Revizii LOGAN GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revizii LOGAN GPL

    Salve la toti posesorii. Am creat acest threand pt simpla informare a celor mai "mici: va rog sa postati cat va costat reviziile la logan gpl si cam ce a schimbat la aceste revizii.... :P
    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

  • #2
    Revizia de 1 an GPL:
    Schimbat: Filtre de GPL;
    Modificat: ECU Gaz;
    Cost: 110Lei.
    Service: Verbita Arad.

    Comment


    • #3
      Ar-18-mos: ce bani ai dat pe filtrele de gaz ???
      sigpic

      Comment


      • #4
        Pe mine la Valcea, acum 3 saptamani m-a costa vreo 2 sute .Am schimbat filtrele, faza lichida si faza gazoasa, unul costa 180 iar celalalt 20, (aproximativ) nu mai stiu care si cum. Se platesc inclusiv colierele metalice folosite la prinderea filtrului.

        Comment


        • #5
          Da cam atat costa o revizie....Una totala la 15.000 km (filtru aer ,ulei motor,filtre lichid si gazos pt.Gaz) ne duce in jur de 450 lei....Cam ingrijorator pt un logan dar eu zic ca ai deudne sa recuperezi....;):P

          Comment


          • #6
            Revizie 1 an ( 11200 km )
            Schimbat filre ulei si aer , schimbat ulei , verificat jocuri ..... Si cam atat >>> 215 lei .
            Au zis ca filtrele de gaz nu trebuiesc schimbate acum si ca mai merg pana la 30.000 km .
            Cele 2 filtre pentru gpl costa cam 400 ron .
            Au depistat pierderi de ulei la distributie si mi-au facut programare pentru a remedia problema . Voi reveni cu detalii !!!!

            Comment


            • #7
              Filtrul de gaz faza lichida trebuie inlocuit la fiecare 15000km iar cel de faza gazoasa la fiecare 30000km. Dar la prima revizie trebuiesc inlocuite ambele.

              Comment


              • #8
                Givali...Ia mai intreaba tu si la alt service ( alte ) sa fi sigur... Ma indoiesc foarte serios ca filtrele de gaz sa trebuiasca sa fie skimbate doar la 30 de mii !!! E pacat de masina...Pe bune...Si eu am auzit ca la 15000 trebuie si nu la 30...
                Cele bune !

                Comment


                • #9
                  Trebuie inlocuite fiecare la 15000km, dar e mult de munca, eu unul le schimb la 30000km.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Si in cartea tehnica a instalatiei de gpl scrie ca la 15.000 km trebuiesc inlocuite cele 2 filtre de gpl , dar cei de la service au zis ca merg pana la 30.000 km . Deocamdata am numai 11.500 km , pe la 15.000 km o sa ma duc sa le schimb .

                    Comment


                    • #11
                      Le e lene sa le schimbe ca e mult de munca... si oricum e ceva bani 200ron amandoua

                      Wow bai nene asa putini km ati facut ???? Eu deja ma pregatesc de revizia 3 la 45000km
                      Last edited by gogoasha69; 16 July 2008, 20:32. Reason: edit
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Am fost la revizia de 15000km.Filtrele de GPL nu le aveau in stok.Au zis ca o sa ma cheme cand primesc.Am platit restul,320 ron si am constatat pierderi de ulei -se prelingea pe baie.Am fost programat peste o sapt pt problema,s-a dat jos distrib dar nu era de acolo.Se pare ca pe langa tubul care contine joja de ulei,la intrare in baie era scurgerea.S-a curatat locul si s-a dat cu silicon.Mai vedem.

                        Comment


                        • #13
                          Exact chestia asta am patito si eu nu le aveau pe stock si mi-au zis ca merg pana la 30 fara probleme...ori a fost lenea prea mare

                          Comment


                          • #14
                            Au rezolvat problema ( sper eu ) cu scurgerea de ulei de la motor : schimbat un pinion de la distributie + simering + curea distributie >>>> pret ZERO ( masina in garantie ) .

                            Comment


                            • #15
                              Se pare ca problema pierderilor de ulei pe la distributie apare din cauza pinioanelor made in romania, prost finisate pe partea frontala ,ele ciupesc semeringul.Modelele spaniole sau italiene se pare ca sunt mai bune.Rugati mecanicul sa verifice inainte de montare.Se rezolva simplu cu smirghel fin.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google