Avantajele Si Dezavantajele Motoarelor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by quintrixman View Post
    La benzina, doarece se schimba niste parametrii de alimentare...Nu prea stiu despre ce e vb exact dar stiu ca trebuie sa ma duc din 10 in 10 mii sau 15-15 mii km sa reseteze UCH ca isi mareste consumul.
    Cred ca trebuie sa reseteze UCE injectie, nu UCH. Cumva scot borna de la baterie si o lasa asa? Sau resetarea o fac din laptop?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Da, ala de la injectie...Ca la UCH nu cred ca are ce sa reseteze.
      nu prea stiu eu cum stau exact treburile cu UCH si UCE, dar sigur e ala cu injectia. De resetat il reseteaza din laptop nu scoate niciodata borna.
      ziceau ceva de 240...La parametrii aia, iar ei gasesc acesti parametri la 256 respectiv 260 si de asta e necesar sa reseteze mereu. Dar ce sa zic...De cate ori au resetat astea, eu nu simtit nicio diferenta legata de consum si nici de alt fel...Putere mai mare la motor sau ceva de genul. Cred ca e o metoda de-a lor de "a mai castiga cinstit" 30 lei / 15.000 km de la mine

      Comment


      • #33
        Mikebike72, butelia Landi Renzo este testata la 500 grade Celsius.

        Comment


        • #34
          Da, da mirosul de gaz dintr-un portbagaj de GPL ma face sa uit de toate instalatiile si valvele de siguranta de pe GPL. Poate sunt chiar mai sigure decat cele clasice pe benzina nu contest asta dar pe mine mirosul gazului ma duce cu gandul la scurgeri de gaze, blocuri sarite in aer...

          Comment


          • #35
            Dar nu miroase absolut deloc in portbagaj a gaz sa stii...Nu miroase pe nicaieri
            stii ca la benzina, atunci cand ii faci plinul plin, plin, plin iti scoate ceva miros de benzina...La gaz nu e asa, eu numai cu el plin umblu si nu scoate niciun pic de miros...Instalatia are e din februarie 2006 pe masina

            Comment


            • #36
              Vad ca se discuta mult despre instalatiile GPL.
              Sa-mi spun si eu parerea de "specialist", pina acuma am avut GPL pe toate masinile (berlina, solenza si logan)
              Avantaje :
              1. In primul rind pretul 2,49 gpl fata de 3,95 benzina (lukoil Arad)
              2. Cica ai autonomie mai mare, mergi pe gpl pina se termina si dupa aia pe benzina.
              Cam astea sunt avantajele.
              Dezavantaje:
              1. Pretul instalatiilor GPL este ridicat inca (la cele de calitate) 30 mil m-a costat anu trecut in toamna instalatie Romano pusa la un SRL, in timisoara (la gigi panea pt cunoscatori)
              2. Ocupa loc in portbagaj, pt mine este important (fac taxi) si a trebuit sa renunt la subwoofer (inca imi pare rau dupa el). Aici se mai poate utiliza o butelie toroidala (in locul rotii de rezerva).
              3.Uzura supapelor, in cazul motoarelor care au gpl montat ulterior (la 80.000 am fost sa-mi regleze jocul la supape). Se poate ca la masinile care vin din fabrica cu gpl sa le fie intarite scaunele de la supape, dar m-as mira sa se streseze Dacia sa mai modifice motoarele primite de la renault, la un moment dat am auzit pe undeva ca dealerii au primit kituri de gpl pt montarea ulterior pe masini, exact ca acelea din fabrica.
              4. Puterea mai mica fata de benzina (poate mi se pare mie deoarece am avut modificat softul la motor)
              Cam atit despre instalatiile GPL.

              Comment


              • #37
                quintrixman Nu te contrazic, inseamna ca am nimerit eu numai pe langa masini la care mirosea a gaz in portbagaj si nu cred ca sunt singurul care le-a intalnit. Din enumerarile de mai sus vad ca balanta se inclina clar inspre benzina.

