If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare tuturor
am un logan 1.4 mpi cu gpl din fabrica si miroase in masina mai ales la rece si cand pornesc ventilatorul
am fost la servis gpl si nu a depistat scurgeri ....de unde provine mirosul...
De la cauciucuri.
De unde dreacu poate sa miroase decit de o mica scurgere...vaporizator, furtune, filtre...
Verifica toate imbinarile...eventual verifica daca nu scapa gaz in borcanul cu antigel...membrane sparte...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Daca miroase tot timpul inseamna ca ai o scurgere dar daca miroase numai cand te opresti, atunci este posibil ca gazele arse (cu miros de gaz) de la esapament sa fie absorbite de ventilatie in masina (depinde de gaz cat de mirositor este)
Ma alatur si eu celor cu miros de gpl in masina. Mie mi se intampla doar atunci cand sunt indeplinite 2 conditii :
1) am aerul conditionat pornit
2) sunt in frana de motor prelungita( ceva gen 50-100 metri la coborarea unei pante)
Am ridicat capota si m-am uitat peste tot nu pare nimic slabit pentru ca am tras un pic de ele. Colierele par ok , revizia e facuta de curand si mi s-a parut ca au strans suficient de bine colierele.
Am o interfata gpl . Instalatia era reglata ok cu ceva timp in urma dar acum observ ca timpii de injectie ar trebui mariti. Am micsorat coeficientii pana au rezultat ok ( timpi injectie benzina la rulare pe benzina aproximativ egali cu timpi injectie benzina la rulare pe gpl ) dar am ajuns la coeficienti destul de mici acum : de la 124 la 105 la ralanti, practic o micsorarea cu 20% . Se poate sa fi fost saturat motorul cu gpl si sa "expire" prin ventilatie cumva ? Nu-mi dau seama cum ar putea intra gpl prin ventilatie dar voi observa zilele urmatoare. Un alt simptom era acceleratia inexistenta la apasarea la podea a pedalei ci accelera ok doar la apasarea pe jumatate a pedalei.
Reductorul L.R. e protejat printr-o supapa de suprapresiune, care in anumite conditii elibereaza presiunea din reductor, deasemeni ar trebui verificate inele 0 ale rampei, daca sunt crapate se pot schimba. Motorul nu are pe unde sa dea GPL in compartimentul motor mai ales ca in frana de motor, acesta copiaza injectia de benzina si este in cut-off. Doar daca nu cumva ai activat functia de iesire din cut-off in avans, ca prea o reglezi singur.
Probabil ca acum stii ce ai de facut, probabil chiar daca gasesti pe unde pierde, nu vei gasi si inelele de cauciuc fiindca sunt mai deosebite.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Multumesc pentru sugestii. Din pacate daca va fi ceva mai subtil nu am cum sa observ pentru ca nu ma bag in instalatie.
La reglaj nu am modificat nimic gen cut-off sau altceva ci doar modific coeficientii de injectie in principal intre vara si iarna pentru ca iarna circul mai putin pe distante mai scurte si e buna o mica ajustare pentru ca ajunge greu la temperatura normala de functionare a instalatiei gpl.
Am mers zilele astea cam 400 km dupa reducerea coeficientilor si am mai simtit o singura data mirosul de gpl in masina dar de data asta nu sunt sigur ca a fost de la mine deoarece eram in trafic si putea intra prin ventilatie de la alte masini. Voi mai urmari.
Pare cam instabil ralanti-ul pe gpl ( variaza 710-790 rotatii ) in timp ce pe benzina nu variaza atat de mult (740-760) dar mi-am dat seama ca ar fi instabil doar dupa ce am pus interfata zilele trecute si am observat turatiile. Cred ca face demult asa pentru ca nu am observat o schimbare de curand ci e zgomotul cu care eram obisnuit de la motor. Daca se agraveaza imi fac probleme dar momentan nu am probleme la pornire sau vreo alta problema gen oprire motor la plecarea de pe loc.
De o perioada de timp am observat cand dadeam capacul acela de la butelie jos mirosea a gpl, iar azi mam uitat mai atent si am dat cu o pufaitoare pe la conducte , robinet apoi mai e o piesa asemanatoare cu robinetul dar fara rotita, care are pe acolo niste bilute..... si pe acolo imi scapa putin gpl. nu stiu ce o fi piesa asta si ce rol are si nu am avut azi timp sa merg la servis. cum ma uit la butlia cilindrica in dreapata ies cela 2 conducte , apoi sus robinetul inchidere, apoi standa imediat langa robinet aceasta piesa. instalatia este milano.
inchisai robinetul de acolo si tot da gpl pe la piesa aia cu bile.
am fost la mecanic este supapa de presiune de pe multivalva dusa, cica se duce filetul si se schimba tot dispozitivul de pe butelie....... imi zisa ca merge sa mi puna pe inslatia milano multivalva de la tomasetto noua(350 lei) sau sa cumpar din targ sh butelie cu tot cu multivalva si ies mai ieftin. Am facut ieri plinul si acum astept sal consum si pana atunci ma hotarasc ce fac. ms
Last edited by ionutz b; 22 July 2014, 14:55.
Reason: Automerged Doublepost
Am rezolvato ieftin datorita unor colegi de pe forum care miau spus ca pe acolo pe la supapa sunt niste garnituri si nu are rost sa schimb toata multivalva, asa ca mam dus din nou la servis si au zis ca schimb totul si dupa ce leam zis ca am vb cu cineva si se schimba doar o garnitura sa uitat de garnitura noua si a schimbato in 3 minute cu 20 lei. Avea o gaurica prin care scapa gazul, nu mai sunt probleme. ms
Am si eu aceasta problema cu miros de gaz in masina.mers mai mult in oras ac pornit si a inceput sa miroase.am deschis capota cu motorul pornit si miroase pe la rampa de gaz..nu sunt puse coliere la furtunele de la injectoare.
punele si tu coliere metalice , nu dureaza mult, si verifici cu apa cu sapun, am verificato si pe a unui coleg la serviciu si ii da gpl pe la furtunul de la filtru am strans colierul si sa rezolvat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment