Problema Cand Pornesc Si Motorul E Rece Da Sa Se Opreasca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    La mine a mers cu schimbatul benzinei...Carrera 100 de la PetrOMV

    Comment


    • #77
      Si la mine aceeasi poveste cu scaderea turatiei dupa 10 ore,
      dar am rezolvat problema bagand mai multa benzina in rezervor, ca era la o liniuta saraca
      De la 3 in colo nu mai sunt probleme.

      Comment


      • #78
        Inseamna ca tu ai mizerie pe fundul rezervorului.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #79
          Am un gpl Milano instalat recent din cand in cand cam o data la 2 saptamani dupa ce turez si las sa revina la relanti scade turatia sub nivelul normal si da sa moara dar isi revina la loc, bag benzina de la MOL.

          Comment


          • #80
            A mea problema de pornire , chiar daca masina e si cu GPL din uzina , era la alimentarea cu benzina si doar compu` de benzina l-a resoftat . NO more problems . Deja se stia treaba asta . Sunetul ca de tacheti se aude la functionarea pe GPL si am auzit ca este normal . Functionarea cu GPL este mai galagioasa . Atat timp cat nu sunt probleme nu ma intereseaza , ca nu e chiar deranjant
            1.6 MPi Icy White

            Comment


            • #81
              Unde ai fost la service?
              in bucuresti sau la pitesti?
              si daca la pitesti cum ii spune ,te rog..
              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

              Comment


              • #82
                La Pitesti , exact la dealer-ul de la care am luat-o . Delta Plus Pitesti la iesirea pe autostrada peste drum de OMV si MOL
                1.6 MPi Icy White

                Comment


                • #83
                  Ok tks
                  la urmatorul drum in pitesti ma bag si eu pe la ei
                  AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                  Comment


                  • #84
                    De cand am vb pina azi inca nu am mai intampinat acea problema, si nu am facut nimic, nu am bagat benzina si nici gaz...Astept sa vad ce se mai intampla,am 3 zile fara probleme la pornire
                    AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                    Comment


                    • #85
                      Bine ca s-a rezolvat . Am aflat de la cineva din uzina care lucra la departamentul motor (Unchiul meu) care era problema . Noul calculator implementat la 1.6 MPi si la 1.6 MPi+GPL pentru imbunatatirea eficientei / cuplu bla bla NU STIA DE FUNCTIA IDLE (adica relanti) la pornire. Si ... Ori murea motorul , ori il subtura la greu pana cand isi revenea . A mea de cand am fost cu ea niciodata nu a mai avut "problema"
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #86
                        mare atentie

                        [QUOTE=salexul;149729]Bun, daca e asa cum zici tu cu injectoarele de gaz, de ce nu face mereu, si face doar cand trece o perioada mai lunga de 10 ore de la ultima pornire?

                        [am rezolvat problema dar e strigator la cer cat de murdar e gazul in romania noastra scumpa

                        au ajuns mecanicii la concluzia ca tre sa-mi schimbe injectoarele de GAZ dupa ce miau recomandat inainte sa le curatz si nu sa intamplat nimic . Dupa schimbare a continnuat sa se 'ingatuie' dar nu asa rau. App io am schimbat inj pt k erau asa de infundate de parca mergea in3 dar numai pe gaz. Dupa treba asta , ori ii resetezi calculatorul, ori aduci din 'leptop' calculatorul masinii la parametri de fabrica.
                        . Ex a fost ca se intampla din cauza erorilor care le citeste atunci cand ne grabim si la pornire nu ast sa atinga bordul]

                        Comment


                        • #87
                          Vad ca nu prea esti in cunostinta de cauza, pentru ce sa "resteze calculatorul" sau "sa-l audca la parametrii din fabirca"? Cred ca ai vrut sa zici ca trebuie sa seteze injectorul schimbat in UCE injectie.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #88
                            Tot nu-s lamurit....

                            Credeam ca sunt singurul cu problema asta, dar vad ca e un subiect sensibil. A mea murea de-a binelea la rece, de cand am luat-o. După ce mi-au schimbat corpul clapetă (am aflat si io cum se numeste !) dă să moară imediat după pornire, şi apoi urcă brusc după câteva secunde în 1500 RPM. Nu am mai apucat sa ajung la ei, deşi maşina e în garanţie. Până la urmă a aflat cineva de ce se întâmplă chestia asta ?

                            Comment


                            • #89
                              Schimbarea se face in Calculatorul UCE al masinii cu un soft standard pe care-l au dealerii. Se cunoaste situatia . Daca luati legatura cu VC va trimite la SERVICE , daca luati legatura cu Dealer-ul la fel . Eu am rezolvat la service-ul dealer-ului deja stiau despre ce e vorba ... Dupa cum am spus se rezolva in cateva minute ... Si moca
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #90
                                @budaipmihai: Trebuie doar o resoftare si se rezolva problema, corpul clapeta s-a schimbat degeaba.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google