Avantajele Si Dezavantajele Motoarelor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Bai ... mie nu mi-a curs nimic pana acu` si sper sa nici nu se intample Orice ar fi o duc la service , eu nu ma ating (ca astia sunt din aia - aaa ati umblat la nu`sh ce nu mai aveti garantie) . Inca 2.5 ani lejer o mai duce . Ma apropii vertiginos de 10000.
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • #77
      si eu sant super multumit de instalatia gpl dupa loganelul meu.super consum maxim da MAXIM 10% si asta in Bucuresti pe unde se circula cum se circula.

      Comment


      • #78
        si eu sunt multumit de a mea dar mi-as fi dorit un motor de 1,6 ca prin luna 6-a 2007 se monta gpl numai pe 1,4 (numai la MCV monta gpl 1,6)
        sigpic

        Comment


        • #79
          am vorbit aseara cu cineva care si-a pus unichip pe 1.4mpi cu inst. din fabrica si mi-a zis ca trage foarte bine, cand dai drumul la ac nu se mai simte, mi-a zis ca a prins 200km/h pe autostrada, dar ca e instabila masina si mai trebuie coborata garda la sol. la dus cam la 400euro ... ce ziceti se merita ?
          sigpic

          Comment


          • #80
            Cu 1.4 sigur n-a ajuns la 200 doar daca era pe vale , si nici atunci . La 5500 rpm Ai cam avea 172km/h cu 1.4 (cu toate ca 1.4 nu prea atinge 5500rpm in a 5-a decat la vale ,dar nu`sh ce sa zic cat sa se duca cu unichipu` . Probabil inca 200 rpm (adica cei 5-7 cai cat i-ar da in plus)
            Diferenta data de unichip se vede , si de fapt la ECU / chip tuning pentru ca iti mareste Cuplul motor cu inca 10-30NM ceea ce inseamna ca nu se mai simte diferenta putere cand actionezi AC. La 1.6 meu (ca nu as fi luat GPL la 1.4) cu 90 de manji nu se simte foarte tare cand il pornesc , dar e sesizabil . (3-5 cai foloseste rotorul de actionare al AC-ului)
            1.6 MPi Icy White

            Comment


            • #81
              Salut!In cazul unui impact frontal al masinii exista pericolul unei explozii in cazul folosirii unei instalatii GPL?!

              Comment


              • #82
                Originally posted by garib1973 View Post
                dupa cum se vede doar noi 2 suntem cei mai multumiti in general cu masinile noastre. alic la ce ai spus
                si eu sunt multumit.2 ani,30000km.nu am schimbat filtrele de gaz,nici nu intentionez pana la 50000.consum mediu 9/100.pierderile de antigel nu sunt normale,dar sunt explicabile.cred ca masina mea are 10 coliere in plus la motor.asa ca 1l de antigel pe an consumat....asta este.

                Comment


                • #83
                  1.4 MPI GPL Landi Renzo

                  Consumul mediu de 9l e destul de marisor. La mine e 8l/100km condus mixt, exterior-oras. Dar poate tu mergi mult in oras si atunci se explica.

                  Am 30 000 de km pe gaz si sunt in general multumit. Singurul lucru care ma deranjeaza e roata de rezerva din portbagaj care mai rapeste din spatiu.

                  Cred ca am mai scris undeva, daca aveti pierderi relativ mici de antigel puteti folosi un praf Gatex Stop Leak care se pune in antigel si etanseizeaza micile scurgeri ale sistemului de racire.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #84
                    dupa ce am citit toate posturile cred ca o sa imi pun si eu instalatie de gaz pe a mea.Laureat plus 2008 fabr.De mult ma gandesc la aceasta varianta.Insa va trebui sa astept sa fac rost de bani pt instalatie.O parere daca se poate:Tomasetto cu stag 300 sau Milano?
                    :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                    Comment


                    • #85
                      Eu as alege Tomasetto cu Stag 200 V4...nu ai nevoie de Stag 300! Din ce stiu eu Stag 300 se foloseste cand ai mai mult de 4 cilindrii! Ca si raport pret-calitate e cea mai buna alegere! Parerea mea....

                      Comment


                      • #86
                        ..Eu as alege Tomasetto cu Stag 200 V4...''
                        Si eu la fel.Sunt cele mai bune ,softul se gaseste si se lucreaza usor cu el iar reductorul Tomasetto e foarte stabil si fiabil fata de alte marci cu care am avut destul de multe probleme.Ar mai fii de mentionat si injectoarele care din punctul meu ce vedere ar trebui sa fie Rail.Aceasta combinatie e cea mai buna oferta calitate - pret la ora actuala in Romania.Bafta

                        Comment


                        • #87
                          mersi vortexo.am sa tin cont de ceea ce ma sfatuiti.
                          :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by adi_trif28 View Post
                            Poi deja se iau masuri impotriva scumpirii carburantilor-greve, protestatii etc, si probabil ca se vor diminua taxele si accizele la benzina/motorina(taxele si accizele cresc fff mult pretul combustibilului) ca altfel nu stiu unde se va ajunge.7 ron/litru nu cred ca va fi in viitorul apropiat.Deja la pretul actual e jale, dapoi la 7 ron, cred ca vom umbla cu biciclete si cu scutere ca si in China, oricum 7ron/litru nu va fi.
                            Daca vrea, statul poate micsora pretul carburantilor, din cauza statului sunt asa de mari preturile, dar ramane de vazut ce va face.........
                            STATUL ESTE CEL MAI MARE HOT
                            da ai dreptate nu va fi.....

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by eugenmanea View Post
                              In seara asta am 'bantuit' in cautare de gaz- prilej cu care am mers pe benzina (pana la urma dupa ce la 1 Petrom si 2 Mol uri nu aveau gaz m-am lasat pagubas, chiar nu am vrut sa pun de la Luk). Doamne ce bine merge pe benzina fata de gaz- vioaie,iau piciorul de pe acceleratie masina intra frumos in frana de motor...(pe gaz incepea sa zmuceasca),chiar dc merg cu a 2 a la 1,000 ture nu tremura...nu zmuceste...
                              Sper ca dupa noua reglare sa mearga mai frumos masina ca sincer..e cam mare diferenta intre benzina si GPL.(acea diferenta 'sesizabila doar pe stand' se vede cam din avion).
                              imi pare rau sa aud. sper, chiar sper sa se rezolve sambata. si nu vad de ce nu s ar rezolva...nu e primul Ceed pus pe GPL

                              eu am aproape 5000 km pe gaz si nu am ce sa reprosez. nu simt nici cea mai mica diferenta fata de cum merge pe benzina.
                              nu am nici o jena sa plec in depasiri cu a 5 a din 2000 rpm si 4 persoane in masina. a mers la drum intins mult peste asteptari.
                              de consum sunt multumit, motorul merge la fel de lin si rotund ca inainte, porneste la sfert....mai mult de atat ce sa doresc ?

                              pana acm e bine. sper sa fie asa si in continuare

                              P.S. am observat ca merge foarte bine gazul de la Petrom. are viata in ea. cu LukOil consuma cel mai putin. data viitoare fac plinul de la BulRom

                              Comment


                              • #90
                                LukOil Virtutii si cel de la Ikea au gaz de la Bulrom, la Ikea are un stiker pe butelie unde scrie ca au gaz Bulrom iar la Virtutii am vazut cand alimenta cisterna de la Bulrom.
                                ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google