                Comment


                • #38
                  Loganul meu coinsuma cam 12-14% si nu este corect deoarece la incepu cand am montat instalatia nu consuma mai mult de 9%.Am fost la firma unde am montat-o si mi-a zis sa vad consumul si pe benzina.Am fost sa intreb (fara masina) si au zis ca sunt niste senzori care trebuiesc curatati.STIE CINEVA UNDE SUNT ACESTI SENZORI si daca pot eu sa-i curat

                  Comment


                  • #39
                    Nu au spus despre ce senzori e vorba? Ca asa, sunt o multime, n-avem de unde sa stim care.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Si eu am avut probleme cu consumul, dupa fiecare revizie totul era in regula iar cam pe la 10.000 km incepea sa creasca consumul. Rezolvarea la mine a fost foarte simpla si ieftina, am schimbat filtru de aer, si de atunci il schimb la fiecare 7.500 km. Se pare ca daca filtru este imbacsit cu praf (doar traim in Romania) creste mult consumul de gpl.

                      Comment


                      • #41
                        E si normal, si pe benzina creste la fel consumul daca filtrul de aer e murdar.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Calculatorul motorului de pe Logan + instalatia Landi Renzo de alimentare secventiala pe GPL este setat automat ca la alimentarea pe GPL sa mareasca consumul de carburant (gpl are putere calorica mai mica cu 10-15% decat benzinele) si astfel se obtine aceeasi putere = consum relativ mai mare. Referitor la motor este modificat cam aproape tot ce se misca (intarit in principal) si exista un MTBF (Mean Time Before Failure) sau ceva de genu` 240k km. Deci cam atunci incepi sa bagi bani in injectoare , camasi , supape . Macar sa ajungem noi la 240k sa fim sanatosi
                          1.6 MPi Icy White

                          Comment


                          • #43
                            Logan GPL --- Logan Benzină ,
                            gaz --- benzină + apă ,
                            Aştept păreriile voastre

                            Comment


                            • #44
                              Cat costa o instalatie?

                              Comment


                              • #45
                                Buna ziua!
                                E adevarat ca exista o serie de avantaje, "la vedere" ale utilizarii GPL. Anterior Loganului 1,4 GPL de acum (cu instalatie de fabrica) am avut o berlina, tot cu GPL. Am folosit-o peste 150.000 km pana ce am rectificat scaunele la supape, dar cu ulei pentru motoareGPL. Acum, am deja 35.000 km cu Loganul si va pot spune ca, intr-adevar, puterea motorului este mai redusa pe GPL. Exista si un zgomot distinct al acestuia la trecerea pe GPL. Consumul este cu aproximativ 15% mai mare decat pe benzina. Sunt prezente si ranforsari ale motorului, din fabrica, asa ca, neavand un "picior greu", nu cred ca vor fi probleme de uzura pana la 250-300.000 km. Insa, trebuie sa luam in calcul pretul mult mai ridicat al reviziilor periodice (15-30-45.000 etc.), care maresc nota de plata cu cel putin 250 RON. La asta se adauga dificultatea majora de schimbare a celor 2 filtre GPL, asezate intr-un loc aproape imposibil si, faptul ca, aproape de la prima interventie de schimbare, va incepe sa curga antigel pe la cel putin un racord. Mecanicul la care vei fi repartizat ptr. revizie isi va blestema zilele, maopera va fi mai mare...Daca facem calcule atente, comparand cele 3 motorizari Logan, ptr. cei care fac muti km, mai ales urban, cred ca cel mai avantajos este de fapt Dci... plusul de 900 euro ptr. instalatia Gpl de fabrica s-ar putea duce catre varianta diesel. O spun cu mintea cea de pe urma...sa nefereasca D-zeu sa accizeze si gazul, care e deja prea scump, la 2 lei/l

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google