Avantajele Si Dezavantajele Motoarelor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    garib " referitor la dci ,se strica pompa de injectie sau injectoarele numai daca se foloseste motorina de la tiristi ,din bidoane ,etc sau nu se schimba filtrul de motorina la timp .
    sigpic

    Comment


    • #62
      Originally posted by irinell24 View Post
      da tine cont cat e motorina???????? 3,4-3,5 lei L pai si la la un plin de gpl de 40de L vine cu 1.9 lei L pe la 80de lei si motorina pe la 150 de lei. da o sa zici ca dci consuma mai putin dar si asa pana la revizie ai timp sa amortizezi cheltuiala.
      Rulez cca 75% in oras, consider ca e mult mai avantajos dci-ul fata de gpl in aceasta situatie (punand in balanta atat consumul/pretul litrului cat si costul reviziilor), iar "extern" se schimba putin datele problemei.
      A...sa nu uit: defectiunile sistemului de injectie. Eu v-as sfatui sa va documentati Cauzele predominante sunt motorina dubioasa, problematica si mersul subturat. Mai rar au fost cazuri de "vicii ascunse", adica intr-adevar pompa de inalta sa fi produs pilitura, iar atunci se intampla intr-un nr de km (20000-30000) si s-au schimbat in garantie
      Last edited by 77sky; 6 March 2009, 09:55.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #63
        Nu vreau sa te contrazic dar o fac . Daca vrei masina pentru rulaj in oras toata lumea-ti va recomanda Benzina - dizelu` se preteaza pentru drumuri lungi .
        Consum dizel in Buc este cam de 6-7% si nu poti nega sau contrazice, iar GPL nu o sa-ti ia nici daca mergi stilul Schumacher mai mult de 12%.
        Facand o analogie - cei 7 litrii x 3.6 ron = 25.2 RON
        sunt mai scumpi
        decat cei 12 litrii x 1.8 ron = 21.6 RON.
        Si avand in vedere si costurile reviziilor mai mari la dizel , tot GPL iesi mai bine Cred ca am explicat corect .

        P.S. Urmatoarea masina va fi tot pe benzina TURBO
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • #64
          Costul reviziilor mai mari la diesel?
          Pai...550-700 este mai mic (matematic) decat 450-500? ( ca sa vorbesc de revizia de 20000, nu de aia mica, unde mai tai 100-130 din socoteala)
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #65
            Dane, sistemul delphi de injectie este tare prost, de aici si marea majoritate a problemelor toate coroborate cu ce ai spus si tu.
            Hai sa nu transformam thread-ul in diesel vs gaz.
            Toate sunt bune, si consuma la fel de bine.

            Comment


            • #66
              am un prieten care a avut logan motorina taxi si la rupt ...a schimbat pompa aia de 3 ori intr-un an....ce acastigat pe mere a dat pe pere.
              acum are o skoda pe benzina de 1.2 ca l-a rupt loganul...
              eu sunt multumit...sincer cand am cautat masina am vrut GPL, sa loganul a fost singura cu inst de fabrica...mai era cielo dar nu mai gasesti noi.se putea adapta ulterior ,dar masina este cu credit si nu aveam lichizi 1000 e sa montez dupa. asa a fost sa fie

              a
              Last edited by garib1973; 6 March 2009, 14:35. Reason: Automerged Doublepost
              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

              Comment


              • #67
                Pai la 20.000 la GPL e 545 RON cu tot cu manopera - raportat la 60000 km Vei plati sa zicem 1500 RON
                La dizel in 60000 faci 4 revizii x 450 sa zicem cum zici tu si tot va iesi cam 1800 ROn Deci spune-mi tu ca eu mi-am facut calculele foarte bine inainte sa-mi iau GPL-ista pentru ca am vrut DCi 85 calutzi care m-a impresionat (cel de 70 e pur si simplu un motor normal) .
                Avantaje GPL - cost cu 600E mai ieftin decat DCi-ul (acum ca atunci cand l-am luat era mai ieftin)
                - revizii mai putine (si mai ieftine) implicit mai putini bani
                - cost rulaj pe 60000 km , cam cu 25% mai ieftin decat DIZEL .
                Dezavantaje - daca nu iei gaz bun merge la aceeasi calitate si consuma de rupe
                - in unele service-uri se cam uita chioras service-manii si isi cam prind urechile
                - la GPL dupa 4500 rpm nu mai trage motorul ca atunci isi face puterea din cate am vazut eu pe harta, si cel putin asa se simte
                - nu ai cuplul unui dizel
                SIMILARITATI - ZGOMOTUL motorului ca la dizel - clantanitul injectoarelor piezoelectrice
                1.6 MPi Icy White

