Am facut revizia si la mine motorul se oprea efectiv de 3 4 ori pana sa porneasca nu au fost bujiile cum am sperat eu.Intradevar luesem bujii cu 2 capete 14 lei bucata si m-au pus sa cumpar bujii cu un capat7 lei.Am facut si un reglaj de culbutori tot la recomandarea lor.Dar cand au pornit-o ,la fel nu a pornit din prima.Solutia lor a fost ori sa pun un releu la pompa de benzina sau benzina din rezervor e prea veche.Releu nu am pus deocamdata dar am bagat efix peste vechea benzina pt ca eu nu am mai alimentat cu benzina de 2 luni si merge .In cel mai rau caz e o problema electronica au spus cei de la amat pitesti care e firma lui stroe fostul sef de la dacia .Em pus-o si pe tester si era ok.Oricum merg 10 km pe saptamana pe benzina si nu mai am probleme deocamdata.Chiar daca sunteti numai pe benzina va spun ca reglajul la culbutori e super si costa numai 60 lai in pitesti cel putin.Si puneti un ulei bun .Ca se simte .
Problema Cand Pornesc Si Motorul E Rece Da Sa Se Opreasca
Collapse
X
-
Atunci cand pornesc dupa o perioada mai lunga, cam 10 ore, motorul porneste dar cam c
Da frate si io am un gpl de fabrica si am avut aceleasi probleme la pornire. Am fost la mai multe servisuri si nimeni nu se pricepea , pana la AMAT servis care mia dat 1 rasp ff plauzibil , injectoarele gpl nu inchid bine datorita 'mizeriei' adunate din combustibil(gpl). Si atunci la pornire vom intalni in camera de ardere atat benzina necesara porniri cat si gpl-ul scapat de injectoarele gpl ,si de acolo mersul ingituit si fara vlaga (ii da in nas) la plecare. Asta in cazul in care nu moare la cateva sec de la pornire. Acum si io caut un servis unde as putea curata aceste injectoare gpl. Momenta mi-a umblat ceva la soft pt o pornire mai frumoasa. Stie cineva astfel de servis sau tre sa le cumpar noi?
Comment
-
Va salut!Sunt nou pe forum si am aceeasi problema.Cand e motorul rece da sa se opreasca si chiar se opreste daca nu-l turez, mai ales cand scot din viteza.Am observat ca daca trec pe benzina nu mai face figuri.Logan 1,4MPI 2006 instalatie Milano pusa ulterior.Am fost la cei care au montat GPL-ul si m-au trimis la reprezentanta unde mi-au stins becul antipoluare si a doua zi iar s-a aprins.O las sa mearga putin pe benzina si apoi trec pe gaz si nu am probleme.Ce parere aveti , pot pati ceva mai grav?
Comment
-
Pornirea este bine sa fie facuta pe benzina, apa sa ajunga la 40 grade Celsius si dupa acea sa se faca trecerea pe gaz.
Instalatiile GPL secventiale fac aceasta trecere in mod automat. Nu este recomandata prnirea direct pe gaz, se poate strica membrana din vaporizator, la inst. De GPL.
Comment
-
Acelasi lucru il patesc si eu!Pornesc masina dimineata,scade pana la 700rpm si dintr-o data creste pana la 1500!Eu nu am gaz pe ea si imi face de cateva luni bune asa,dar nu am nici un stres,masina e in garantie!
bafta la toti!Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
Comment
-
La tine e prezenta corectia de turatie, dar e cam mare, normal ar trebui +/- 250 rpm.
Comment
-
E normal, nu e nimic grav.
Comment
-
Originally posted by Troy View PostPornirea este bine sa fie facuta pe benzina, apa sa ajunga la 40 grade Celsius si dupa acea sa se faca trecerea pe gaz.
Instalatiile GPL secventiale fac aceasta trecere in mod automat. Nu este recomandata prnirea direct pe gaz, se poate strica membrana din vaporizator, la inst. De GPL.
Comment
-
Ai fost in service?
Dupa o resoftare ar trebui sa nu mai fie probleme.
Comment
Comment