Am fost si eu azi la IATSA si am facut resoftarea.Sper sa fie ok
Problema Cand Pornesc Si Motorul E Rece Da Sa Se Opreasca
Collapse
X
-
Probabil ai o problema la catalizator, deci da, se poate strica de tot daca se lasa asa.
Comment
-
Defectiuni pot fi ori la catalizator, sonda lambda, ori probleme la injectie, combustibil cu impuritati in el.
Comment
-
am patit si eu treaba asta cu pornirea.miau schimbat motorasul ''pas cu pas'' si miau mai spus ca la drumuri in afara localit sa o dau pe benz 7,8km.au mai sps cei de la service ca utilizind benzina doar la pornire si pina face trecerea pe gaz merge prea putin pe benz si ajunge sa nu o mai recunoasca calculatorul.am instalatia gpl de la 28000km,la 32000 mia facut figura asta,acum am 47000 si sint multumit. cind oscileaza turatia la relanti sau se opreste cu motorul cald,schimba peco.eu bag numai de la butan gaz
Comment
-
Reglaj culbutori . Magie pt motor. Se Oprea la rece tot timpul. Am fost la service răspuns...fise bobina mpp senzori pompa injectoare cam tot motorul. Am luat de la un coleg de pe loganul lui tot și nimic. Șters erori și nimic. Am reglat culbutorii și mașina e de nerecunoscut. Nu mai băgați bani degeaba im mpp etc.acelea când se duc nu mai revin și e simplu de depistat.culbutorii i am reglat singur la cotele din manualul original 0.10/0.25.
Comment
-
Am montat instalatia in 2010 la 25.000 km ,tomaseto , si inca din prima vara a inceput sa-mi faca problema asta cu relantiul la pornire cand motorul e rece , am schimbat bujii , reglat culbutori, testere, motoras pas cu pas curatat , senzorul aflat pe volanta curatat ,schimbat benzina si filtre de gpl ,etc.,absolut tot ce se poate face am facut si tot asa face ,cand vine frigul nu mai am probleme ,anul asta a facut cel mai urat decat pana acum ,se oprea motorul , acum mai face foarte putin cand e cald afara , am 86000 km si deja m-am obisnuit cu ideea ca nimeni , absolut nimeni nu stie ce are si mai investesti si bani ,platesti mecanici care te pun sa schimbi vreo piesa care nu are nici o legatura cu problema pornirii , eu mai am inca un logan pe care am montat o instalatie Milano si are 150000 km si are 100000 km facuti pe gpl si nu are nici o problema ,porneste la sfert si nu moare motorul sau sa aiba problema cu relantiul absolut deloc ,asa ca nu ma mai omor degeaba sa descopar problema . Vara ma chinui si iarna nu am probleme si mai am prieteni care au aceeasi problema care au pus relee pe pompa si degeaba ! Daca cineva descopera problema sa ne-o impartaseasca si noua , ceeea ce nu cred !Last edited by sympi; 7 October 2015, 15:29.
Comment
-
Sympi Iti spun eu cum am rezolvat aceeasi problema SINGUR: am resetat calculatorul de injectie cu DDT. E un "indice de imobagtire amestec" ( ceva genu Richenesse ..." care in mod normal ar trebui sa fie la valoarea de 128. Dupa resetare valoare revine la 128 si masina porneste la sfert, si sta pornita ....
Am instalatia montata in Iunie si la fiecare 2-3 sapt incepe sa faca figuri la pornire ( in special dupa drumuri mai lungi). Montatorul local ma pune sa vin cu senzor CKP, cu bobina , cu sonda de oxigen ... desi eu sunt sigur ca nu astea sunt de vina.
Neavand interfata pt. GPL nu pot face decat resetarea la ECU benzina , dar banuiesc eu ca daca as ridica putin "consumul de gpl" cu vreo 5%, nu s-ar mai deregla indicele ala de imbogatire amestec carburant ...
Un lucru e cert: cred cu tarie ca totul e din reglaje!
Comment
Comment