                Comment


                • #68
                  ptr cei cu loaganele pe gazolina...

                  daca dacia avea motoare de 1.0 1.2 benzina..tot 1.4 sau 1.6 pe gazolina luati?..

                  sau bagati gaz si la 1.0 1.2 ?

                  uleiul de la motoarele pe gaz, miroase puternic a gaz de zici ca i gaz lichefiat ))
                  Last edited by Alex21; 6 March 2009, 15:35.

                  Comment


                  • #69
                    Am masina pe gaz (30K in 9 luni) si pot sa zic ca is foarte multumit.

                    @Alex21: daca dacia avea motoare de 1.0 nu imi luam dacie.

                    Daca dacia avea de 2L de ala imi luam.

                    Daca ar fi sa imi iau masina din nou, cu banii astia, tot logan as lua
                    Regards,

                    Emanuel Sescu

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ingerulol View Post
                      Pai la 20.000 la GPL e 545 RON cu tot cu manopera - raportat la 60000 km Vei plati sa zicem 1500 RON
                      La dizel in 60000 faci 4 revizii x 450 sa zicem cum zici tu si tot va iesi cam 1800 ROn Deci spune-mi tu ca eu mi-am facut calculele foarte bine inainte sa-mi iau GPL-ista pentru ca am vrut DCi 85 calutzi care m-a impresionat (cel de 70 e pur si simplu un motor normal) .
                      Avantaje GPL - cost cu 600E mai ieftin decat DCi-ul (acum ca atunci cand l-am luat era mai ieftin)
                      - revizii mai putine (si mai ieftine) implicit mai putini bani
                      - cost rulaj pe 60000 km , cam cu 25% mai ieftin decat DIZEL .
                      Dezavantaje - daca nu iei gaz bun merge la aceeasi calitate si consuma de rupe
                      - in unele service-uri se cam uita chioras service-manii si isi cam prind urechile
                      - la GPL dupa 4500 rpm nu mai trage motorul ca atunci isi face puterea din cate am vazut eu pe harta, si cel putin asa se simte
                      - nu ai cuplul unui dizel
                      SIMILARITATI - ZGOMOTUL motorului ca la dizel - clantanitul injectoarelor piezoelectrice
                      Salut , poti sa-mi spui si mie (aproximativ) dupa cati km amortizezi difernta de pret a masinii intre GPL si benzina ? ( 1080 euro)
                      Multumesc !

                      Comment


                      • #71
                        pun si eu gaz pe foc

                        Salutare,

                        Sunt posesor de Logan 1.4 GPL(instalatie din fabrica) de 1 an si 20 000 de km.

                        Dupa un an pot sa spun urmatoarele:
                        - consumul pe timp de iarna in oras trafic aglomerat este 8 litri de gaz si 2 litri de benzina la 100 de km.
                        - consumul extraurban este de 8 litri de gaz la 100 de km.
                        - si eu am avut pierderi de antigel. La revizie mecanicul a spus ca pierde pe la o garnitura a "vaporizatorului" de gaz sau cum s-o numi corect. Din cate vad pe forum mai toate masinile pe gpl din fabrica au aceasta problema. Mecanicul a spus ca masina a stat mult pe stoc si garnitura s-a imbatranit.

                        In mare anul acesta am economisit 200 de EUR din pretul mai mic al gazului fata de benzina.

                        Pe de alta parte revizia a fost cu 50 de EUR mai scumpa decat la benzina ceea ce inseamna o economie reala de 150 de EUR.

                        Eu am avut o reducere de 500 de EUR la cumpararea masinii pentru ca era promotie.

                        Recomandarea mea:
                        - pentru un utilizator normal (20 000 de km pe an) nu se merita GPL. Economia e mica(150 de EUR pe an) si apar probleme tehnice suplimentare (vezi pierderi antigel).
                        - daca stai prost cu banii cumpara un Logan 1.4 simplu.
                        - daca vrei si iti permiti un motor mai sprinten cel de 1.6 cu 16 valve pare cel mai fiabil. Dieselurile au problemele lor binecunoscute.
                        - daca vrei economie adevarata la bani si nu gogosi de marketing motorul de 1.4 simplu pe benzina e alegerea. (economia la diesel si gpl e foarte mica cand pui cap la cap toate costurile - intretinere, reparatii, cost de achizitie a masinii).
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by stolniceanulucian View Post
                          Salutare,

                          Sunt posesor de Logan 1.4 GPL(instalatie din fabrica) de 1 an si 20 000 de km.

