. Completat ulei DACIA 5W30 cc 1 Litru
      Total iei o lei .............Total eu 0 (zero) lei

      Chestia cu pata pe cutia de viteze a fost doar o "transpiratie" dupa iei
      Au curatat tot motor, cutie viteze, scut, conducte etc...
      O cestie tare care am vazut este un rulment la distribuite pe care scria pe el Made in Japan (un fel de, zic eu rulment de intindere a curelei cred), cine ar cred ca pe logan sunt piese japoneze....?
      Ideea generala e ca sunt multumit de serviciile lor, plus ca m-au servit si cu o cafeluta, ca sa vezi....Asa ar trebuie sa se ocupe de toti. BAFTA TUTUROR.

      Comment


      • #33
        Am lucrat eu inainte la o firma de distributie rulmenti. DPI parca se cheama marca si sunt chinezesti sau japonezi.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Eu trebuie sa ajung la revizia de 20000 KM ... Am sunat la service la bucuresti ( Simpotrans ) si mi sa spus ca ma costa 700 Ron : pentru : placute de frana , 3 sau 2 filtre de gaz , ulei motor , filtru de ulei si remapare UCH . asta nush ce inseamna... Ma rog....Este pretul cam mare....Dar sa vedem ce se rezolva....Va tin la curent cu pretul....Dar asta dupa ce scot mashinutza din service ....Pt ca am fost bushit un BOU ...Si mi-a facut "fundul" Zop....


          bafta...Sa auzim numa' de bine...
          :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

          Comment


          • #35
            Eu am revizia maine la Caremil Iasi
            20.000km
            doar 720 de lei


            o sa vad exact ce imi schimba
            Last edited by EmanuelSescu; 6 November 2008, 17:45.
            Regards,

            Emanuel Sescu

            Comment


            • #36
              Am fost dimineata la revizie. Am lasat masina acolo, au zis ca s-ar putea sa schimbe si placutele de frana ceea ce inseamna inca 440 de lei in plus, deci 1160 lei total

              Dupa ce au terminat, am fost anuntat ca nu trebuiesc schimbate inca. Am 6mm din 13mm, deci ar mai tine inca pe atat.
              In rest au schimbat filtrele de gaz si au schimbat uleiul. Toul a fost OK. Nu vad de ce lumea vede Caremil Iasi ca fiind rau famat.

              Total costuri 634 RON
              Regards,

              Emanuel Sescu

              Comment


              • #37
                Salut, ma poate lamuri cineva? Am masina cu prima revizie la 20000Km, dar uleiul la cat e recomandat a se schimba? Multumesc!

                Comment


                • #38
                  Salut am intrebat eu la service si mi-au recomandat sa il schimb mai devreme, cam la 7000, am deja 6300 acum si deja am vorbit ptr schimb tinaind cont ca saptamina in curs o sa ajung la 7000. Cred ca pe saptamina viitoare ii fac fac schimbul preventiv.
                  AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                  Comment


                  • #39
                    Eu am trimis mail la Dacia, si au zis ca nu e nici o problema dak schimb uleiul la 20.000, odata cu revizia. Asa am si facut. Altfel ar fi trebuit sa schimb de 3 ori in 5 luni. Scump... Scump...
                    Regards,

                    Emanuel Sescu

                    Comment


                    • #40
                      Uleiul Dacia Oil isi pierde din capacitatea sa de vascozitate dupa 20K km in sarcina . DECI - nu-l schimbati mai devreme de 20 pentru ca inseamna mai multi bani pentru ei .
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #41
                        Revizie 20.000 Km...GPL

                        Nr. Km: 18594

                        Schimbate:

                        Placute Frana (mai aveau cam 3-4 mm) :d
                        Filtru Aer
                        Filtre GPL (gazos + lichid)
                        Filtru Ulei
                        Ulei Castrol SLX
                        Manopera

                        Total:
                        700 lei (inclusiv o "atentie" mecanicului, sa-mi rezolve o alta belea)

                        Impresii... Uleiul era aproape ca nou, la culoare, dupa 9000 km, mers 90 % GPL, aproape 2 lingurite de pilitura in filtrul de gaz...(ceva foarte fin, culoare gri sobolan).

                        Off-Topic: Bine ca s-a ieftinit si GPL'u...
                        e-mail: office@stickere.info

                        Comment


                        • #42
                          Numai 700 de lei?
                          mie mi-au cerut 640 si nu mi-au schimbat ambele filtre de gaz, nici placutele de frana. Placutele ar fi costat inca 440 lei... .
                          Unde ai facut revizia?
                          Regards,

                          Emanuel Sescu

                          Comment


                          • #43
                            Bucuresti, Dacoresv Militari

                            Factura a fost 592 lei si a continut:

                            Filtre de GPL, lichid + gazos (unul 140 lei, si unul 24 lei)
                            Filru ulei, vreo 30 lei
                            Ulei Castrol SLX 4L, vreo 200 lei
                            Filtru aer, vreo 40 lei
                            Manopera

                            Placutele de frana mi le-a pus nea' mecanicu pe naspa cu 100 lei (noi, desfacuta cutia in fata mea)

                            In total, ce am platit a fost :

                            592 lei, pe bune
                            130 lei, pe naspa

                            cand ajung acasa, pun preturile de pe factura.
                            e-mail: office@stickere.info

                            Comment


                            • #44
                              o problema majora???????

                              Am fost de curand la prima revizie si as vrea sa va intreb daca la voi s-a intamplat sa va puna doar 3 litri de ulei,tinand cont ca treb 3,3 litri.

                              Comment


                              • #45
                                La mine mereu imi pune 3l si nu sunt probleme
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google