                          Dupa un an pot sa spun urmatoarele:
                          - consumul pe timp de iarna in oras trafic aglomerat este 8 litri de gaz si 2 litri de benzina la 100 de km.
                          - consumul extraurban este de 8 litri de gaz la 100 de km.
                          - si eu am avut pierderi de antigel. La revizie mecanicul a spus ca pierde pe la o garnitura a "vaporizatorului" de gaz sau cum s-o numi corect. Din cate vad pe forum mai toate masinile pe gpl din fabrica au aceasta problema. Mecanicul a spus ca masina a stat mult pe stoc si garnitura s-a imbatranit.

                          In mare anul acesta am economisit 200 de EUR din pretul mai mic al gazului fata de benzina.

                          Pe de alta parte revizia a fost cu 50 de EUR mai scumpa decat la benzina ceea ce inseamna o economie reala de 150 de EUR.

                          Eu am avut o reducere de 500 de EUR la cumpararea masinii pentru ca era promotie.

                          Recomandarea mea:
                          - pentru un utilizator normal (20 000 de km pe an) nu se merita GPL. Economia e mica(150 de EUR pe an) si apar probleme tehnice suplimentare (vezi pierderi antigel).
                          - daca stai prost cu banii cumpara un Logan 1.4 simplu.
                          - daca vrei si iti permiti un motor mai sprinten cel de 1.6 cu 16 valve pare cel mai fiabil. Dieselurile au problemele lor binecunoscute.
                          - daca vrei economie adevarata la bani si nu gogosi de marketing motorul de 1.4 simplu pe benzina e alegerea. (economia la diesel si gpl e foarte mica cand pui cap la cap toate costurile - intretinere, reparatii, cost de achizitie a masinii).
                          Multumesc frumos !

                          Comment


                          • #73
                            Daca as fi avut bani , as fi cumparat un MINI COOPER S (dar nu am avut iar la banii actuali tot LOGAN mi-as lua pentru ca e o masina ca oricare alta - doar ca , costa mai putin - cine-si ia noua stie despre ce vorbesc)
                            Diferenta la mine a fost de 530E fata de 1.6 normal , pentru ca 550E au fost ABS + AFU + EBD si CD MP3 + ca am mai primit niste bonsuri :P (presuri vara tex/ iarna rubber) suport ochelari plafon , aparatori noroi, spuma antipana (pe care nu mai am habar nu am ce am facut cu ea)
                            530E iti spun repede cum se amortizeaza (2279Ron)
                            Poti cumpara:
                            - 1273 litrii GPL (1.79/litru cu toate ca am luat si mai ieftin mai ales in aceasta perioada) la un consum de 12(e enorm de mult la mine consuma cam 9-10 dar vreau sa arat cifre) faci cel putin 10600km
                            - 680 litrii benzina 95(3.35/litru este si mai scumpa dupa cate am vazut) la un consum de 8-9 = ~8500km (am calculat pe 8) deja la 9 era pamflet
                            - 619 litrii benzina 99+ (3.65/litru) consumul este de 8.5 = ~7200km
                            La 20.000 / an in 2 ani maxim este amortizata instalatia GPL lejer
                            Nu vreau sa ridic in slavi , dar nu am vrut dizel - iesi mai bine pe GPL decat pe alti combustibili - astept sa scoata motorizari electrice sau pe APA :P si atunci o sa trec pe alea . Eu cu 65 RON fac 400 km in conditii in care nu menajez masina (130 autostrada / 70 in oras) . Pe benzina cu aceasi suma fac cam 200-220 km . Daca am gresit astept RE
                            Last edited by ingerulol; 9 March 2009, 11:44. Reason: Automerged Doublepost
                            1.6 MPi Icy White

                            Comment


                            • #74
                              dupa cum se vede doar noi 2 suntem cei mai multumiti in general cu masinile noastre. alic la ce ai spus
                              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                              Comment


                              • #75
                                sunteti mici copii mai eu am intr-un am si 3 luni 80000km si nu au fost probleme. in afara de cea cu cursul antigelului dar le-am strans bine si acum nu mai sunt probleme ;)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google